
Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 2:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Тия дни ще си вземам гуми и след това чипа, защото навръщане от Варна с 80 по магистралата на 5 капки дъжд колата ми прави аквапланинг.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 2:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
В края на краищата си сложих чипа във Варна за скромната цена от 80 лв. Чипа е филипински и се настройва до 3 пъти (с опция след тези 3 пъти да се върне една предходна настройка). Още съм с първоначалната настройка с 30 коня отгоре и разход 1.5 отдолу. Заедно с чипа ми направиха пълна диагностика, почистване, смених един датчик и смених някакви кабели за по бързо реагиране на газта (от 0.7ms на 0.2ms). Всичко 173 лв. Много съм доволен 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Какви кабели за по-бързо реагиране на газта 

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Айде сега закачай широколентовата сонда да видиш дали случайно не беднее колата. Не се притеснявай, ако нещо не е наред със смесите и не ти се занимава да проверяваш, до 10-15 давания на газ ще се чуе...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Дали беднее може да го види през ВАГ и на неговата си сонда.Ти защо реши че беднее заради обещаните 1,5 литра икономия - спроед мен са си рпавили вятър на устата 

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Не, ама не се знае въобще какво се е случило с колата. Ако беше богата веднага щеше да се разбере.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
sk. написа: Ако беше богата веднага щеше да се разбере.
Как?
Иначе за проверка колега влез с ВАГ-а в напрежението на ламбдата катод адеш газ трябва да е над 0,8 волта(така ще си сигурен че е богата - за съжаление незнайно колко - само с широколентова се разбира).Влез и във волтажа на детонационните датчици - напрежението трябва да не минава 25 волта.Ако горните две условия не се изпълнят очаквай съвсем скоро мотора да роди.Това впрочем е полезна проверка за които сменя софта.Ако тя мине не значи ,че всичко е ОК ,но поне няма да има мега драма.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
christensen написа:Чипа е филипински и се настройва до 3 пъти (с опция след тези 3 пъти да се върне една предходна настройка).
...
и смених някакви кабели за по бързо реагиране на газта (от 0.7ms на 0.2ms).
Брат, що ли си мисля, че са те метнали на черешата (или филипинския й аналог) и са ти набили някакъв PowerBox?!?

Можеш ли да обясниш как точно и къде е поставен чипа?
Не се заяждам, разбира се! Опитвам се да си го представя просто. Това за настройката нещо ми убягва...
А това за кабела за газта направо ме изстреля във висините!

Знаеш какво е ms, нали?
1ms=0.001s. Или иначе казано - една хилядна от секундата.
Излиза, че си дал пари, за да може дросел-клапата да реагира с 5 десетохилядни от секундата по-бързо??!
Нали не мислиш, че едно парченце желязо, тежащо цели 100-150гр., каквото е дроселовата клапа, ще можеш да го задвижиш толкова бързо и то няма да се огъне заради инерционните сили в краищата си?
Пак казвам - не се заяждам, просто мисля, че са те преметнали и се опитвам да предпазя евентуално бъдещи преметнати от подобна измама!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
christensen написа:В края на краищата си сложих чипа във Варна за скромната цена от 80 лв. Чипа е филипински и се настройва до 3 пъти (с опция след тези 3 пъти да се върне една предходна настройка). Още съм с първоначалната настройка с 30 коня отгоре и разход 1.5 отдолу. Заедно с чипа ми направиха пълна диагностика, почистване, смених един датчик и смених някакви кабели за по бързо реагиране на газта (от 0.7ms на 0.2ms). Всичко 173 лв. Много съм доволен
Колега махай го тва нещо щото ще си самоубиеш колата за много кратко време

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
За тези пари ще e някой "power-shit"
Ама тто и майсъорите иили са неуки или гледат да си пробутат боклуците дето вървят за жълти стотинки... 


- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Темата е доста интересна. Все още се чудя дали да забода и на моята кочина една нова таблица, но за целта имам да стокна някои работи по мотора за да няма фалове.
Предстои смяна на турбото с чисто ново, на маслените магистрали и там всички прилежащи маркучи и простотии, масло, промивка на двг и подмяна на антифриза. След цялата тази операция ако всичко е ок вероятно ще налея едно чипче за следващото лято.
Въпросът ми е следния:
Преди 5-6000 км хвърлих съединител заедно с демферния маховик. В момента съм с масивен маховик и нов съединител Valeo. Промяна в работата на скоростите определено се усеща след тази трансплантация основно при потегляне и при превключване на ниските предавки.
Притеснението ми е дали при повишаване на въртящия момент след чипосване няма да се увеличи драстично риска за сериозна повреда на трансмисията? Дали няма да стане да посрещам новия сезон по моргите в търсене на нови скорости
Предстои смяна на турбото с чисто ново, на маслените магистрали и там всички прилежащи маркучи и простотии, масло, промивка на двг и подмяна на антифриза. След цялата тази операция ако всичко е ок вероятно ще налея едно чипче за следващото лято.
Въпросът ми е следния:
Преди 5-6000 км хвърлих съединител заедно с демферния маховик. В момента съм с масивен маховик и нов съединител Valeo. Промяна в работата на скоростите определено се усеща след тази трансплантация основно при потегляне и при превключване на ниските предавки.
Притеснението ми е дали при повишаване на въртящия момент след чипосване няма да се увеличи драстично риска за сериозна повреда на трансмисията? Дали няма да стане да посрещам новия сезон по моргите в търсене на нови скорости

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
groznika написа:Темата е доста интересна. Все още се чудя дали да забода и на моята кочина една нова таблица, но за целта имам да стокна някои работи по мотора за да няма фалове.
Предстои смяна на турбото с чисто ново, на маслените магистрали и там всички прилежащи маркучи и простотии, масло, промивка на двг и подмяна на антифриза. След цялата тази операция ако всичко е ок вероятно ще налея едно чипче за следващото лято.
Въпросът ми е следния:
Преди 5-6000 км хвърлих съединител заедно с демферния маховик. В момента съм с масивен маховик и нов съединител Valeo. Промяна в работата на скоростите определено се усеща след тази трансплантация основно при потегляне и при превключване на ниските предавки.
Притеснението ми е дали при повишаване на въртящия момент след чипосване няма да се увеличи драстично риска за сериозна повреда на трансмисията? Дали няма да стане да посрещам новия сезон по моргите в търсене на нови скорости
Съмнявам се, притискателния диск си има пружини. Но с чипа има риск за всичко...

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
hooligan_sk написа:Но с чипа има риск за всичко...
Хубава работа!

При кадърно направено чипосване риска е никъФ!
Чипа ли ще върти гуми на всеки светофар, та да е виновен той за нещо?

- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
radotom написа:Чипа ли ще върти гуми на всеки светофар, та да е виновен той за нещо?
Еееее... бате Радо... аз не съм душманин

Харесвам си колата и смятам да си я карам дълго. Не съм някой лют джигит или драгаджия, а и гумите не са евтини хич. Просто ми се ще да позасиля малко баба голфара

Нали знаеш... мощността е като презервативът - по-добре да го имаш и да не ти трябва от колкото обратното

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Няма ядове. При нормално каране даже няма да усетиш че ума чип. Единствено колата няма да се мъчи както преди и от там малко пада разхода. Прри мен не е хич малко даже...сега примерно на 6-та си върви като на 5-та без зор и ми дава разход с над литър надолу
ако не си някой изтърван от гората давай смело но при точния човек 
П.п. А при бензинка не ми се мисли какво ще става


П.п. А при бензинка не ми се мисли какво ще става

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта