

nokiangage написа:Е супер колега, дано да се е оправила колата и да е било от това, ама как е по-добре за системата - по-душманската ли да се кара докато се обезвъздуши или по-нормално? Аз когато сменях радиатор и антифриз, не съм я натискал много, де да знам...защото при такива скорости и доливане в литринадали е полезно. Просто питам, не се заяждам ей...
Smeagol написа:Лошо
....
Ако колата си върви - карай докато грохне тотално двигателя и сменяй колата
....
ISRalien написа:....
Относно тоя тест - ако водата не е достатъчно, за да стигне нивото на маркуча на обезвъздушаване предполагам няма да видя мехурчета, за целта предполагам трябва да я напълня до горе, да обезвъздуши, гася, изстива и тогава?
milmar написа:ПП Да не караш на вода ?
ПП Да не караш на вода ?
Dead man написа:Иво,преди време ти казах че най-вероятно е главата...![]()
ПП Да не караш на вода ?
Добре дошъл в клубЪт...хаххахах
ISRalien написа:За всеки случай пак сменихме термодатчика, пак нищо.
ktamen написа:ISRalien написа:За всеки случай пак сменихме термодатчика, пак нищо.
Предполагам имаш предвид датчика, който включва вентилатора. Преди да сложиш новия пробва ли го в тенджера с вода и качествен термометър да видиш при каква температура включва?
Пробвал ли си да караш с постоянно включен вентилатор?
Пишеш, че като се включи вентилатора и веднага сваля температурата като по учебник. Ако водата не циркулира както трябва вентилатора е безполезен и температурата няма да се повлияе.
Новия термостат пробвахте ли го и него в тенджера?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта