НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот luciuz » Нед 21 авг 2011 17:15


В допълнение към поста преди мен - днес пуснаха официалните снимки. Линк към галерията и прес съобщението:
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2013-up/

Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Нед 21 авг 2011 19:09


VW харчи най-много за нови разработки

Германският автомобилен гигант Volkswagen е инвестирал $9.2 млрд. в проучвания и нови технологии през 2010 г., сочи класация на Autoline Detroit. На второ място се подрежда Toyota с $8.5 млрд. Най-големият производител в света General Motors е трети със $7.0 млрд.
Челната петица се допълва от Daimler ($6.5 млрд.) и Honda ($5.7 млрд.). Следват Ford, Nissan, BMW, PSA (Peugeot/Citroen) и Renault. Корейските марки Hyundai и Kia заемат съответно 11-о и 14-о място, макар че общите им инвестиции в нови разработки ($6.5 млрд.) надхвърлят тези на PSA.
От Autoline Detroit изчисляват и какъв дял от общата си печалба харчат производителите в проучвания и разработки. По този параметър класацията оглавяват BMW и Honda, които са реинвестирали 5.5% от приходите си. Плътно ги следва Volkswagen с 5.4%, а петицата допълват GM (5.1 на сто) и Daimler (5.0 на сто).
На този фон инвестициите на Toyota като дял от печалбата на компанията изглеждат шокиращо малко - едва 3.8%. Autoline Detroit прогнозира, че догодина Chrysler и FIAT ще се изкачат в класацията заради големия брой нови и префасонирани модели, които двете обединени компании подготвят. През 2010 г. те са похарчили под милиард за нови технологии.

Източник: mobile.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 23 авг 2011 19:46


Изображение

Ще видим нов електромобил на Volkswagen

Концернът Volkswagen ще представи следващия месец във Франкфурт концепция на едноместен електромобил. Това съобщава пред Financial Times Юрген Леохолд, изпълнителен директор на Изследователския център на групaта VW. Според него, автомобилът е разработен за кратки ежедневни пътувания в града.

Повече подробности за автомобила обаче, Леохолд не казва, а само обещава „той да е по-добър от показания през януари XL1. Прототипът XL1 имаше хибридно задвижване от двуцилиндров дизелов двигател с мощност 48 к.с. и електромотор с мощност 27 к.с. Трансмисията е роботизирана DSG с два съединителя. Акумулаторите са литиево-йонни.

По данните на VW, този автомобил има разход от 0.9 литра на 100 км. Вредните емисии са едва 24 г/км. Само на електроенергия колата може да измине 35 км с едно зареждане. Най-вероятно това, което ще видим във Франкфурт ще бъде усъвършенствана само електрическа версия на базата на XL1.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пет 02 сеп 2011 11:26


Volkswagen за индивидуалисти

Изображение

Изображение

Начало на този нов концептуален сегмент поставиха французите от Renault. Прототипът им Twizy доста сериозно разбуни духовете сред автомобилната общественост. След тях и марката Audi отговори на предизвикателството със своето виждане за нов градски автомобил.

Сега дойде ред и на Volkswagen, чиито конструктори са подготвили за автомобилното изложение във Франкфурт интересна концепция, представляваща едноместен електромобил. Електрическото мини е наречено NILS и според немците показва как ще изглеждат градските коли на бъдещето.

Автомобилчето тежи само 460 килограма и се задвижва от електромотор с мощност 33 к.с. и максимален въртящ момент 130 Нм. Електродвигателят е монтиран в задната част на колата и предава мощността си на задните колела. Захранва се от компактен йон-литиев блок, който може да се зарежда само за два часа.

Максималната скорост на NILS е 128 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 11 секунди. Що се отнася до екстериорния дизайн на NILS, то най-голямо впечатление правят вратите тип "крило на чайка". Във външния вид се забелязват и характерните за марката линии, а предната броня копира тази от другия концепт Up!

Подобно на прототипа Up!, и NILS е снабден със система за принудително спиране в градски условия. В интериора на едноместната кола са интегрирани и множество информационно-навигационни устройства, чиято цел е да улеснят водача в натоварения градски трафик.

Дали ще видим подобно возило в серийно производство е рано да се каже, но според статистиката в Европа 90% от водачите пътуват до работи и вкъщи сами в колата. 74% от тях пък изминават по-малко от 50 километра на ден.


Източник:
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/volkswagen-za-individualisti.html


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пет 02 сеп 2011 11:26


Golf VII минава на два цилиндъра

Изображение

Подобно решение е известно в автомобилостроенето отдавна, но се прилага основно при големите двигатели. При по-спокоен оборотен режим много V-образни американски осмаци изключват половината от цилиндрите. При агрегати с голяма кубатура тази схема на работа определено е оправдана.

Система за изключване на половината от цилиндрите получиха също представените наскоро наточени модели на Audi S6, S7 и S8 с мощност в диапазона 420 - 520 к.с. Сега обаче от Volkswagen са решили да разработят подобна технология и за 1.4-литровия четирицилиндров TSI с базова мощност 122 к.с.

Дали подобна схема на работа ще се окаже ефективна за толкова малък турбомотор ще стане ясно след появата на новото, седмо поколение на бестселъра VW Golf. Именно за неговия дебют е предвиден двигател с подобен режим на работа. Впоследствие се очкава Polo и Tiguan също да се "научат" да работят само с два цилиндъра.

Въпреки че четирицилиндровият TSI с възможност за изключване на два от цилиндрите все още е в процес на разработка, от компанията вече обявиха какви точно ще са ползите от него. Според волсбургските специалисти в градска среда икономията ще е половин литър на 200 километра, а при постоянна скорост от 50 км/ч тя ще достигне до литър.


Източник:
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/golf-vii-minava-na-dva-cilindyra.html


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пон 12 сеп 2011 11:59


Безопасни ли са A6 и Passat?

Изображение

Изображение

Изображение

Отговор на този въпрос дава Застрахователният институт за пътна безопасност на САЩ (IIHS), който подлага на краш тестове новите Audi A6 и Volkswagen Passat. Резултатите от изпитанията са много добри, като и двата седана получават максимална оценка.

Най-високо се оценява безопасността на водача и пасажерите при удар и преобръщане. Малко надмощие има VW Passat, който може да издържи на удар от возило, което е шест пъти по-тежко от него. По същия показател седанът от Инголщат се справя с четирикратно по-тежък "опонент".

Изследванията на IIHS се правят по малко по-различна методика от тази на EuroNCAP. Американският институт за безопасност изпълнява фронталния сблъсък при скорост от 65 км/ч. Страничният пък симулира удар от тежък всъдеход или пикап със скорост от 50 км/ч.

При удара отзад автомобилът е неподвижен, а платформата, оборудвана със специален ролбар, се врязва в него със скорост от 32 км/ч. Тези "упражнения" дават ясна представа за безопасността на даден автомобил. В случая се оказва, че Passat е малко по-сигурен от Audi A6.


Източник:
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/bezopasni-li-sa-novite-audi-a6-i-vw-passat.html


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 13 сеп 2011 19:45


Изображение
Suzuki приключва бизнеса си с VW?

Suzuki Motor Corp. обяви вчера че планира да приключи бизнес и финансовите си отношения с Volkswagen. Японците обявиха, че ще си поискат обратно акциите на немците в тяхната фирма /VW има 19.9% oт Suzuki, а Suzuki 1.49% oт VW/, защото алиансът между двете компании е станал много негативен по отношение независимостта на мениджмънта. Съобщението за "развода" идва незабавно след като в събота VW съобщи, че решениоето за закупуване на дизелови двигатели от Fiat S.p.A., планирано от японците излиза извън рамките на досегашното им партньорство.

Говорителят на VW Михаел Брендел пък каза, че немският автопроизводител няма намерение да си продаде обратно акциите или пък да намали участието си в Suzuki. Осаму Сузуки, президент на японската марка каза в средата на август, че "не вижда някаква причина, заради която Volkswagen да е разочарован, заради съглашението с Fiat. Те /Volkswagen/ говорят с медиите, а не с нас директно". Suzuki има алианс по темата с италианците за Азия още от 2005-а, а през юни разшири договора за да ползва двигателите на Fiat за завода си в Унгария.

Източник: Auto-press


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот stan4o_mc » Сря 14 сеп 2011 13:49


Ето го и Buggy Up!

Световната премиера на Up! не включваше показването само на серийния модел на градския автомобил.
Заедно с него бяха показани и редица концепции създадени на негова база. Най-впечатляваща от тях е Buggy Up!
VW-Buggy-up-21.jpg

Той напомня на оригиналния модел, роден в Калифорния през 60-те години. Конструкцията му е олекотена, но има предпазна рама зад двете седалки, която компенсира липсващия покрив и врати.
Колата е с 20 мм по-близо до пътя в сравнение с оригиналния автомобил, дължината й е 3584 мм, широчината е 1672 мм. Buggy Up! е малко по-дълъг и малко по-широк от стандартната версия. Джантите са 18 цола, гумите са 205/40.
VW-Buggy-up-22.jpg

Това си е чисто плажен автомобил, затова интериора е направен от водоустойчиви материи, като на пода има специални отвори за изтичане на водата.
VW-Buggy-up-200.jpg

От Volkswagen все още не са решили дали това ще бъде сериен модел, но той дава началото на цяла серия от специални версии създадени на базата на Up!

източник: http://www.automedia.bg


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 16 сеп 2011 8:12


Изображение

И още снимки от автомобилното изложение във Франкфурт като допълнение на снимките от по горните постове:
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=20& ... alid=57562


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот stan4o_mc » Пет 16 сеп 2011 14:02


Volkswagen обяви цените на Up!
Най-евтиният вариант на градския автомобил е наречен Take Up! и е с бензинов двигател с обем 1.0 литра.
В Германия този автомобил с мощност 44 kW струва 9.850 евро. Има и версия с мощност 55 kW, чиято цена е 10 450 евро.
При тази модификация се разчита главно на ниската цена и съответно оборудването на автомобила си е направо спартанско – предлага четири въздушни възглавници, електромеханично усилване на кормилната система и предни дискови спирачки. Прозорците се управляват ръчно, както и външните огледала.
По-висока степен на обзавеждане предлага версия Move Up! При нея цената започва от 10 650 евро. Тук Volkswagen е добавил и оборотомер, централно заключване, сваляне на облегалките на задните седалки и жабка пред пътника до водача. Може да се докупят няколко пакета към тази версия.
Comfort pack в Германия ще струва 460 евро и включва електрически прозорци, дистанционно за централното заключване и регулируема на височина седалка на водача. Климатика струва 540 евро. Може да се вземе и winter pack за 390 евро.
На върха на обзавеждането е High Up!
Изображение

източник:www.automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 17 сеп 2011 10:55


Изображение

Volkswagen ще инвестира за пет години над 64 млрд. евро

Volkswagen ще инвестира през следващите пет години в своите заводи по света 62.4 милиарда евро. Това съобщиха днес от фирмата, като така обосноваха амбициите си да се превърнат в производител номер 1 в света.

„Група Фолксваген ще инвестира рекордна сума в бъдещи проекти, за да изпълни целта си и да стане производител на автомобили номер едно на света и от икономическа и от екологична гледна точка”, заяви генералният директор на групата Мартин Винтеркорн. Около 50 милиарда евро ще инвестира фирмата от 2012 до 2016 година, като половината от тази сума ще бъде инвестирана в заводите на групата в Германия.

В момента Volkswagen е най-голямата автомобилна фирма в Европа, а след 6 години иска да стане и номер едно в света. През първите 6 месеца на годината групата реализира печалба в размер на 6.1 милиарда евро.

Източник: automedia.bg


supernew
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 19 сеп 2011 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пловдив

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот supernew » Пон 19 сеп 2011 13:49


Augmented Reality демонстрация на Golf Cabriolet
http://markerlessar.com/autos/golf-cabr ... ed-reality


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 21 сеп 2011 6:24


Изображение

VW Jetta Hybrid ще видим в Детройт

Стана ясно, че в Детройт ще бъде представена хибридната версия на VW Jetta. Информацията е на Car and Driver и твърди, че моделът ще стъпи на пазара само няколко месеца след премиерата си през месец януари следващата година.

Автомобилът ще разчита на 1.4-литров бензинов двигател с принудително пълнене, електромотор и литиево-йонни батерии. Все още не е ясно каква мощност ще има хибридната система на VW Jetta Hybrid, но се очаква тя да демонстрира малко по-висок разход на гориво от този на Prius (4.9 л/100 км). Според Car and Driver хибридната Jetta ще има почти аналогично потребление с новата Honda Civic Hybrid - около 5.3 литра на 100 км. VW залага големи надежди на този модел, като очакванията са той да стане дори по-популярен от зелените TDI версии на Jetta.

Заедно с информацията за VW Jetta Hybrid, се появи и такава, която гласи, че немците са се отказали от версия купе на популярния модел. Моделът беше показан като концепция в началото на 2010 година, под името New Compact Coupe (NCC). Концептът беше оборудван с хибридна технология, която най-вероятно ще бъде използвана при продуктовата VW Jetta Hybrid с четири врати. Системата на концепцията се състоеше от 1.4 TSI двигател със 148 к.с., електромотор с 27 к.с. и литиево-йонни батерии. Предлагаше ускорение от място до 60 мили в час за 8.1 секунди, максимална скорост на движение от 225 км/час и средно потребление на гориво от 5.0 л/100 км.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Чет 22 сеп 2011 11:04


Изображение Изображение

VW показа "наточен" Beetle

Немският концерн Volkswagen представи във Франкфурт прототип на "наточена" версия на Beetle. Мощната "Костенурка" носи моделно обозначение R и според изнесената официална информация има големи шансове да стъпи на конвейера. Представители на марката заявиха, че експонатът е изключително близък до серийната версия. Демонстрационният автомобил е оборудван с двулитров турбомотор с мощност 270 к.с. Същият агрегат се монтира на хечбека Golf R.

Засега обаче не е ясно какъв двигател ще бъде монтиран на серийната версия. Напълно възможно е от Volkswagen да оставят агрегата от Golf R, но има вероятност малката "Костенурка" да се появи на пазара в САЩ и с шестцилиндров мотор. Автомобилът ще се предлага само с предно задвижване, защото разработката на двойно предаване ще излезе много скъпо предвид конструкцията на Beetle. Представеният във Франкфурт концепт разполага и с доста по-агресивен аеродинамичен кит. Различни са броните, калници са разшилени, а въздухозаборници са по-големи. Отзад е монтиран ефектен дифузьор и спойлер. Автомобилът впечатлява още и с 20-цоловите си лети джанти, чийто дизайн е сходен с този на Golf R и Scirocco R.

Източник: mobile.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Чет 22 сеп 2011 11:18


Изображение

Нова трансмисия за Volkswagen Amarok

От началото на следващата година пикапът Volkswagen Amarok ще се предлага в Европа с нова трансмисия. Това е автомат с осем степени, който ще се монтира само на версията с предаване 4х4 с дизелов двигател би-турбо с мощност 180 к.с. и максимален въртящ момент 420 Нм. В комбинация с пакетът BlueMotion, включващ гуми с понижено съпротивление, система „старт-стоп“ и регенериране на енергията използвана от спирачките, тази версия ще има среден разход на гориво от 7.6 литра на 100 км. Вредните емисии от CO2 са 199 г/км. Тази версия на Амарок ускорява от място до 100 км/час за 8.5 секунди, а максималната му скорост е 179 км/час.

Източник: automedia.bg



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта