agent_kowalski написа:vpetrovbg, като твоя двигател е наред го карай с каквото си върви добре.щом е ок няма какво да пипаш.ако човек има проблем,пробва това онова,ако не помогне отваря и сменя.твоя двигател може да е на 400хиляди примерно,но каран спокойно и обслужван навреме и да е по-запазен от същия каран от някой друг,който примерно е на 120хилядни, но собственика му го пържи в лютеницата на всеки светофар,не му сменя маслото по 30 хиляди,и примерно някога го е прегрявал и тн.
а писанията по книжките за половин или едно кило на 1000 са само плод на безсилието или липсата на желание за занимание от страна на инженерите.
Така де и аз това имам в предвид, а не, че си ги мерим, както се изразява колегата. Защото двигателя вече, като е започнал да гори масло и маргарин да му сложиш пак ще го прави.

Извинявам се на колегата, че му оспамихме темата, но аз на негово място бих сменил маслото с качествено и тогава, ако продължава да гори ще мисля за ремонт - лек, а иначе смяна на лагери, сегменти и т.н. не бих предприел, защото трудно ще намеря качествени. И френските масла аз не ги харесвам с изключение на YACCO-то. Пък и ако е на повече от година маслото също е с поизгубени мазилни свойства, та дори и на 5000 км. да е. Има много писано и дъвкано по тази тема!
