ТДИ махане катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Aprilia » Пон 19 сеп 2011 20:36


С човека който ги изкупува в Хаджи Димитър нямам контакт колеги (понеже мн хора ми писаха на ЛС да им дам координати) както пише по-горе дадох го на познат който ми каза че го предавал някъде в Хаджи Димитър и цената е 120 лева на катализатор (на мен да даде 110 и за него 10 лева) може да са му дали и 160 на него и да е решил 50-таче да си изкара, негова работа, въпроса е че цената 110 лева ме устройваше перфектно при положение че повечето даваха 70-80 :wink:




Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Благовест » Сря 21 сеп 2011 12:32


Един въпрос към колегите-майнички :Mr Green Fun :talk:
Къде в нашия мил град има кадърни хора,които могат да извършат тази операция и да сложат права тръба?
Колата е тази от гаража :beer


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот feikot » Сря 21 сеп 2011 19:02


Ти сам например.Режеш,махаш и отиваш да ти прикапят гърненцето.Защо да даваш пари на някой "майстор"?


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот RadoShopa » Сря 21 сеп 2011 19:20


feikot написа:Ти сам например.Режеш,махаш и отиваш да ти прикапят гърненцето.Защо да даваш пари на някой "майстор"?


Най-сладко е сам,нали? :banana Аз така я разхвърлих на един голям канал,свалих тръбата с катализатора,едновременно огледах и почистих турбото и въобще всичко останало!После отидох при заварчик-срязахме отвор,избушихме и отново заварихме капачето на същото гърне,поиска ми 5 кинта,впоследствие продадох парчетата за 56 лв. и от цялата работа хем съм доволен от себе си и операцията,хем с 51 лв. в плюс 8) Е,трябва си време,качествен инструмент и то е ясно,че не всеки има такива,може би и куража и т.н. :beer


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот feikot » Сря 21 сеп 2011 19:58


По колите ми,всичко сам си правя,не споря да съм особен майстор или монтьор.Единственото с което мога да се изфукам е инструмента,който притежавам.Всичко,което имам ми е на Вюрт.Флекс,акумулаторна бормашина,къртач,комплект гаечни ключове,гидория (най-голямата(2199 лв)) шестограми комплект,свредла,болтове,гайки,шайби,спрейове всички,френски ключове,поп-нитачка и нитове,електрожен,комплект отвертки с клещи,ел.компоненти и още много други.Това е вложение за има няма 9-10 хил.лв. но според мен си заслужава,като ти трябва нещо,да бръкнеш и да едно от най-качествените в света.

Подчертавам,че имах жигула преди време и скока на Пасат беше доста шокиращ.Повтарям,че не споря да съм особен майстор,но в тия коли всичко е направено като Лего,всяко нещо води след себе си друго.С хубав дюзен и минимални познания,можеш да си направиш всичко по тая кола.За това и му казах,от моята гледна точка нали.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Stivi » Съб 22 окт 2011 15:24


Днес минах през едни "аспухджии" че се откачи ламарината над задното гърне /топлинен щит май я водят/ да я парнат че на мястото за закрепване беше изгнила и не ставаше да се закачи,та отговорника там като погледна отдолу ми вика " Махнат ти е катализатора и ако караш така ще ти замине по-бързо задното гърне,сложи си едно резонаторно хем ще стане по-тиха хем да обира вибрациите..." аз не съм забелязал да е станала по-шумна след махането на катализатора /преди мнооого десетки хиляди километри/ но ми е интересно има ли нещо вярно в това че задното гърне си отива по-бързо ако е само с тръба ? Накрая даже се опитваше да ме убеди че има и ламбда сонда която се влияела от липсата на катализатор и ставало нещо си а аз за ламбда на такъв дизел не съм чувал !


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот gancho » Съб 22 окт 2011 16:59


Stivi написа:Днес минах през едни "аспухджии" че се откачи ламарината над задното гърне /топлинен щит май я водят/ да я парнат че на мястото за закрепване беше изгнила и не ставаше да се закачи,та отговорника там като погледна отдолу ми вика " Махнат ти е катализатора и ако караш така ще ти замине по-бързо задното гърне,сложи си едно резонаторно хем ще стане по-тиха хем да обира вибрациите..." аз не съм забелязал да е станала по-шумна след махането на катализатора /преди мнооого десетки хиляди километри/ но ми е интересно има ли нещо вярно в това че задното гърне си отива по-бързо ако е само с тръба ? Накрая даже се опитваше да ме убеди че има и ламбда сонда която се влияела от липсата на катализатор и ставало нещо си а аз за ламбда на такъв дизел не съм чувал !

На тези "аспухджии" им кажи СБОГОМ и повече не се сещай за тях.
Лично мнение....
На бас,че резонаторното гърне,дето искат да ти сложат първо ще замине mhihi


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Благовест » Нед 20 ное 2011 10:12


Колеги,вчера махнах моя картоф от аспуха... :Mr Green Fun eusa
Няма рязане,няма заварки...Свалих го и със секача и големия чук.Който ще сваля по-този начин-да бележи как са били свързани двете части(тръбата на гърнето и там където е разположен катализатора),защото тръбите пасват на две положения,а после се чудехме защо не можем да върнем гърнетата по обратния ред. :Mr Green Fun
Колата се "отпуши" и си мисля,че заработи по-тихо.
Пушенето-като я настъпя си напушва с и без катализатор :)
Това е от мен :да:

А,да и турбота се чува повечко :Mr Green Fun heavy metal zork

Последна промяна от Благовест на Нед 20 ное 2011 15:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pafoo
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот pafoo » Нед 20 ное 2011 15:03


моето а3 с асз мотор доста се отпуши след махане на катализатора на негово място сега е права тръба има и минуси започна да се чува турбината доста повече и когато си зад колата фучи но поне знам че катализатора само беля може да ти докара ако се запуши повечко нищо друго


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот yarek » Пон 20 фев 2012 19:11


От днес съм без катализатор. Много приятно "диша" колата, сякаш по леко ий е сега. Само + намирам, на предишната кола пак съм го махал и пак само +, който се чуди, изобщо да не се чуди защото съм на 99% сигурен че колата на 10 години няма как да има чист катализатор. Приятно се чува турбина когато на място се натиска газ.

Последна промяна от yarek на Вто 21 фев 2012 8:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 20 фев 2012 20:37


Моя беше чист :)


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Jivko7777 » Чет 23 фев 2012 21:31


Sashko_Trg написа:Моя беше чист :)


еми щото са и садирали гъзът от каране и мачкане ;)


Потребителски аватар
vw123
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот vw123 » Пон 26 мар 2012 20:50


Аз се чудя дали да си го махам, всеки казва че след махане започва да се чува повече турбината на 2а и 3а скорост, при ниски обороти. Ами то и при мен се чува същото и то доста а катализатора не е махан там си е. Сигурен съм понеже колата е в семейството вече 7 години а е на 11 и 196.000км.
Ако пък ме посъветвате къде и за колко могат да ми го махнат без да го натрошават ще съм ви много благодарен. Това което искам е да си го запазя цял и без да го продавам. Колата е БОРА 1.9 115 AJM


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 26 мар 2012 22:54


Има 37 страници писано по-темата и има писани 23423 варианта, ама само трябва да четеш, всеки един тенекиджия или човек който може да заварява може да направи процедурата!!


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Kuncavia » Пет 30 мар 2012 20:59


Винаги е писано, говорено, споменавано, че при махането на катализатор уврежда турбото. И даже когато махах моя катализатор ми казаха "Не го махай, ще ти се счупи турбото". Ха ха ху ху и след 200 километра хвърлих турбо :horror: Чукам на дърво, вече 30 000 километра с новата турбина и без катализатор нямам никакви ядове :beer По пътя на логиката трябва махането на катализатора, точно то да предодврати счупване на турбото... Но мистерия, оня прокле ли ме нз...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 43 госта