MK4 TDI R32 Black
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK4 TDI R32 look
Дай ги на прахово боядисване.Ще ти излезне по 30-35 лв на джанта и ще станат като нови!
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: MK4 TDI R32 look
Вижда ми се оригинална боя, по-добре не я пипай, изобщо не си личат мен ако питаш
Праховото не е добре за алуминиви джанти, защото при печенето на боята се пече и алуминия и става по-крехък после като мине през дупка да няма

Праховото не е добре за алуминиви джанти, защото при печенето на боята се пече и алуминия и става по-крехък после като мине през дупка да няма

- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: MK4 TDI R32 look
Май не можах никъде да видя колко цола са джаните?!
Реплика ли са, или са си оригинални?
Ако са оригинални, мисля че трябва да са 18 цола?
п.п. Да са ти честити!
Реплика ли са, или са си оригинални?
Ако са оригинални, мисля че трябва да са 18 цола?
п.п. Да са ти честити!
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: MK4 TDI R32 look
iliankocov написа:Май не можах никъде да видя колко цола са джаните?!
Реплика ли са, или са си оригинални?
Ако са оригинални, мисля че трябва да са 18 цола?
п.п. Да са ти честити!
Оригинални са ! 235/40/18
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK4 TDI R32 look
Точно така, оригинални 18-ки са, боята също е оригинална. 2 от джантите имат драскотини по борда и смятам само борда да им освежа. Няма да им свалям оригиналната боя. Може лекичко да се пръсне само борда.
Има ли проблем за окачването ако карам известно време с тази гума, на която борда и е износен във вътрешната част ?
Има ли проблем за окачването ако карам известно време с тази гума, на която борда и е износен във вътрешната част ?
- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: MK4 TDI R32 look
Колкото да закърпиш положението не би трябвало да има проблем.Но ги смени възможно най-рано. 

- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK4 TDI R32 look
Рано, рано.. като продам старите. Ако има мераклии, пуснал съм тема.
- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: MK4 TDI R32 look
crank666 написа:Точно така, оригинални 18-ки са, боята също е оригинална.
Еми друго няма да казвам... Честити да са ти и със здраве да си ги пазиш в дупките

Re: MK4 TDI R32 look
crank666 написа:Има ли проблем за окачването ако карам известно време с тази гума, на която борда и е износен във вътрешната част ?[/b]
Почти съм убеден че отпред при пълен ляв-десен ще ти опира гумата от вътрешна страна, в подкалника, не е нещо особено, но е дразнещо и то много.
Това с окачване 35/40 гуми 235-45-17 и джанта ET35 на 7.5J, без фланци.
Поздравления за джантата, можеби най-истинската джаната за Голф 4, навсичкото отгоре и оригинална

- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: MK4 TDI R32 look
Тези джанти са моите!При мен не опираха никъде и то на стоково окачване!Но така си е излял оригинално от завода моя!Аз ги карах с гуми 245/40 или 45 не помня!Иначе джантите са страшни!
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK4 TDI R32 look
Сегашните ми са 235/45/17 със 4 фланеца по 15мм и отзад ми закачат на веждите, но ако возя повече от 1 човек на задната седалка. Обиколката на 235/40/18 е само с 2 мм по-голяма. Мисля, че няма да имам проблем, но така или иначе ще слагам регулируемо окачване.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: MK4 TDI R32 look
Оригиналния размер е 225/40/18 и 225/45/17, разликата с 235 е около един см което може да е от значение за да спре да опира 

Последна промяна от MK4 на Пон 12 сеп 2011 23:45, променено общо 1 път.
Re: MK4 TDI R32 look
Е щом си с 15мм фланци отпред няма как да ти закача, но пък отзад ще имаш проблеми. Иначе да, 235-45-17 е същото като 235-40-18. Проверих го преди да пиша, затова и написах, че ми е закачала без фланци.
Какво ET и J са старите, съответно новите джанти?
Какво ET и J са старите, съответно новите джанти?
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK4 TDI R32 look
Отзад и със 225/45/17 закача и със 235. Ако нямах фланци нямаше да закача, зашото гумата щеше да влиза в калника, а сега е на ръба на веждата. Проблема е, че като има тежест над 80-100 кг отзад по дупките опира. Трябва твърдо окачване за да не стърже във веждата.
Еднакво параметри имат джантите - 8ж, ет 35.
Еднакво параметри имат джантите - 8ж, ет 35.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта