Здравейте колеги,
разрових се из темите но не намерих нищо конкретно за моя случай. Става въпрос за меката връзка. Самата тя представлява една леща която се поставя между генерацията и тръбата и влиза на конус. Тя върви в комплект с 2 скоби които стягат цялата тази връзка. Някой беше ми казал че лещата се заваря към тръбата, друг пък че просто се поставя там и тези скоби я държат. Та въпроса ми е някой сменял ли я е тази въпросна леща, и ако да как става. До колкото знам тези скоби имат отвор в средата и се откачат с нещо като кука от долната страна (на канал), а после как се закачат? И тази леща действително заварена ли е? Нека ако някой знае да сподели. Благодаря предварително.



Mека връзка на Пасат Б3
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Mека връзка на Пасат Б3
Последна промяна от genov1 на Вто 31 яну 2012 16:21, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
Вероятно става дума за горната леща(при теб са две,имаш и долу преди катализатора/резонатора)!Скоро купувах за приятел и цената беше леща+двете скоби-20лв!Най-лесно се свалят скобите чрез стар ремък!Трябва да е достатъчно дълъг,защото трябва да го прекараш през едната скоба и да го прегънеш на две!Долните краища на ремъка трябва да ти стигнат около картера,през тях прекарваш подходящ лост и напъваш!Скобата ще се отвори и изметне на вън!По този начин се монтират и новите!Дано си ме разбрал!Успех! 
П.П Лещата не е заварена,а само надената на горната тръба!

П.П Лещата не е заварена,а само надената на горната тръба!
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
Благодаря ти колега, ще пробвам по този начин, само се притеснявам този ремък дали няма да се скъса, щото като съм гледал отдолу под колата тези скоби ми се струват доста стабилни. И аз си мислех че усилието трябва да е настрани, за да може да изщрака скобата и да излезне. Просто аз така си мислех, ако ти си го правил по този начин и работи ще пробвам така. А и другото което е гледах в Еврото и там цената за комплекта е 28 лв а на друго място на симеон беше лещата 10 а комплекта 15, за какво има такава голяма разлика в цената
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
аз сменях гарнитурата на лещата преди 2 години ,какъв е проблема при тебе?.
Трябва ти канал и кука,може да си я направиш от арматурно желязо , трябва да ги опънеш от долу и да ги изместиш от жлебчето за да ги свалиш,качването по обратния начин,малко зор е,че са яки скобите.Скобите които я държат са от 65Г пружинна стомана,закалени и еластични,тези които се продават са боклуци и се кривят,каквото и да правиш си ползвай твоите скоби пак.Обикновенно изпуска от гарнитурата,оригиналната е конусна от плътно желязо.
Трябва ти канал и кука,може да си я направиш от арматурно желязо , трябва да ги опънеш от долу и да ги изместиш от жлебчето за да ги свалиш,качването по обратния начин,малко зор е,че са яки скобите.Скобите които я държат са от 65Г пружинна стомана,закалени и еластични,тези които се продават са боклуци и се кривят,каквото и да правиш си ползвай твоите скоби пак.Обикновенно изпуска от гарнитурата,оригиналната е конусна от плътно желязо.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
Колкото и качествени да са скобите се скапват от старост!Ползвай си новите скоби!
П.П На пасата ,на който ги сменявах вече бяха и изгнили старите!

П.П На пасата ,на който ги сменявах вече бяха и изгнили старите!
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
А то и гарнитура ли има, аз мислех че е само тази леща, и в магазина като ходих да питам не споменаха да има гарнитура. Ами при мен проблема е че се чува като от изгоряло гърне само че от към двигателя. В началото беше слабо но с времето явно попрегоря и се засили шума. А и като включа на задна се чува доста по-силно, явно тогава двигателя се накланя на обратно и това зейва още повече. Другото нещо е че докато е студен двигателя се чува едно тракане от там, сега лятото като я запаля сутрин трака няколко секунди и спира, обаче зимата в студа тракането е оглушително докато не позагрее колата. Веднъж като бях под колата и с един лост почуках въпросните скоби и двете мърдаха леко което не ми се струва много нормално. Според мен трябва стабилно да стягат цялата тази сглобка. Моята теория е че като е студено тракането идва от скобите а после като загрее метала се разширява и спира. Също забелязах че ми е опушена ламбда сондата понеже изпуска точно от тази връзка. Ако някой има снимки на тази гарнитура или на въпросната леща ще съм му благодарен.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
Явно Колегата нарича гарнитура лещата!
Само лещата и скобите са!Ако си все още с катализатор,дрънченето ти може да е от него(да се е раздробил)!

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
Аз нямам катализатор, този модел върви без, поне аз така си мисля. Но тракането идва точно от към двигателя, като вдигна капака и се чува много отчетливо. А възможно ли е тази леща/гарнитура да се е скъсала ако са запушени гърнетата?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
genov1 написа:Аз нямам катализатор, този модел върви без, поне аз така си мисля. Но тракането идва точно от към двигателя, като вдигна капака и се чува много отчетливо. А възможно ли е тази леща/гарнитура да се е скъсала ако са запушени гърнетата?
Не!
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
ОК ми тогава не ми остава нищо друго освен да си взема този комплект и дано смяната да мине леко 

- volen777
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
Да ви питам и аз хубаво ги махнах тия скоби, но нещо невиждам старата леща(гарнитура) махнах само една медена гривна ама тя си падна преди да махна скобите. Само това ли е останало от лещата или има нещо набито на колектора. Лещата която взех от магазина е много дебела и немога да я напъхам, трубата на гърнетата опря в моста остава някакси да дигна малко двигателя. Има ли някакъв чалъм и млако глупав въпрос но нали се слага с конуса надолу?
- volen777
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
Ето и снимки на новата и старата гарнитура. Аз новата успях да я напъхам ама абсурд да опъна скобите затова си мисля, че май гарнитурата е друга.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
Гарнитурата е тази!Процедурата за демонтаж и монтаж съм я описал по-горе! 

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
тази е,кой е казал че ще е лесно 

- volen777
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3
С 300 зора успях да напъхам един пирон в едната скоба за да я разпъна и я вкарах другата влезна по лесно, но скъсах 2 ремъка и така. Да ама като запалих ужасссс, по зле от преди стана много повече шум има сега. Данеби да трябва малко да се нагрее и да се пасне. Сложих старите скоби понеже едната от новите като я разпъвах на масата се счупи. Тия старите май са по гъвкави. Нещо някои да има неякакви идеи помагайте?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта