Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот joker » Нед 11 сеп 2011 21:36


lfcchampions написа:Здравейте колеги. Решил съм да си купувам Пасат Б5 комби. Според писанията във форума съм се спрял на дизеловия вариант 1.9 (досега съм карал само бензинки). Така че ако бихте били така любезни да ми помогнете и разясните кой от двата варианта е по-добър за мен. Семеен съм, колата ще я карам натоварена. На месец правя около 1000км градско и 400км извънградско. Свикнал съм да плащам 120лв. данък досега. Как излиза поддръжката и смяната на консумативите при покупка на двата двигателя ме интересува също? Благодаря на всички отзовали се!

Ако ще я караш предимно градско защо точно Пасат???Редови ДВГ...по-трудно обслужване.Един Г-4 ТДИ вариант не те ли устройва повече...има почти същия обем на багажника,но напречен ДВГ,по-малко тегло,по-здраво и по-евтино за обслужване окачване,по-компактна...е!!!.. по-спартански интериор,но въпрос на приоритет....




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот gr_kanev » Нед 11 сеп 2011 21:38


Моят двигател е AHU (без променлива геометрия), никъде нямам червено I, скоростомера е до 260 км/ч, седан.
На мен тези 90 к.с. ми стигат. Карал съм (за около 50 км) Б5 комби 110 к.с., возил съм се на него още около 1000 км - фрапираща разлика не намирам.


lfcchampions
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 03 сеп 2011 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот lfcchampions » Нед 11 сеп 2011 21:52


gr_kanev написа:Моят двигател е AHU (без променлива геометрия), никъде нямам червено I, скоростомера е до 260 км/ч, седан.
На мен тези 90 к.с. ми стигат. Карал съм (за около 50 км) Б5 комби 110 к.с., возил съм се на него още около 1000 км - фрапираща разлика не намирам.


супер този отговор чаках и коя година ти е Пасат-а?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот gr_kanev » Нед 11 сеп 2011 21:55


lfcchampions написа:супер този отговор чаках и коя година ти е Пасат-а?


2000 - мой пропуск е, че не го написах (може би защото съм свикнал от преди, че го имаше под аватара).


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот bkunev » Нед 11 сеп 2011 21:59


И аз съм с този мотор(AHU) 1999г. Ама на Сеат. Изключително съм доволен :да: :да:
Няма да сбъркаш!!! :beer :beer


lfcchampions
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 03 сеп 2011 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот lfcchampions » Нед 11 сеп 2011 22:08


Благодаря на всички за помощта при избора на двигател! Искам само да попитам има ли смисъл от ESP и от подгряване на седалките като екстри?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот velinsl » Нед 11 сеп 2011 22:22


lfcchampions написа:Благодаря на всички за помощта при избора на двигател! Искам само да попитам има ли смисъл от ESP и от подгряване на седалките като екстри?

Подгряване хубаво да има според мен зимата.
А не си ли чувал за прословутите окачвания на този модел?


lfcchampions
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 03 сеп 2011 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот lfcchampions » Нед 11 сеп 2011 22:30


velinsl написа:
lfcchampions написа:Благодаря на всички за помощта при избора на двигател! Искам само да попитам има ли смисъл от ESP и от подгряване на седалките като екстри?

Подгряване хубаво да има според мен зимата.
А не си ли чувал за прословутите окачвания на този модел?

Чувал съм някои неща. И добри и лоши. Ти какво имаш предвид?


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот pepi3196 » Пон 12 сеп 2011 7:14


А не си ли чувал за прословутите окачвания на този модел?[/quote]
Че какво му е на окачването? :?:
320лв.пълен к-т носачи :beer


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот Stivi » Пон 12 сеп 2011 15:29


pepi3196 написа:А не си ли чувал за прословутите окачвания на този модел?

Че какво му е на окачването? :?:
320лв.пълен к-т носачи :beer


А ако не искаш да ги сменяваш честичко ето с колко трябва да олекнеш :)
http://bparts-bg.com/product.php?ProductID=155
но за носачите на Б5 си има поне 3-4 теми едната от която е линка е към 26 страници :)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот velinsl » Пон 12 сеп 2011 17:17


lfcchampions написа:
velinsl написа:
lfcchampions написа:Благодаря на всички за помощта при избора на двигател! Искам само да попитам има ли смисъл от ESP и от подгряване на седалките като екстри?

Подгряване хубаво да има според мен зимата.
А не си ли чувал за прословутите окачвания на този модел?

Чувал съм някои неща. И добри и лоши. Ти какво имаш предвид?

Просто тоя автомобил му е славно окачването, нищо повече.
Иначе всяка монета си има две страни. Просто питах.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот joker » Пон 12 сеп 2011 21:01


pepi3196 написа:А не си ли чувал за прословутите окачвания на този модел?

Че какво му е на окачването? :?:
320лв.пълен к-т носачи :beer[/quote]

Ами аз за това попитах колегата не го ли устройва Г-4 комби...а освен окачването и обслужването на редовия ДВГ изискава повече време и труд при смяна на ремъци и ролки....ерго-повечко пари,ако не си ги правиш сам....аз не мога и не искам :oops: !


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот stefan4o » Пон 12 сеп 2011 21:18


Колко повечко време и пари иска? В Стара Загора има едни момчета, при които съм пратил доста хора, вкл. и баща ми когато сменя комплект маховик+съединител. За цялата работа му взеха 100 лева за труд. После братовчед ми си закара Ауди-то да му направят обслужването - за един ден беше готова колата и му взеха мисля около 60 лева за труд. Толкоз цепите стотинката сякаш това обслужване се прави всеки месец mhihi
Редови двигател - това е двигател, чиито цилиндри не са разположени под някакъв ъгъл (като V-образните например). Бъркаш го с надлъжно разположен. БМВ се славеха с редовите си 6-цилиндрови мотори (за справка повечето ползват V-образни шестаци). На цитираните от теб Голф/Бора комби двигателите също са редови (4-цилиндровите), но са разположени напречно в моторния отсек.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот Stivi » Вто 13 сеп 2011 8:16


Ясно е какво е искал да каже колегата с редови,използвал го е в смисъла на надлъжен :) От контекста на изречението е ясно че това му е мисълта и по скъпото обслужване идва и от това че се разглабя цялата предница за да се смени ремъка или ако има нещо друго за ремонт в тази област ! А колкото до това че обслужване не се прави всеки ден си е така ама той и данъка се плаща само веднъж годишно,но всички бягат като дявол от тамян от 110кс все едно всеки месец ще им взимат по 100лв повече а не еднократно пък 20кс са си 20кс и си ги яздиш всеки ден :012:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат Б5 тди 90к.с. или 110 к.с.

Мнениеот stefan4o » Вто 13 сеп 2011 8:30


Съгласен съм, че се разглобява, но разликите вече не са толкова фрапиращи като преди години. Преди 3-4 години искаха по 200 лева за труд. Това, че ще дадеш 20-30 лева отгоре за труд да обслужиш Пасат вместо Голф не мисля, че ще те обърка кой знае колко много. Всяка кола си има своите положителни и отрицателни черти. Инак ако ще е за предимно градско каране и Голф/Бора могат да му свършат отлична работа :beer Според мен Пасат не е удачен избор за каране в градски условия, има далеч по-малки от него автомобили mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 41 госта