Здравейте колеги,
Става въпрос за Пасат 2003-та автоматик.
Даваше ми някаква грешка от стоп-машинката, до колкото разбрах сигнала към скоростната кутия.
Купих си оригинална машинка точно за моя модел от официалния представител.
Но тъй като пътувах и ми я изпратиха всъщност, не я смених там, а при познат в един сервиз, който има и Ваг-Ком.
Доколкото видях смяната не е никаква философия и няма какво да се обърка, става за 5 минути. Сложихме новата машинка, запалихме колата, натиснах спирачката, светнаха стоповете и не светна никаква лампа по таблото и нямаше никаква грешка, НО при тръгване веднага светна АБС-а и Тракшън контрола на таблото и наби грешки, изтрихме ги, тръгнах и пак същата работа. Направо си скъсах нервите. Сменихме новата със старата машинка и сега няма проблем с АБС-а и тракшъна.
Питането ми е, някой имал ли е подобен проблем с машинка? Трябва ли като се смени да се прави някаква манипулация друга, по компютъра или нещо такова? Майстора ми ли не е направил нещо както трябва или просто новата машинка е развалена? Пак казвам купена е от официалния вносител като ми гарантираха, че за моя модел и модификация няма друга. И като сложим новата на място светят стоповете и не светват АБС-а и тракшъна, а като тръгна светват и набива грешки...
Много е странно...
Също така, ако няма сигнал от машинката към кутията то как да разбера по поведението на скоростите? Нещо ще се промени ли в шофирането, в смяната на предавките? Като цяло за какво изпраща сигнал стоп машинкат акъм кутията изобщо? Не съм забелязал да се държат скоростите странно... Надявам се някой да помогне, защото не знам какво да правя...
Благодаря предварително на всички отзовали се
Проблем със смяната на стоп-машинка - Пасат 5.5 автоматик
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със смяната на стоп-машинка - Пасат 5.5 автоматик
Понеже аз наскоро, преди няма и месец, сменях моята на Ауди А4 2003 г. буквално беше поставяш и караш.
Без никакви допълнителни настройки или калибровки, както попаднах на разни мнения в нета.
Сигурно си видял, че се сменя много лесно като изключим махането на кората под волана. Не че е трудно, но малко повечко време отнема.
Моя съвет е да разглобиш отново кората. Свали старата и зачисти хубаво буксата, която влиза в нея. Не вярвам да е от това, но неведоми са пътищата електронови.
Но с полезната информация съм дотук.
Без никакви допълнителни настройки или калибровки, както попаднах на разни мнения в нета.
Сигурно си видял, че се сменя много лесно като изключим махането на кората под волана. Не че е трудно, но малко повечко време отнема.
Моя съвет е да разглобиш отново кората. Свали старата и зачисти хубаво буксата, която влиза в нея. Не вярвам да е от това, но неведоми са пътищата електронови.

Но с полезната информация съм дотук.
- ninja-3
- Мнения: 182
- Регистриран на: Пон 06 мар 2006 22:15
- Автомобил: vw passat b5.5 4 motion
- Двигател: avf 2004
- Местоположение: Варна
Re: Проблем със смяната на стоп-машинка - Пасат 5.5 автоматик
на ауди а6 автомат имах същия проблем и ми регулираха стоп машинката на компютър в бош понеже педала не отчиташе реално и постоянно ми светваха абс и есп.но в крайна сметка я смених с нова понеже нещо окъси и ми светеха постоянно стоповете.смених я в друг сервиз и там без никъкви настройки само свалиха поставиха и сега всичко е ок.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Проблем със смяната на стоп-машинка - Пасат 5.5 автоматик
Да не би да трябва механична настройка на самата машинка, при какво положение на педала да пуска стоповете? Ако е на ръба на сработване и праща на компютъра много на брой и кратки импулси той може да реши, че има проблеми. Друг варянт е vaskoto1 или да те пратя при други майстори 

- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със смяната на стоп-машинка - Пасат 5.5 автоматик
dancing_niki написа:Да не би да трябва механична настройка на самата машинка, при какво положение на педала да пуска стоповете? Ако е на ръба на сработване и праща на компютъра много на брой и кратки импулси той може да реши, че има проблеми. Друг варянт е vaskoto1 или да те пратя при други майстори
Тази машинка има 2 контакта.Единия за стоповете другия за комп,но и двата се отчитат от комп.
Иска само механична настройка която се състои в какво положение трябва да бъде спрямо педала на спирачката(малко да се навие или да се развие).Във вагком се вижда кога са натиснати и кога са освободени контактите.
Трябва още при обирането на празния ход на педала да превключат и двата сигнала.Ко това не стане и се задържат контактите или поне единия и колата започне да спира от спирачната утредба избива грешка "Аbnormal signal brake pedal switch" (по спомен) и изгрявят лампите на таблото.
Успех!
Поздрави Вассето
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Проблем със смяната на стоп-машинка - Пасат 5.5 автоматик
Точно за такава механична настройка говорех, но вече знам и как компютъра обработва информацията 

Re: Проблем със смяната на стоп-машинка - Пасат 5.5 автоматик
КОлеги, много благодаря за отговорите. В крайна сметка машинката ми я смени човек, който знае явно как, и механично я е настроил и не ми светят никакви лампички и не набива никакви грешки 

- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: Проблем със смяната на стоп-машинка - Пасат 5.5 автоматик
Тази машинка има 2 контакта.Единия за стоповете другия за комп,но и двата се отчитат от комп.
Иска само механична настройка която се състои в какво положение трябва да бъде спрямо педала на спирачката(малко да се навие или да се развие).Във вагком се вижда кога са натиснати и кога са освободени контактите.
Колега за какво навиване или развиване става въпрос? не се ли слага така поне при мен е така. Изцяло механично действие.
Иска само механична настройка която се състои в какво положение трябва да бъде спрямо педала на спирачката(малко да се навие или да се развие).Във вагком се вижда кога са натиснати и кога са освободени контактите.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 47 госта