mupk0 написа:Критиката която ще отправя е слдната : Еми дай малко информация на български тогава за тези прорези,като няма нищо друго за критикуване

Реално един такъв прорез увеличава камерата с колко кубика?Един вид се разрежда мотора или това е незначително.
GROOVE TECHNOLOGY.
(канали у главо)
Според създателят на технологията Somender Singh
тя е особено приложима за ДВГ с по 2 клапана на цилиндър, тъй като при тях скуиш банда е по-явно изразен отколкото при тези с по 4 клапана на цил.
Целта на технологията е при скуишването да се инжектира прясна работна смес в зоната на горене, по време на самото горене.Това турбилизира сместа много силно и значително повишава енергията на взрива.ДВГ става много стабилен на празен ход и значително по-силен в средните обороти, като започва да дърпа доста още от ниските.Главните цели на технологията - екологичност (намалява емисиите) и икономичност (намалява разхода с до 20%)

.С помощта на тази технология е практикувано от любители степен на сгъстяване 11:1 при работа с бензин с октан 87 без никакви детонации

.Също така се позволява и използването на доста по-бедни смеси на празен ход и в средните.Прорезите насочват струи горивна смес изстреляни от напора при скуишването (между челото на буталото и скуиш банда) в края на компресионния такт.Сместа си е вече там.
The general feel of the engine with 3 grooves per cylinder is that there is very useable torque from 1500 rpm to 6500 rpm or more. Keep in mind that I have a racing header on this engine. The engine will idle smoothly to below 500 rpm, but is limited to 650 rpm by the ECM. I can idle it while driving in 2nd gear below 500 rpm without it complaining too much. There is a fantastic throttle response now. If you are driving in 1st gear at 1200 rpm and hit the throttle, the car moves rather quickly compared to before.
http://jeremiahsviolins.com/grooves.htm http://www.youtube.com/watch?v=5YbcOhiwmkE има си патент!
http://www.youtube.com/watch?v=sEf8va1S ... re=related това ме зарадва

Оригиналната технология е насочен груув точно срещу свеща,колкото се може по към гарнитурата (без да се подминава) ест.

дълбока по средата и изтъняваща към свеща макс близо до нея.Друго незнам не съм Гн. Сомандер
