Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Понятието "доволен" е много относително
Мислех да не навлизам в подробности, но ще опиша моя случай
Монтираха ми газовата септември 2006 с изпарител старгаз. Първите две години в буквалния смисъл само сипвах и карах. Няколко пъти съм ходил на реглаж, по желание без да има проблем. След като изтече гаранцията реших че сам ще си го настройвам и пак нямах проблеми. Преди години и половина смених гумички и мембрани защото почна да харчи много и се оправи. Проблема е че гумичките които купих се оказаха не особенно качествени и се налага по често да се сменят - на около година. Иначе изпарителя си работи, мотора работи равномерно, има стабиле празен ход, разхода е идеален
Сега да кажа за турските - конкретно имам наблщдения за 2бр hedef чисто нови
Единия на баща ми на колата, монтиран в сервиз преди по-малко от 2 години. Още от самото начало до сега - нама настройка. Ходи в сервиза, настройват, всичко уж е добре, докато се прибере, пак няма празен ход Сега вече е извън гаранционен - като загрее е добре, но преди това пуска много газ, чак гасне мотора. Разхода на къси разстояния е много по-голям. Всяко второ палене се осъществява с много въртене.
Преди няколко месеца изгоря и бобината на изпарителя - не е кой знае кво, но 15лв е най евтината, отново турска.
Иначе, да колата върви, разхода на дълго е добре.
Другия аз съм го монтирал пак чисто нов. Още докато беше в гаранция изпускаше газ и два пъти му сменяха гумичките и пак нищо не направиха. Проблема с настройките важи с пълна сила.
При положение че повечето турски изпарители са копие на ловато, за да са два пъти по- евтини е нормално да се пести от материали.
Сега се оглеждам да намеря някой хубав изпарител да го рециклирам за на баща ми колата
Мислех да не навлизам в подробности, но ще опиша моя случай
Монтираха ми газовата септември 2006 с изпарител старгаз. Първите две години в буквалния смисъл само сипвах и карах. Няколко пъти съм ходил на реглаж, по желание без да има проблем. След като изтече гаранцията реших че сам ще си го настройвам и пак нямах проблеми. Преди години и половина смених гумички и мембрани защото почна да харчи много и се оправи. Проблема е че гумичките които купих се оказаха не особенно качествени и се налага по често да се сменят - на около година. Иначе изпарителя си работи, мотора работи равномерно, има стабиле празен ход, разхода е идеален
Сега да кажа за турските - конкретно имам наблщдения за 2бр hedef чисто нови
Единия на баща ми на колата, монтиран в сервиз преди по-малко от 2 години. Още от самото начало до сега - нама настройка. Ходи в сервиза, настройват, всичко уж е добре, докато се прибере, пак няма празен ход Сега вече е извън гаранционен - като загрее е добре, но преди това пуска много газ, чак гасне мотора. Разхода на къси разстояния е много по-голям. Всяко второ палене се осъществява с много въртене.
Преди няколко месеца изгоря и бобината на изпарителя - не е кой знае кво, но 15лв е най евтината, отново турска.
Иначе, да колата върви, разхода на дълго е добре.
Другия аз съм го монтирал пак чисто нов. Още докато беше в гаранция изпускаше газ и два пъти му сменяха гумичките и пак нищо не направиха. Проблема с настройките важи с пълна сила.
При положение че повечето турски изпарители са копие на ловато, за да са два пъти по- евтини е нормално да се пести от материали.
Сега се оглеждам да намеря някой хубав изпарител да го рециклирам за на баща ми колата
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Ето малко снимки от смяната на мембрани на моят изпарител Ловато.
До сега не бях разглобявал никакъв изпарител но се оказа по просто от колкото си мислех.
След като свалих старите мембрани както се вижда вътре беше пълно с боклуци.До такава степен се беше задънил,че пробката за дрениране се беше запечатала.После свалих двете вилки който се намират от двете страни и смених тапичките който са на тях(намират се в комплекта с мембраните)
Взех обезмаслител Мелио и напръсках всичко вътре след половин час жулене с четка за заби и топла вода започна да тече чиста вода.
След като изсъхна хубаво сглобих всичко по обратния ред в комплекта имаше и О пръстени за пробката за дрениране пластмасовия и бронзовия винт но не съм ги сменял защото моите не бяха нито напукани нито скъсани.
Монтирах изпарителя на колата Пасат 1.8RP запалих нямаше проблем намазах с веро за течове няма изчаках да загрее за да се обезвъздуши,че изтече половин литър антифриз след като загря на 90 градуса паднаха малко оборотите поиграх си само с пластмасовия винт и се закрепиха на малко под 1000 стабилна работа на двигателя сега ще видя и разхода .
До сега не бях разглобявал никакъв изпарител но се оказа по просто от колкото си мислех.
След като свалих старите мембрани както се вижда вътре беше пълно с боклуци.До такава степен се беше задънил,че пробката за дрениране се беше запечатала.После свалих двете вилки който се намират от двете страни и смених тапичките който са на тях(намират се в комплекта с мембраните)
Взех обезмаслител Мелио и напръсках всичко вътре след половин час жулене с четка за заби и топла вода започна да тече чиста вода.
След като изсъхна хубаво сглобих всичко по обратния ред в комплекта имаше и О пръстени за пробката за дрениране пластмасовия и бронзовия винт но не съм ги сменял защото моите не бяха нито напукани нито скъсани.
Монтирах изпарителя на колата Пасат 1.8RP запалих нямаше проблем намазах с веро за течове няма изчаках да загрее за да се обезвъздуши,че изтече половин литър антифриз след като загря на 90 градуса паднаха малко оборотите поиграх си само с пластмасовия винт и се закрепиха на малко под 1000 стабилна работа на двигателя сега ще видя и разхода .
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
браво за снимките и разяснението
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Браво на кое...упражнение за мазохисти и за хора без работа ...
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
dokros ,еми колегата си е поиграл да снима и да ни разясни кое как е.ако на някой му се занимава ще му е по-лесно,ако на някой не му се занимава никой не го кара.всеки си преценява.
напиши ти нещо полезно за някой,накойто му се занимава.
напиши ти нещо полезно за някой,накойто му се занимава.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
agent_kowalski написа:еми колегата си е поиграл да снима и да ни разясни...
Има заети хора хора дето работят на по две места ,вместо да си бъркат в носа и да гледат в тавана...,аз лично бих си купил нов изпарител,вместо да рециклирам стария и после пак нещо не е наред.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
зает си,имаш пари,купуваш си и не пишеш глупости.
някой друг не е толкова зает няма пари,или има,но обича да човърка всичко и му се занимава,чете тука и си оправя изспарителя.
ако искаш да се похвалиш че имаш две работи и достатъчно пари,това вече е друго.
аз лично бих пробвал като му дойде времето, интересно ми е,ако не върви добре колата ще си купя нов и готово:)
някой друг не е толкова зает няма пари,или има,но обича да човърка всичко и му се занимава,чете тука и си оправя изспарителя.
ако искаш да се похвалиш че имаш две работи и достатъчно пари,това вече е друго.
аз лично бих пробвал като му дойде времето, интересно ми е,ако не върви добре колата ще си купя нов и готово:)
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Така колеги ремонта на този изпарител ми е излязъл около 35лв. не беше проблем да купя нов турски за за 55лв. но има много негативни отзиви за тях,а не ми се даваха 115лв. за ново Ловато затова се наех да го ремонтирам защото съм много доволен от него около 80хил. км. и 8г. без никакви проблеми.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
agent_kowalski написа:...чете тука и си оправя изспарителя...
ако искаш да се похвалиш че имаш две работи и достатъчно пари...
Въобще не искам да се хваля ,даже напротив - искам да лежа по гръб да получавам голяма заплата и да си бъркам в носа и да скучая и да човъркам по колата,обаче в милата ни татковина нещата стоят по различен начин...
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
скуката не е хубаво нещо както и да е,сега защо разваляме темата.не ти се рециклира изспарител купуваш нов.ако искаш питаш какъв нов да вземеш и някой ще ти каже.като не ти се рециклира защо ни обявяваш за хора без работа.колегата се е постарал да напише нещо полезно за някой и така.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Аз повече с такива занимавки няма да се захващам щото нищо не стана и след три месеца при майстор и се оправи цялата работа.
То не е сложно но при мен един газаджия си остави ръцете по цялата система и направо...!
Олигофрен и екзотична газова е равно на... (каквото и да кажа е малко)!!!!!
Относно изпарителя,той си е BRC но онзи бил загубил една ос на някоя си мембрана и резнал нещо подобно на тел и онзи х.у.й с гумичката се разхожда на къде си иска и не уплатнява.
Та това беше основния проблем,а за другото което не беше пипнал и което беше изсушил като го е пипнал не ми се говори.
То не е сложно но при мен един газаджия си остави ръцете по цялата система и направо...!
Олигофрен и екзотична газова е равно на... (каквото и да кажа е малко)!!!!!
Относно изпарителя,той си е BRC но онзи бил загубил една ос на някоя си мембрана и резнал нещо подобно на тел и онзи х.у.й с гумичката се разхожда на къде си иска и не уплатнява.
Та това беше основния проблем,а за другото което не беше пипнал и което беше изсушил като го е пипнал не ми се говори.
- uCnaHeTcA
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 17 сеп 2008 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Ловато ми е изпарителя (нещо подобно, ако не е същото, като на колегата Бобко81, който е пуснал по-горе снимки), но от къде да поръчам комплект мембрани ? Филтърчето как се сменя и от къде също се купува и то ?
За настройката, как си ги настройвате, защото четох доста, пробвах, но като че ли пак не успях... Особено като е студена, държи 2000об./мин., но май и на бензин понякога е така
Мисля за смяна, защото извънградско в момента дава около 12/100
Друг фактор е (малко офф, но... ще ме извините..), че често температурата пада с около 1 черта (колата е Г3 АБС), та си мисля и термостата да сменя...
Благодаря предварително за съветите
За настройката, как си ги настройвате, защото четох доста, пробвах, но като че ли пак не успях... Особено като е студена, държи 2000об./мин., но май и на бензин понякога е така
Мисля за смяна, защото извънградско в момента дава около 12/100
Друг фактор е (малко офф, но... ще ме извините..), че често температурата пада с около 1 черта (колата е Г3 АБС), та си мисля и термостата да сменя...
Благодаря предварително за съветите
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Здравей колега аз тези мембрани съм ги поръчал от Лион газ(не е реклама) след два дни пристигнаха и така,а оборотите съм ги гласил с пластмасовия винт при загрял автомобил.Филтъра ако е Ловато като моя се намира в газовия клапан.Сваля се след като се отвие болта отдолу изпада заедно с чашката това се прави след като се спре газта от бутилката и се се остави колата да работи докато изгори газта по системата и угасне.След като се сглоби задължително се проверява с веро за пропуски.При мен се беше задънил до половината с графитен прах.Това са филтрите моят е този най отляво.
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
какви мембрани са по добри за изпаритер ловато ел.италиански или бг.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта