escrime написа:И аз като Одата не мисля, че имаше виновен.
Мартине, верно ли си смени ника?
Подкрепям те за мненията ти до момента ! Добро представяне от всички в челото.
За Бътън си говорихме и на миналото състезание, определено започвам да го харесвам. До сега представата ми за него бе, че е посредствен, незабележим и лишен от страст състезател. Този сезон обаче, мнението ми се промени. Мисля че е доста добър стратег, освен всичко друго... Знае кога има истинско предимство пресмятайки фактора гуми и знае точно кога да атакува... няма случай да е карал 15+ обиколки на опашката на някой... винаги го прави в точния момент или влиза в бокса... Начина по който говори с пресата също прави впечатление, както и ти отбеляза. На пресконференциите е ултра спокоен, уравновесен, сякаш много малко усилия са му коствали за да се качи на подиума.
За Фетел - наистина се чудя защо толкова го хвалите... просто не мога да разбера... Та аз него в бавен болид не го бях чувал кой е... Мисля, че някои хора ще бъдат неприятно разочаровани в момента в който Редбул загубят това смазващо надмощие спрямо другите отбори... Дори съм сигурен, че с друг съотборник вместо Уебър, титлата изобщо нямаше да му дойде така лесно на тепсия... Но както и да е, времето ще покаже


Алонсо - разочарован съм от скоростта с която се движат Фераритата... вижда се, че колкото и Алонсо да се прави на оптимист, вече започва да се дразни от постоянната тенденция за изоставане. Температурата на пистата беше висока, завоите бързи ... надявах се на по-конкурентен болид, но уви... Ако не е Алонсо, Ферари щяха да са позора и разочарованието този сезон

Маса не остави място на Уебър, според мен...
Хамилтън и Шуми - много мъжко каране и от двамата, наистина направиха атракция. Направи ми впечатление, че Хамилтън колкото и безрасъден да се проявява понякога, вчера беше съвсем на ясно, че пред себе си има не по-малко непоколебим противник и изобщо не посмя да предприеме прекалено рискована маневра.. Само се чудя, при положение че е с повече аеропритискане не можеше ли да си позволи по-късно спиране, било то и от външната страна в някой от завоите. Защото от онборд кадрите се виждаше, че дори спира по-рано от Шумахер.