Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Чет 15 сеп 2011 14:33


joker написа:Сигурен начин за спиране на теча е подобряването на вентилацията на картерните газове...почистване на "цедката" в капака...има много писано по въпроса...Силикон по самата гарнитура не се слага.Може само по ъглите или снадките(при ABS,ADZ с разделни коркови гарнитури...иначе Wiktor Reinz(гумената) е цяла и с алуминиева сърцевина....определено е по-добра!



Колега, сепаратора беше запушен по точно щуцера на тънкия маркуч, сега се надявам вече да е наред!




Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Нед 18 сеп 2011 7:29


Теча продължава въпреки всичко, мисля, че не тече от капака на клапаните нито от семеринга на разпределителния вал както споменах два пъти го смених, мисля също, че не е и от семеринга на коляновия вал, той също е сменен, прави ми впечатление, че като карам пенсионерски май няма теч, но ако карам по интензивно започва да тече!
Остава да е от картера, но то се стича върху хидравличната помпа, а ако е от картера предполагам теча трябва да е по картера!
Не знам какво да правя вече, никой ли не се сблъсквал с такъв проблем!


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот agent_kowalski » Нед 18 сеп 2011 8:38


Колега залегни хубаво под капака и огледат точно от къде тече.Не може да не може да се разбере.Където е най-мазно забърщи го с парцали и карай,и ще се види прясно масло къде е избило.Логично е да тече някъде от най-високата точка на петното.Гледай внимателно.


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Нед 18 сеп 2011 15:12


agent_kowalski написа:Колега залегни хубаво под капака и огледат точно от къде тече.Не може да не може да се разбере.Където е най-мазно забърщи го с парцали и карай,и ще се види прясно масло къде е избило.Логично е да тече някъде от най-високата точка на петното.Гледай внимателно.



Не знам колега, сума ти пари и нерви хвърлих по тази кола този месец, а гадното копеле продължава да тече, утре или във вторник я вода да сменят гарнитурата на картера и ако пак текне, ще взема 5кг чук с един метър дръжка и ще го направя на ждреп този двигател хората които ме познават знаят, че съм способен, купето няма да го закачам, ще чака новото си сърце от 2хил кубика и 16 клапана!



agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот agent_kowalski » Нед 18 сеп 2011 16:03


Ясно че си способен да го потрошиш де :D това е най-лесно.твой си е двигателя ти си знаеш.просто от опит с ядосване нищо няма да се оправи.ако имаш време я направи снимки и сложи тука да видиме теча.не че нещо ама къде е картера къде е капака на клапаните.от капака на клапаните може да тече до картера и дори по земята,ама от картера и да тече няма как да се качи до капака на клапаните.може да ти тече същи и от блока където е хваната главата върху цилиндровия блок.там най-трудно се оправя,защото се свалят много неща.
и също няма лошо човек да си оправя сам колата,или поне да се опитва.и аз си правя каквото мога,но когато видя че не ми е по силите или акъла моля за помощ-по-опитен приятел или сервиз :) в тоя ред на мисли,може да отидеш някъде да ти е погленат.във форума има способни хора,при които можеш да отидеш и да ти решат проблема :да:


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Нед 18 сеп 2011 19:18


agent_kowalski написа:Ясно че си способен да го потрошиш де :D това е най-лесно.твой си е двигателя ти си знаеш.просто от опит с ядосване нищо няма да се оправи.ако имаш време я направи снимки и сложи тука да видиме теча.не че нещо ама къде е картера къде е капака на клапаните.от капака на клапаните може да тече до картера и дори по земята,ама от картера и да тече няма как да се качи до капака на клапаните.може да ти тече същи и от блока където е хваната главата върху цилиндровия блок.там най-трудно се оправя,защото се свалят много неща.
и също няма лошо човек да си оправя сам колата,или поне да се опитва.и аз си правя каквото мога,но когато видя че не ми е по силите или акъла моля за помощ-по-опитен приятел или сервиз :) в тоя ред на мисли,може да отидеш някъде да ти е погленат.във форума има способни хора,при които можеш да отидеш и да ти решат проблема :да:



Къде прочете, че сам си го правя?
Два пъти сменям семеринг на разпределителен вал както и на коляновия вал, сменил съм няколко гарнитури на капака на клапаните, блока не омаслен, омаслено е единствено върху хидравличната помпа, следователно като са сменени всички семеринги и гарнитураи и е почистен сепаратора на картерните газове, последното място което остава е гарнитурата на картера, от нея се оттича по хидравличната помпа, а това, че омаслява малко нагоре и може да те излъже и да си помислиш, че е семеринг на колянов вал или някой скрит тече от гарнитурата на калпаните е понеже се получава завихряне по време на движение и се омаслява малко нагоре, но докато стигнеш до този извод се иска време не е така лесно както си мислиш, ако си свалял някога там пластмаси, ролки, ремаци, алтернатори, итн по два пъти няма да ми обясняваш какво и как да направя. Написаното от мен в миналия пост е приповдигнато от агресия причинена именно от това което току що ти обяснявам, че ми е дошло до гуша, вече взех да сънувам конструкцията на скапания двигател и да мисля какви ли не схеми и теории от къде тече!


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот agent_kowalski » Нед 18 сеп 2011 21:02


Само се опитвам да помогна.Бях останал с впечатлението че сам ги правиш ремонтите.Аз като съм правил нещо казвам "сменил,направих,проверих,нагласих и тн",като съм бил при майстор казвам "сменинха ми,нагласиха ми,направиха ми",или "отидох да ми направят,сменят и тн"..както и да е заблудил съм се.Желая успех с колата :beer


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mariovasi » Нед 18 сеп 2011 22:14


Снимай където можеш да видим.
Не троши рано е ...ще го взема, като вземеш друг. :)


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Пон 19 сеп 2011 9:10


Проверих преди малко в ауто плюс за гарнитура на картера, от там ми казаха, че за моя модел имало само клингеритова и нямало гумена, някой ако запознат да каже!
Като гледам картера май с свалян преди и е слагано яко силикон, може ли върху клингеритова гарнитура да се сложи силикон!
Поздрави!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот joker » Пон 19 сеп 2011 13:35


Абе колега ти ме шашваш!От капака на клапаните отиде на картера...какво става тука????!Нерде Ямбол,нерде Стамбул!


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Чет 10 ное 2011 18:03


Ако тече от семеринга на коляновия вал, къде омаслява, как точно се омаслява, стича ли се масло по стойката на хидравличната рейка!!!!!


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mariovasi » Чет 10 ное 2011 20:24


doaiena написа:Ако тече от семеринга на коляновия вал,

...маслото е между главата и капака на ангренажа надолу,
към блока,
...и понеже този мотор е наклонен напред ,директно олива по хидравликата.


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Вто 15 ное 2011 18:56


В крайна сметка се видя от къде тече, тече от семеринга на разпределителния вал, интересното е, че го сменихме няколко пъти с различни марки като рейнц, ерлинг, коцо, но продължава да тече, вчера сложихме поръчков семеринг уж по тесен, но пак тече, не знам какво да правя вече!


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mariovasi » Вто 15 ное 2011 20:32


Имаѝ също в предвид че ако тече от дъгата на гарнитурата над семеринга ,течът като резултат е същия.
Аз тази семеринга съм я сменял два три пъти с реѝнц поради различни ремонти, доволен съм.
Защо не ти уплътняват...хм странно.


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Съб 19 ное 2011 11:17


Моя сепаратор/кондензоуловител беше запушен на малката тръбичка за абу говоря, мисля си големия маркуч който излиза от сепаратора и влиза в кутията на дроселовата клапа, може ли да се запуши точно тази кутия защото ми се вижда бая омаслено, някой разглеждал ли е какво представлява, дали е директно отвор или има някакви прегради в които може да се събере боклук!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chifut, Google [Bot] и 71 госта