Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Мисля че нямаш променлива геометрия тя е само при TDI,аз имах подобен проблем и от "майстори" смених половината неща и то здрави накрая реших да сменя всички маркучета със силиконови и когато надух старите един по един се оказа дупка колкото кърфица на вакуума към D.V прегледай си много внимателно вакуумите ако не си ги гледал!
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
имам бууст метър.Като дам газ прави пик на малко под 0.7 и държи на 0.6
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Според мен това е ОК, ако влиза в авариен режим ще ти държи 0,3. А ако омекваше гейта щеше да прави 0,6-7 и после да спада с покачването на оборотите.
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Тук говорим за K03s която в заводски режим трябва да прави холд на 0.8бара.При K03 е нормално 0.6 холд 

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Абе откачай маркучите на Н75-цата, оставяй само кабела с буксата и дай газ да видиш къде отива стрелката на бууст метъра. Но както ти писах преди, не давай повече от 3-4 пъти газ, че като нищо ще я счупиш. Ако пак не отиде след 0,6-7 май проблема ще отиде другаде. Сигурен ли си, че не ти е спукан/крив колектора и не духа от някъде?
едит/ Не ми се връща назад, че е малко време за лягане, но ако си с електронна дросел клапа, електрониката сама ще те набута в сейфти режим при това положение. Следи ти смесите и гледа колата да не се счупи
Умни гадини са по-новите
Виж само на първа и втора как е 
едит/ Не ми се връща назад, че е малко време за лягане, но ако си с електронна дросел клапа, електрониката сама ще те набута в сейфти режим при това положение. Следи ти смесите и гледа колата да не се счупи



- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
кой колектор да е крив/спукан ?Да с електронен дросел съм 

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Изходящият колектор. А поне бързо ли се развърта турбото или му трябва повече време от стандартното? И щом си с електронен дросел, едва ли ще успееш да счупиш колата, така че махай маркучите и и стъпвай на врата :d
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Ами то почва да надува от 2000 оборота някаде и на около 2400-2500 ве4е е на 0.6 бара.Днес ще я огледаме по обстоийно и ще пиша после какво е станало 

-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Защо не смениш всички вакуми и тогава да гледаш каквото и да било 

- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Сменях всички вакууми преди около 3-4 месеца...съмнява ме пак да са се скъсали.Между другото днес реших да експериментирам малко:навих първо гайката на актуатора-никва разлика-0.6 бууст;после я навих малко по навън от стандартното и място-същата работа-0.6 бууст.В неделя както каза sk. мисля да измъкна всички маркучета от Н75 и да му оставя само буксата включена,че да видим дали ще има няква разлика
П.С.Под навиване имам предвид около 2-2.5 оборота по оста на актуатора
П.С.Под навиване имам предвид около 2-2.5 оборота по оста на актуатора

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Човек не пипай гайката ,че после може да се тюхкаш.Тва дето го каза s.k. е чудесен и доста сигурен тест - няма нужда да махаш всички махни само мъркуча между гейта и Н75.Колата няма да се счупи има защита,но поне я загрей и не ръчкай на 1ва щото няма да даде точни стойности ,а на 2ра или най-добре 3та.Ако на 3000-4000 оборота кюфне 1,1-1,3 начи турбото е ОК.
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Значи в събота ще пробвам тоя вариант и се надявам да има някаква разлика.А ако надува нормално значи трябва да се ориентирам към друго място
.Кое ще е то обаче не се знае
.А ако навия гайката докрай към гейта ще стане 



Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Като извадиш маркучите ще се получи нещо, което не е точно нормално надуване 
Би трябвало да си пренадуе стабилно. Тествай на трета и на четвърта, въпреки че електрониката ще ти спъне колата доста рано.. прехвърли ли 0,6-0,8 според мен ще отиде на Н75.. Или, ако не друго поне ще видиш дали надува турбото. Бтв маркучите се вкарват и изкарват трудничко. Ползвай масло за слагането

Би трябвало да си пренадуе стабилно. Тествай на трета и на четвърта, въпреки че електрониката ще ти спъне колата доста рано.. прехвърли ли 0,6-0,8 според мен ще отиде на Н75.. Или, ако не друго поне ще видиш дали надува турбото. Бтв маркучите се вкарват и изкарват трудничко. Ползвай масло за слагането

- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
По принцип като дам на контакт н75 не трябва ли да цъка ? 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 79 госта