niks76 написа:
да кажем че тук ,а и не само във френско има мобилни екипи които мерят газовете на колата на място и ако не си в норми(вземат служебната книжка ,преглед наново-но не както в бг и една солидна глоба) само да не се случи на теб............
с познати всичко става и преглед се взема всякак и важи за цяла европа,ама един път като платиш четирицифрена сума в евро от тариктлък и почваш да гледаш на някои неща по ПРАВИЛАТА.това за живота на катализатора го дават конструкторите без значение от марката
п.п личната ми кола няма катализатор,egr,дебитомер и още няколко нещица са съкратени ,ама в професионално отношение с клиенти майтап не си правя и покаже ли газанализатора нещо по различно,въобще не се и чудя дали да сменям катализатор или не :слага се нов и забравяме за компромис с екологията
Именно това имах предвид - разграничаване между дефект в екологичната му роля... и дефект в пропусквателността му!!
Илюзия в БГ (налята от множеството изкупващи на катализатори) е, че катализатора след 150 000 км се задръства и е вреден за колата! Това е глупост!! Той може вече да не пречиства (оптимално), но това не го прави задръстен и пречещ на двигателя! За задръстване са нужни по правило доста повече от 100-150-200 000 .....
morfei1 написа:Това за ТДИ-то на 500000км. което си минава ТУФ редовно и са му сменили няколко датчика и консумативи, не го вярвам, но все пак да уточним за кое точно TDI става на въпрос? Ако е примерно 1Z или AEL допускам, че е възможно, при останалите много, много ме съмнява.
Ами ако ти се чете... заповядай eдин пример.
[url]http://www.skodacommunity.de/skoda-forum/skoda-fabia-i-forum/57327-1-000-000-kilometer-der-dauertest-bis-2013-neue-möbel-für-den-fabia-und-nun-auch-noch-neue-sr/?s=35443719c07b0ade295ad962bad62c411d67286d[/url]
750 000 вече са факт. В момента се преследват 1 милион
