
ТДИ махане катализатор
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Махане катализатор ТДИ.
С човека който ги изкупува в Хаджи Димитър нямам контакт колеги (понеже мн хора ми писаха на ЛС да им дам координати) както пише по-горе дадох го на познат който ми каза че го предавал някъде в Хаджи Димитър и цената е 120 лева на катализатор (на мен да даде 110 и за него 10 лева) може да са му дали и 160 на него и да е решил 50-таче да си изкара, негова работа, въпроса е че цената 110 лева ме устройваше перфектно при положение че повечето даваха 70-80 

- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Махане катализатор ТДИ.
Един въпрос към колегите-майнички
Къде в нашия мил град има кадърни хора,които могат да извършат тази операция и да сложат права тръба?
Колата е тази от гаража


Къде в нашия мил град има кадърни хора,които могат да извършат тази операция и да сложат права тръба?
Колата е тази от гаража

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Ти сам например.Режеш,махаш и отиваш да ти прикапят гърненцето.Защо да даваш пари на някой "майстор"?
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
feikot написа:Ти сам например.Режеш,махаш и отиваш да ти прикапят гърненцето.Защо да даваш пари на някой "майстор"?
Най-сладко е сам,нали?



- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Махане катализатор ТДИ.
По колите ми,всичко сам си правя,не споря да съм особен майстор или монтьор.Единственото с което мога да се изфукам е инструмента,който притежавам.Всичко,което имам ми е на Вюрт.Флекс,акумулаторна бормашина,къртач,комплект гаечни ключове,гидория (най-голямата(2199 лв)) шестограми комплект,свредла,болтове,гайки,шайби,спрейове всички,френски ключове,поп-нитачка и нитове,електрожен,комплект отвертки с клещи,ел.компоненти и още много други.Това е вложение за има няма 9-10 хил.лв. но според мен си заслужава,като ти трябва нещо,да бръкнеш и да едно от най-качествените в света.
Подчертавам,че имах жигула преди време и скока на Пасат беше доста шокиращ.Повтарям,че не споря да съм особен майстор,но в тия коли всичко е направено като Лего,всяко нещо води след себе си друго.С хубав дюзен и минимални познания,можеш да си направиш всичко по тая кола.За това и му казах,от моята гледна точка нали.
Подчертавам,че имах жигула преди време и скока на Пасат беше доста шокиращ.Повтарям,че не споря да съм особен майстор,но в тия коли всичко е направено като Лего,всяко нещо води след себе си друго.С хубав дюзен и минимални познания,можеш да си направиш всичко по тая кола.За това и му казах,от моята гледна точка нали.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Махане катализатор ТДИ.
Днес минах през едни "аспухджии" че се откачи ламарината над задното гърне /топлинен щит май я водят/ да я парнат че на мястото за закрепване беше изгнила и не ставаше да се закачи,та отговорника там като погледна отдолу ми вика " Махнат ти е катализатора и ако караш така ще ти замине по-бързо задното гърне,сложи си едно резонаторно хем ще стане по-тиха хем да обира вибрациите..." аз не съм забелязал да е станала по-шумна след махането на катализатора /преди мнооого десетки хиляди километри/ но ми е интересно има ли нещо вярно в това че задното гърне си отива по-бързо ако е само с тръба ? Накрая даже се опитваше да ме убеди че има и ламбда сонда която се влияела от липсата на катализатор и ставало нещо си а аз за ламбда на такъв дизел не съм чувал !
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Stivi написа:Днес минах през едни "аспухджии" че се откачи ламарината над задното гърне /топлинен щит май я водят/ да я парнат че на мястото за закрепване беше изгнила и не ставаше да се закачи,та отговорника там като погледна отдолу ми вика " Махнат ти е катализатора и ако караш така ще ти замине по-бързо задното гърне,сложи си едно резонаторно хем ще стане по-тиха хем да обира вибрациите..." аз не съм забелязал да е станала по-шумна след махането на катализатора /преди мнооого десетки хиляди километри/ но ми е интересно има ли нещо вярно в това че задното гърне си отива по-бързо ако е само с тръба ? Накрая даже се опитваше да ме убеди че има и ламбда сонда която се влияела от липсата на катализатор и ставало нещо си а аз за ламбда на такъв дизел не съм чувал !
На тези "аспухджии" им кажи СБОГОМ и повече не се сещай за тях.
Лично мнение....
На бас,че резонаторното гърне,дето искат да ти сложат първо ще замине

- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Махане катализатор ТДИ.
Колеги,вчера махнах моя картоф от аспуха...
Няма рязане,няма заварки...Свалих го и със секача и големия чук.Който ще сваля по-този начин-да бележи как са били свързани двете части(тръбата на гърнето и там където е разположен катализатора),защото тръбите пасват на две положения,а после се чудехме защо не можем да върнем гърнетата по обратния ред.
Колата се "отпуши" и си мисля,че заработи по-тихо.
Пушенето-като я настъпя си напушва с и без катализатор
Това е от мен
А,да и турбота се чува повечко



Няма рязане,няма заварки...Свалих го и със секача и големия чук.Който ще сваля по-този начин-да бележи как са били свързани двете части(тръбата на гърнето и там където е разположен катализатора),защото тръбите пасват на две положения,а после се чудехме защо не можем да върнем гърнетата по обратния ред.

Колата се "отпуши" и си мисля,че заработи по-тихо.
Пушенето-като я настъпя си напушва с и без катализатор

Това е от мен

А,да и турбота се чува повечко


Последна промяна от Благовест на Нед 20 ное 2011 15:27, променено общо 1 път.
Re: Махане катализатор ТДИ.
моето а3 с асз мотор доста се отпуши след махане на катализатора на негово място сега е права тръба има и минуси започна да се чува турбината доста повече и когато си зад колата фучи но поне знам че катализатора само беля може да ти докара ако се запуши повечко нищо друго
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Махане катализатор ТДИ.
От днес съм без катализатор. Много приятно "диша" колата, сякаш по леко ий е сега. Само + намирам, на предишната кола пак съм го махал и пак само +, който се чуди, изобщо да не се чуди защото съм на 99% сигурен че колата на 10 години няма как да има чист катализатор. Приятно се чува турбина когато на място се натиска газ.
Последна промяна от yarek на Вто 21 фев 2012 8:51, променено общо 1 път.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Махане катализатор ТДИ.
Моя беше чист 

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Махане катализатор ТДИ.
Sashko_Trg написа:Моя беше чист
еми щото са и садирали гъзът от каране и мачкане

Re: Махане катализатор ТДИ.
Аз се чудя дали да си го махам, всеки казва че след махане започва да се чува повече турбината на 2а и 3а скорост, при ниски обороти. Ами то и при мен се чува същото и то доста а катализатора не е махан там си е. Сигурен съм понеже колата е в семейството вече 7 години а е на 11 и 196.000км.
Ако пък ме посъветвате къде и за колко могат да ми го махнат без да го натрошават ще съм ви много благодарен. Това което искам е да си го запазя цял и без да го продавам. Колата е БОРА 1.9 115 AJM
Ако пък ме посъветвате къде и за колко могат да ми го махнат без да го натрошават ще съм ви много благодарен. Това което искам е да си го запазя цял и без да го продавам. Колата е БОРА 1.9 115 AJM
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Махане катализатор ТДИ.
Има 37 страници писано по-темата и има писани 23423 варианта, ама само трябва да четеш, всеки един тенекиджия или човек който може да заварява може да направи процедурата!!
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Винаги е писано, говорено, споменавано, че при махането на катализатор уврежда турбото. И даже когато махах моя катализатор ми казаха "Не го махай, ще ти се счупи турбото". Ха ха ху ху и след 200 километра хвърлих турбо
Чукам на дърво, вече 30 000 километра с новата турбина и без катализатор нямам никакви ядове
По пътя на логиката трябва махането на катализатора, точно то да предодврати счупване на турбото... Но мистерия, оня прокле ли ме нз...

