Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
caro
Мнения: 570
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот caro » Сря 05 яну 2011 17:44


Преди години колата ми беше с двигател 1.6EZ и заради големи проблеми с Пиербурга се наложи да си сложа Ладов от 2106 модел: 2103-1107010-абсолютно механичен карбуратор без никъкви електроники и вакууми.Колата направо литна и разхода на гориво се снижи осезаемо!Но пък имах доста упреци от съфорумници- в тази тема:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=87721l] , които си мислят че Keihin от Audi 80 e най-добрият вариант за Голф,но никой не споменава ,че Keihin-a има ел.модул за стабилизирване на свободен ход и бъкан с вакууми.Освен това това клапата на втора клапа е вакуумна и се отваря когато двигатела е в режим над 3500 об\м.Отделно за инсталирването на голф изисква да се закупи нов тампон (специално за Keihin -обикновенно са на поръчка и ментетата струват около 30лв.),а филтърната кутия е толкова рядък модел все едно да намериш игла в купа сено.




Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Flatmo » Сря 05 яну 2011 19:50


Хайде и аз след като съм я пуснал тази тема да се обадя.
Скоро след като последно съм писал в темата през вече "далечната" 2006 ме запознаха с едно момче, което разгледа ДААЗ-ът и каза, че има голям луфт на дроселовите клапи и общо взето за нищо не става. След това си намерих Кейхин 2 + колектор и тампон и си го монтирах. Карах 3 години колата с него. От началото на 2010 колата има нов собственик, който и сложи газова уредба и е доволен от резултата. Пали директно на газ и не се занимава с ръчния смукач.


kilowat
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот kilowat » Съб 15 яну 2011 1:47


здравейте кара с ДААЗ 2107 от пролетта на тази година повече карам на газ но работи добре и на бензин.
проблема е че от време на време в големите студове замръзва жилото на смукача мо няма проблеми никакви без почерпка пали и на газ и на бензин
за мен това е идеалното решение между подръжка на карбуратор и ефективност !


NTodorov
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 31 окт 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: mainacity

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот NTodorov » Пон 31 яну 2011 16:58


само да подскажа на колегите с ладови карбуратори-кожух на възд.филтър/или по-скоро "капак" на карбуратора/от Москвич Алеко!Нямам снимки в момента,но това е истината :да:


Потребителски аватар
golf_sport_team
Мнения: 165
Регистриран на: Сря 10 окт 2007 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот golf_sport_team » Вто 22 мар 2011 15:12


NTodorov написа:само да подскажа на колегите с ладови карбуратори-кожух на възд.филтър/или по-скоро "капак" на карбуратора/от Москвич Алеко!Нямам снимки в момента,но това е истината :да:

Така си е колега от Москвич алеко става идеално и до калника се слага филтърна кутия от 1.8 моно и става прилично!
при мен проблема е че никой стругар неможе да ми направи преходен фланец за жигулския карбуратор!


kilowat
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот kilowat » Съб 30 апр 2011 10:14


на 1.3 двигател пасва идеално карбуратора ДААЗ 2107 наистина преходната планка се прави доста трудно ( изисква машина която обработва делта материал ) капака на филтъра пасва идеално на мястото на старият филтър не опира никъде а за 1.6 капака трябва да е от москвич Алеко и филтъра на калника ( той е във формата на цилиндър)


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот polski-grizach » Нед 01 май 2011 12:20


:horror:


Потребителски аватар
vws
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 23:28
Автомобил: Scirocco GTX
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот vws » Нед 04 сеп 2011 11:02


при мен преходника ми е от текстолит и стана за има няма един час


rumend
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 9:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот rumend » Чет 15 сеп 2011 17:24


И аз вече 2 месеца карам с жигулов карб,изцяло механичен,голфа ми е 1,6 ез.Като цяло сега колата върви в пъти по-добре отколкото с лайняния пиербург,карам само на бензин и рахода ми е напълно приличен,при спокойно каране градско е около 8/100,а извън града около 6-6,5/100 със скорост между 100-110 км/ч.Плочката между колектора и карба я правих от алуминий,много лесно се стърже с пила за дърво.Отгоре "шапката" за филтъра е от 2 части,там където се хваща за карба е от москвич алеко,а за филтъра е от моното на голф3(1,6 мотор ама не му знам кода че го взимах от моргата,беше захеърлен до оградата),двете части са залепени със силикон,с които лепят автостъклата.Кутиятя на филтъра е от мерцедес 190,пасва много добре Обаче като изпуша,тва животно как върви не е истина,на 3ск. прай 159км/ч,на 4ск. 190км/ч(мерено е с GPS)до 5 не стигам че шубето голямо става,оборотомера подминава лютеницата,тоя ми ти квадрат немой да се озапти,вече мисля за по големи спирачки ама това е друга бира.Ето снимки на готовия продукт
Изображение034.jpg
Изображение033.jpg
Изображение032.jpg
Изображение031.jpg


rumend
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 9:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот rumend » Чет 15 сеп 2011 17:30


Забравих да кажа че жилото за смукача е от обогатителя на голф2 1,6 дизел,поне си пасва най културно на таблото,пък и на карба става без никакви доработки.Само за газта използвах от пиербурга пластмасовата джаджа,като я пригодих към дросела на жигулито mhihi


rumend
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 9:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот rumend » Чет 15 сеп 2011 17:35


rumend написа:Забравих да кажа че жилото за смукача е от обогатителя на голф2 1,6 дизел,поне си пасва най културно на таблото,пък и на карба става без никакви доработки.Само за газта използвах от пиербурга пластмасовата джаджа,като я пригодих към дросела на жигулито mhihi

Голфа мърка,карба е катил,без грам електроника и никакъв вакум,чудо(опс излъгах,има някакъв вакум,ама той само отваря леко клапата на смукача като запали,но не е фатален).Ако някой колега се интересува да заповяда ще му го покажа на живо :beer .


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот enigma79 » Чет 15 сеп 2011 17:37


rumend написа:И аз вече 2 месеца карам с жигулов карб

Браво колега,имам само едно възражение можеше малко по добре да направиш капак над карба.аз твърдо мода да препоръчам и един друг карб слаган доста масово в италиански бънгии,а именно вебер.Карба няма нужда от вакум нито от електроника,опростен от всякъде :да:


rumend
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 9:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот rumend » Чет 15 сеп 2011 17:39


имам само едно възражение можеше малко по добре да направиш капак над карба.
На живо не е чак толкова грозно


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Чет 15 сеп 2011 20:11


Готина тема, много ме кефи!
Преди години, когато нямаше никакви резервни части за западни коли, що ладови карбуратори съм присадил! Най - вече на Опел, с недоразумението Вараджет. Ала и на не малко ФВ, заради автоматичния смукач.
Енигма, той ДААЗ си е Вебер.
Мога да помогна за доработки, който желае.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Чет 15 сеп 2011 20:27


Да се чуди човек тия немци загубени защо са слагали Пиербург... :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта