Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
fatix
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот fatix » Сря 28 сеп 2011 19:10


Мисля че нямаш променлива геометрия тя е само при TDI,аз имах подобен проблем и от "майстори" смених половината неща и то здрави накрая реших да сменя всички маркучета със силиконови и когато надух старите един по един се оказа дупка колкото кърфица на вакуума към D.V прегледай си много внимателно вакуумите ако не си ги гледал!




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Сря 28 сеп 2011 21:31


Имаш ли бууст метър?


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Сря 28 сеп 2011 22:03


имам бууст метър.Като дам газ прави пик на малко под 0.7 и държи на 0.6


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Сря 28 сеп 2011 22:18


Според мен това е ОК, ако влиза в авариен режим ще ти държи 0,3. А ако омекваше гейта щеше да прави 0,6-7 и после да спада с покачването на оборотите.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Сря 28 сеп 2011 22:24


Тук говорим за K03s която в заводски режим трябва да прави холд на 0.8бара.При K03 е нормално 0.6 холд :idea:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Сря 28 сеп 2011 22:43


Абе откачай маркучите на Н75-цата, оставяй само кабела с буксата и дай газ да видиш къде отива стрелката на бууст метъра. Но както ти писах преди, не давай повече от 3-4 пъти газ, че като нищо ще я счупиш. Ако пак не отиде след 0,6-7 май проблема ще отиде другаде. Сигурен ли си, че не ти е спукан/крив колектора и не духа от някъде?


едит/ Не ми се връща назад, че е малко време за лягане, но ако си с електронна дросел клапа, електрониката сама ще те набута в сейфти режим при това положение. Следи ти смесите и гледа колата да не се счупи ;) Умни гадини са по-новите :D Виж само на първа и втора как е ;)


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Сря 28 сеп 2011 23:03


кой колектор да е крив/спукан ?Да с електронен дросел съм :?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Чет 29 сеп 2011 6:10


Изходящият колектор. А поне бързо ли се развърта турбото или му трябва повече време от стандартното? И щом си с електронен дросел, едва ли ще успееш да счупиш колата, така че махай маркучите и и стъпвай на врата :d


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 29 сеп 2011 10:35


Ами то почва да надува от 2000 оборота някаде и на около 2400-2500 ве4е е на 0.6 бара.Днес ще я огледаме по обстоийно и ще пиша после какво е станало :wink:


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот golfmk1 » Чет 29 сеп 2011 10:49


Защо не смениш всички вакуми и тогава да гледаш каквото и да било :idea:


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 29 сеп 2011 17:52


Сменях всички вакууми преди около 3-4 месеца...съмнява ме пак да са се скъсали.Между другото днес реших да експериментирам малко:навих първо гайката на актуатора-никва разлика-0.6 бууст;после я навих малко по навън от стандартното и място-същата работа-0.6 бууст.В неделя както каза sk. мисля да измъкна всички маркучета от Н75 и да му оставя само буксата включена,че да видим дали ще има няква разлика

П.С.Под навиване имам предвид около 2-2.5 оборота по оста на актуатора :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 сеп 2011 19:01


Човек не пипай гайката ,че после може да се тюхкаш.Тва дето го каза s.k. е чудесен и доста сигурен тест - няма нужда да махаш всички махни само мъркуча между гейта и Н75.Колата няма да се счупи има защита,но поне я загрей и не ръчкай на 1ва щото няма да даде точни стойности ,а на 2ра или най-добре 3та.Ако на 3000-4000 оборота кюфне 1,1-1,3 начи турбото е ОК.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 29 сеп 2011 21:34


Значи в събота ще пробвам тоя вариант и се надявам да има някаква разлика.А ако надува нормално значи трябва да се ориентирам към друго място :( .Кое ще е то обаче не се знае :? .А ако навия гайката докрай към гейта ще стане maikomila


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Чет 29 сеп 2011 21:39


Като извадиш маркучите ще се получи нещо, което не е точно нормално надуване ;)

Би трябвало да си пренадуе стабилно. Тествай на трета и на четвърта, въпреки че електрониката ще ти спъне колата доста рано.. прехвърли ли 0,6-0,8 според мен ще отиде на Н75.. Или, ако не друго поне ще видиш дали надува турбото. Бтв маркучите се вкарват и изкарват трудничко. Ползвай масло за слагането ;)


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 29 сеп 2011 21:48


По принцип като дам на контакт н75 не трябва ли да цъка ? :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта