Това съм го качвал и в друга тема има и как се сваля ЕГР и как се адаптира:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=144591
Пиши дали има ефект, че аз се му се каня, но не го чистя (само пръскам спрей през тръбичката от към дросела, последно в събота чистих дросела).
Golf 4 1.6 16v 105к.с. няма мощност
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
владислав написа:Това съм го качвал и в друга тема има и как се сваля ЕГР и как се адаптира:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=144591
Пиши дали има ефект, че аз се му се каня, но не го чистя (само пръскам спрей през тръбичката от към дросела, последно в събота чистих дросела).
Почистването и на двете като цяло е полезно упражнение, но според мен неговия проблем е изцяло от ламбдата след катализатора, тъй като кара на газ! Ако беше ЕГР щеше да излезе на диагностиката... При мен тогава грешката която записваше беше абсолютно еднозначна.
Но полезен линк, тенкс!
Това упражнение и особено с дросела е хубаво да се прави веднъж в годината. Аз дросела го чистя доколкото мога само отгоре (отваряйки го с натиск и бъркайки и навътре). ЕГР-а не съм го чистил до сега - тогава ми го почистиха в сервиз.
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
- Местоположение: София
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
Това с чистенето отгоре няма смисъл, тъй като при мен черното е от долу, а е на 4-ри болта и една букса, важното спрея да е хубав (бях взел един ментелив първият път и падна едно търкане
).
Работа с махането и слагането е макс. 15-20 мин.

Работа с махането и слагането е макс. 15-20 мин.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
Днес ходих на друг майстор с комп.диагностика, каза ми - ленива ламбда, на бензин реагира слабо,на газ почти не, става дума за ламбда 1, на колекторите.
Новата ламбда струвала към 250 лв.
Новата ламбда струвала към 250 лв.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
Ако това е сигурна диагноза, това вече е проблем....
Още повече, че първата ламбда на 1.6 16V за разлика от 1.6 SR е широколентова, т.е. доста по-прецизна... но както се сещаш и по-скъпа.
Цената и във VW е около 500лв. (съдейки по каталожната цена)
Има обаче универсални ламбди на по-ниска цена. Просто не идват с куплунг, а трябва отделните жици да се запоят към стария куплунг. Относно качеството не мога да кажа нищо, но много хора си купуват такива чета.... не съм чел масови оплаквания... може би просто издържат по-малко. Нямам личен опит с това.
Още повече, че първата ламбда на 1.6 16V за разлика от 1.6 SR е широколентова, т.е. доста по-прецизна... но както се сещаш и по-скъпа.
Цената и във VW е около 500лв. (съдейки по каталожната цена)
Има обаче универсални ламбди на по-ниска цена. Просто не идват с куплунг, а трябва отделните жици да се запоят към стария куплунг. Относно качеството не мога да кажа нищо, но много хора си купуват такива чета.... не съм чел масови оплаквания... може би просто издържат по-малко. Нямам личен опит с това.
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
в първата сонда имаш и датчик за температурата на отработилите газове преди катализатора!и този параметър се следи!ако центровката от газаджията не е наред ,изгарянето става в изпускателните колектори , в и преди катализатора което се отчита от температурния датчик като висока температура !
моя съвет - оправи газовата да работи като хората,диагностирай бензиновата система ,покарай малко на бензин да се провери ламбдата и тогава на диагностика!не се хваштай за първата диагностика!май твоя майстор не търси причините за "ленивата" сонда! може и от свещи и кабели да е!
моя съвет - оправи газовата да работи като хората,диагностирай бензиновата система ,покарай малко на бензин да се провери ламбдата и тогава на диагностика!не се хваштай за първата диагностика!май твоя майстор не търси причините за "ленивата" сонда! може и от свещи и кабели да е!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
rudoni написа:в първата сонда имаш и датчик за температурата на отработилите газове преди катализатора!и този параметър се следи!ако центровката от газаджията не е наред ,изгарянето става в изпускателните колектори , в и преди катализатора което се отчита от температурния датчик като висока температура !
моя съвет - оправи газовата да работи като хората,диагностирай бензиновата система ,покарай малко на бензин да се провери ламбдата и тогава на диагностика!не се хваштай за първата диагностика!май твоя майстор не търси причините за "ленивата" сонда! може и от свещи и кабели да е!
Кабели няма... но иначе си прав

- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
аз обаче до колкото знам тези универсалните сонди са с по четири кабелчета а на 16в-то сондата е с пет кабелчета.универсалните май нямат жълто кабелче.гледай хубаво 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
toni82 написа:аз обаче до колкото знам тези универсалните сонди са с по четири кабелчета а на 16в-то сондата е с пет кабелчета.универсалните май нямат жълто кабелче.гледай хубаво
Има универсални и от 2-та типа. Именно за това му написах, че първата на 16V е широколентова и не е от простите с 4 кабела, както при 1.6 SR.
Попринцип широколентовите се слагат на по-мощните и скъпи автомобили, тъй като е доста по-прецизна, което води до много по-прецизна смес и съответно разход..... но недостатъка разбира се е цената

- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
: да но в аутоплюс и елиткар за универсална сонда с пет кабелчета не и чували.имат само с четири 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
toni82 написа:: да но в аутоплюс и елиткар за универсална сонда с пет кабелчета не и чували.имат само с четири
Добре, че това не са единствените източници на авточасти за Европа тогава.....


- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
На двама майстори ходих, излизат едни и същи грешки - Р1190 и Р1178.
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
според моите справки - сменяй сондата!пращам таблица със кодовете на руски!
- Прикачени файлове
-
- Erros_VAG_ENG_RUS.rar
- (215.84 KиБ) Свален 133 пъти
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
Питах в Ауто плюс и на две други места ,за оригинална ламбда 1 ми казаха -480 лв.,заместител на NGK - 320
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Няма мощност Golf 4 1.6 16v 105к.с.
dokros написа:Питах в Ауто плюс и на две други места ,за оригинална ламбда 1 ми казаха -480 лв.,заместител на NGK - 320
Ами както ти казах - около 500лв за оригиналната, само че не бих питал в Ауто плюс и Ауто минус ами директно и единствено във VW когато става дума за оригинални части! Ако има разлика в цената, то дори там ще е малко по-ниска - те са вносителите и снабдителите, не Ауто+.
Цената от близо 500лв която ти казах идва именно от оригиналния каталог, по който работят както в Германия, така и в България.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта