Скоро доливахме маслото на хидравликата на Passat 5 1998 г.
Оказа се, че е някакво МНОГО СПЕЦИАЛНО?!?, зелено, и според запитаните 1-2 майстори нямало аналог. Оригиналното се продавало само в Автотрейд (около 28 лв/л).
Понеже ми се видя странно да има масло без аналог реших да запитам какво мислят колегите по въпроЗа.
Масло за хидравликата - аналози?
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Re: Масло за хидравликата - аналози?
Milena написа:...какво мислят колегите по въпроЗа.
Добър въпроЗ

Защо доляхте ,да не би да има теч.Аз на служебната кола го смених с валволин/червено/.След справка с каталог 15лв. беше литъра.
Но аз го смених защото се протри единия маркуч опирайки се в другия,и изтече всичкато и така от Карнобат до Варна.И в сервиза на Опел- КаргоЕкспрес във Варна всичко е специално от маслото до фактурата.
Но аз го смених защото се протри единия маркуч опирайки се в другия,и изтече всичкато и така от Карнобат до Варна.И в сервиза на Опел- КаргоЕкспрес във Варна всичко е специално от маслото до фактурата.
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз си взех хидравлично масло от Даскалов кар срещу моста Чавдар, със същите кодове, които са записани на разширителния съд на колата. Надявам се че сте спазили тези кодове когато сте доливали маслото. Маслото беше Avico и струва 12лв. литъра.
Проверете дали не пропуска худравличната рейка и дали няма теч от някъде.
Проверете дали не пропуска худравличната рейка и дали няма теч от някъде.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Добре де , на шкодите задължително ли е зелено ? Защото то някога сигурно всичките са били с зелено а сега по новите евентуално с червено - въпроса ми е това "зеленото" за шкодата няма ли си име ? Има ли за шкода което е червено като кастрола да кажем ? Защото много ми е кофти да се излагам като кифладжия и да ида при тези от Еуратек и да им кажа " а бе даи там онова на рафта зеленото там...." 

- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Ето и моя опит от презокеанските коли (като тази но аватара ми .... мили спомени от V8 5 000 cm3......) значи почти цяла Америка кара с обикновено масло за автоматични скоростни кутии - съкратено го пишат ATF - Automatic Transmition Fluid - както спомена колегата по - горе. Просто по хидравлични характеристики е напълно достатъчно за хидравличните натоварвания на автомобила. Все пакс караме коли а не КАМАЗ-и и БЕЛАЗ-и дето само гумите са им по-тежки от целите ни коли! ЗА това историите със "много специално" и "само зелено на цвят" са си стандартните номера на производителите да ни бъркат в джоба. Просто си купувате приличен ATF - червен на цвят (все още) и смело си сменяте "много специалното зелено масло" и си свиркате.
P.S. Спомнете си преди години какви шашканици бяха със цветните антифризи - "ама мойта беше със эелен, сега може ли да и сипя син....." а оцветката е просто да сигнализира някой шемет да не я помисли за вода и да удари едно или да не земеш да го сипеш другаде....
P.S. Спомнете си преди години какви шашканици бяха със цветните антифризи - "ама мойта беше със эелен, сега може ли да и сипя син....." а оцветката е просто да сигнализира някой шемет да не я помисли за вода и да удари едно или да не земеш да го сипеш другаде....
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Към kbot:
Като гледам годината на твоя пасат съм почти сигурен че е от зеленото. Това може би е ясно. Моето преди смяната биеше ама съвсем на черно, правиш следната проба: капваш си малко на ръката и общо взето трябва да виждаш зелено, ако е такова естествено. Ама не да го търсиш и да се мъчиш, ми с просто око се вижда. Смени го, ако трябва всичко да е както трябва ще ти трябват 2 тубички (общо 2 литра като от 2рата ще ти остане малко повече от половината). + работата някъде общо между 65-70 лева, НО е много много ценно да го направиш, естествено ако имаш нужда. Все пак не мисля, че предпочиташ да си купуваш нова хидравлика, знам че е доста пари.
Като гледам годината на твоя пасат съм почти сигурен че е от зеленото. Това може би е ясно. Моето преди смяната биеше ама съвсем на черно, правиш следната проба: капваш си малко на ръката и общо взето трябва да виждаш зелено, ако е такова естествено. Ама не да го търсиш и да се мъчиш, ми с просто око се вижда. Смени го, ако трябва всичко да е както трябва ще ти трябват 2 тубички (общо 2 литра като от 2рата ще ти остане малко повече от половината). + работата някъде общо между 65-70 лева, НО е много много ценно да го направиш, естествено ако имаш нужда. Все пак не мисля, че предпочиташ да си купуваш нова хидравлика, знам че е доста пари.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта