Coca_GTI написа:...
Поздрави дано да е поука не е нужно да ми отговаряш или опонираш по какъвто и да било начин
Няма и да го направя.... напъъълно излишно е



Coca_GTI написа:...
Поздрави дано да е поука не е нужно да ми отговаряш или опонираш по какъвто и да било начин
Coca_GTI написа:Слагат каквото има по заводи складове и т.н. ако мислиш че има някаква супер точна концепция просто не е така дори и на разни юбилейни и други уж спешъл изпълнения
Vidol Nikolov написа:Coca_GTI написа:Слагат каквото има по заводи складове и т.н. ако мислиш че има някаква супер точна концепция просто не е така дори и на разни юбилейни и други уж спешъл изпълнения
Колега ,уважавам мнението ти,но то е адски несериозно.Няма автомобилен производител в световен мащаб,който да обурудва автомобилите си по описания от теб начин
Aprilia написа:Вие го нападнахте ама колегата е донякъде прав, с очите си съм виждал как поло 9н3 2008-ма има части със щампа 2005 и то единични бройки иначе всичко друго е щампи 2007-та 2008, говорим за чисто нова кола от завода, от последните Полота от стария модел. Намират такова приложение на някой части особено когато модела е пред спиране от производствои някой части преди това са ги спрели от производство. Ясно е обаче че става въпрос за обикновенни компоненти, като пепелници, колани, стъкла и т.н няма да сложат р32 мотор на кола която е 1.4 понеже само р32 имат наличен
![]()
Dimitrix написа:мойто табло е такова и до колкото имам информация се поставя на всички голфове след август 2002 все още не съм виждал голф
ПРОИЗВЕДЕН не РЕГИСТРИРАН след тази година със старото табло ако се бъкам нека някой колега да ме поправи
Haralampi написа:Aprilia написа:Вие го нападнахте ама колегата е донякъде прав, с очите си съм виждал как поло 9н3 2008-ма има части със щампа 2005 и то единични бройки иначе всичко друго е щампи 2007-та 2008, говорим за чисто нова кола от завода, от последните Полота от стария модел. Намират такова приложение на някой части особено когато модела е пред спиране от производствои някой части преди това са ги спрели от производство. Ясно е обаче че става въпрос за обикновенни компоненти, като пепелници, колани, стъкла и т.н няма да сложат р32 мотор на кола която е 1.4 понеже само р32 имат наличен
![]()
В твоят пример не виждам нищо нередно!? Разбира се, че не всички части за колата излизат от "печката" 10 минути преди да ти сглобят колата, това ли те учудва? Частите идват от различни заводи по света (вкл. подизпълнители) и се щамповат с датата на производство на съответния детайл! Нищо по-нормално от това в един нов автомобил да намериш части произведени през последните 2-3 годиниТова е все едно да си купиш пресен хляб, но да се сърдиш, че брашното, от което е правен, било произведено предната година!! Нищо по-нормално от това! Новото брашно идва на ред като се изчерпа закупеното и започнатото!
Не знам как си представяте точно производствената линия в един автомобилен завод, но от опит мога да ви кажа, че там цари повече ред и дисциплина отколкото в аптекаНищо не попада случайно и всичко се контролира по ен пъти преди да излезе от завода! Че едно на 10 000 може да стане някъде грешка - разбира се. Но да го наричаме нещо нормално е далеч от реалността!
И особено по отношение на екстри - НИКОЯ кола не получава екстра по случайност, само щото "това са имали под ръка"!! Това е абсурд!
Haralampi написа:Aprilia написа:Вие го нападнахте ама колегата е донякъде прав, с очите си съм виждал как поло 9н3 2008-ма има части със щампа 2005 и то единични бройки иначе всичко друго е щампи 2007-та 2008, говорим за чисто нова кола от завода, от последните Полота от стария модел. Намират такова приложение на някой части особено когато модела е пред спиране от производствои някой части преди това са ги спрели от производство. Ясно е обаче че става въпрос за обикновенни компоненти, като пепелници, колани, стъкла и т.н няма да сложат р32 мотор на кола която е 1.4 понеже само р32 имат наличен
![]()
В твоят пример не виждам нищо нередно!? Разбира се, че не всички части за колата излизат от "печката" 10 минути преди да ти сглобят колата, това ли те учудва? Частите идват от различни заводи по света (вкл. подизпълнители) и се щамповат с датата на производство на съответния детайл! Нищо по-нормално от това в един нов автомобил да намериш части произведени през последните 2-3 годиниТова е все едно да си купиш пресен хляб, но да се сърдиш, че брашното, от което е правен, било произведено предната година!! Нищо по-нормално от това! Новото брашно идва на ред като се изчерпа закупеното и започнатото!
Не знам как си представяте точно производствената линия в един автомобилен завод, но от опит мога да ви кажа, че там цари повече ред и дисциплина отколкото в аптекаНищо не попада случайно и всичко се контролира по ен пъти преди да излезе от завода! Че едно на 10 000 може да стане някъде грешка - разбира се. Но да го наричаме нещо нормално е далеч от реалността!
И особено по отношение на екстри - НИКОЯ кола не получава екстра по случайност, само щото "това са имали под ръка"!! Това е абсурд!Dimitrix написа:мойто табло е такова и до колкото имам информация се поставя на всички голфове след август 2002 все още не съм виждал голф
ПРОИЗВЕДЕН не РЕГИСТРИРАН след тази година със старото табло ако се бъкам нека някой колега да ме поправи
Ако говорим за едно и също - таблото с тахометъра и оборотомера - то има няколко вида (на ум ми идват поне 4 или 5) за Голф 4, така че няма "старо" и "ново" само. Попринцип това с ринговете се води екстра и е възможно да се е предлагало само след определен период нататък и да се е слагало по подразбиране да кажем в HighLine или от Comfortline нагоре...
Но лично мен ме съмнява базов Голф 2003 или 2004 да е излизал с такова табло...
Както казах при мен поне е изброено като една от допълнителните екстри на колата, т.е. не е било по подразбиране.
Aprilia написа:Или влиза в някакви пакети, едишън, дженерейшън и имаше още някакви
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта