Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Калоян Крумов » Чет 01 сеп 2011 19:10


Изображение
Изображение
нещо подобно е




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Чет 01 сеп 2011 19:24


mupk0 написа:Критиката която ще отправя е слдната : Еми дай малко информация на български тогава за тези прорези,като няма нищо друго за критикуване :D Реално един такъв прорез увеличава камерата с колко кубика?Един вид се разрежда мотора или това е незначително.





GROOVE TECHNOLOGY.

(канали у главо)
Според създателят на технологията Somender Singh
тя е особено приложима за ДВГ с по 2 клапана на цилиндър, тъй като при тях скуиш банда е по-явно изразен отколкото при тези с по 4 клапана на цил.
Целта на технологията е при скуишването да се инжектира прясна работна смес в зоната на горене, по време на самото горене.Това турбилизира сместа много силно и значително повишава енергията на взрива.ДВГ става много стабилен на празен ход и значително по-силен в средните обороти, като започва да дърпа доста още от ниските.Главните цели на технологията - екологичност (намалява емисиите) и икономичност (намалява разхода с до 20%) :lol: :mrgreen:.С помощта на тази технология е практикувано от любители степен на сгъстяване 11:1 при работа с бензин с октан 87 без никакви детонации eusa .Също така се позволява и използването на доста по-бедни смеси на празен ход и в средните.Прорезите насочват струи горивна смес изстреляни от напора при скуишването (между челото на буталото и скуиш банда) в края на компресионния такт.Сместа си е вече там.

The general feel of the engine with 3 grooves per cylinder is that there is very useable torque from 1500 rpm to 6500 rpm or more. Keep in mind that I have a racing header on this engine. The engine will idle smoothly to below 500 rpm, but is limited to 650 rpm by the ECM. I can idle it while driving in 2nd gear below 500 rpm without it complaining too much. There is a fantastic throttle response now. If you are driving in 1st gear at 1200 rpm and hit the throttle, the car moves rather quickly compared to before. mhihi
http://jeremiahsviolins.com/grooves.htm

http://www.youtube.com/watch?v=5YbcOhiwmkE има си патент!

http://www.youtube.com/watch?v=sEf8va1S ... re=related това ме зарадва :D
Оригиналната технология е насочен груув точно срещу свеща,колкото се може по към гарнитурата (без да се подминава) ест. :lol: дълбока по средата и изтъняваща към свеща макс близо до нея.Друго незнам не съм Гн. Сомандер :mrgreen:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот paco » Чет 01 сеп 2011 21:57


paco написа:...Смукателя се портва до шкурка 120 а изпускателя колкото можеш повече.......


120 мах 150 след това ефекта е обратен :!:

РАСО


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Vankata_84 » Чет 01 сеп 2011 22:22


Предварително се извинявам за аматьорския въпрос, но ако мотора се сгъсти с нормална електроника ли го карате? Аз съм с АЦЕ и се чудя ако тръгна да го сгъстявам до колко може да стигна със серийната електроника?

В момента по документи съм 10,5:1


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Пет 02 сеп 2011 19:41


kokobraiz щракни една снимка на режещите и полиращите инструменти....

Главата е разкопана, сега остава финосване,но не знам как, кое може да обере завоите и кривините,че да влезе и да изшкури големите грапавини.Имам си едно наум но после..


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Калоян Крумов » Пет 02 сеп 2011 22:36


Смукателя се портва до шкурка 120 а изпускателя колкото можеш повече....аз съм стигал до скочбрайт май отговаря на шкурка 1000 или 1500...не знам


Ние изпозвахме салия, като не нея се закачаше шкурката и накрая скочбрайта.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Съб 03 сеп 2011 0:49


Всмукателя не си ли го лъснал много? Той това питаше май. :roll: Ето разкопана,само полиш остана,изпускателите, като сложа колектор и генерция,писна ми да дишам алуминий за 1 кон я има я няма. :banghead: д
Прикачени файлове
P.jpg


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Пон 05 сеп 2011 23:38


До 120 я полирах на всмукателите и замина на шлайф :да:
Прикачени файлове
S(01).jpg
S(02).jpg
S(03).jpg
S.jpg


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Вто 06 сеп 2011 1:14


Оставащи неща до паленето :
-Замерване на кубатура на глава,за степен.
-гумички,препасване
-гарнитура на глава
-масло,ремъци,ролка
-Палене и ремап

Малко са нещата,който трябва но да кажем,че до края на месеца може да се включим ... 8)


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот mupk0 » Вто 06 сеп 2011 1:21


Браво.Важното в колата е да ти прави кеф.При положение,че даже гледам сам си я правиш това е още една предпоставка за по-голяма наслада.Какъвто и да е резултата ще знаеш,че си е твой :)


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Вто 06 сеп 2011 9:03


mupk0 написа:Браво.Важното в колата е да ти прави кеф.При положение,че даже гледам сам си я правиш това е още една предпоставка за по-голяма наслада.Какъвто и да е резултата ще знаеш,че си е твой :)

Всичко,което правя накой го е правил преди мен и аз някъде съм го прочел от мен е чисто механичната работа,която всеки зарибен може сам да свърши стига да иска : само VW


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Сря 07 сеп 2011 7:57


0.75
Прикачени файлове
Gl.jpg
Gl1.jpg


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот radi_nrj » Сря 07 сеп 2011 8:51


miro_hack написа:писна ми да дишам алуминий за 1 кон я има я няма. :banghead:


Крайно време е да намерим бай Ганьото, който дреме дълбоко в съзнанието ни и да го убием с камъни. И следващия път слагай маска.


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот badov » Сря 07 сеп 2011 13:22


Миро браво за колата :beer Евала, че си я правиш с такъв мерак :beer Живи и здрави скоро само бензин да сипваш и да и се кефиш :D


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Сря 07 сеп 2011 13:40


badov написа:Миро браво за колата :beer Евала, че си я правиш с такъв мерак :beer Живи и здрави скоро само бензин да сипваш и да и се кефиш :D

Дано,ти няма ли да си идеш?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770 и 34 госта