


Touran 2,0 140 к.с. трудно палене
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: italy
Touran 2,0 140 к.с. трудно палене
здравейте колеги имам един въпрос за трудно палене на vw touran 2000 кубика 140 коня когато е студена колата после пали нормално благодаря предварително
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: italy
Re: трудно палене на тоуран
Айде бре никои ли не знае нищо по въпроса само като е студена трудно пали вчера смених акумолатора пак същото никаква промена като топла пали без проблем горивен филтър ли е стартер ли някои ако знае нещо да пише благодаря предварително
Re: трудно палене на тоуран
Колега първо трябва диагностика да се направи според мен така трудно може да се каже
Първото нещо което ми идва е да не пада налягането на нафтата като преседи по дълго време,но определено една диагностика и ако не покаже нищо там тогава може да се умува механичен проблем
Първото нещо което ми идва е да не пада налягането на нафтата като преседи по дълго време,но определено една диагностика и ако не покаже нищо там тогава може да се умува механичен проблем
- SPL
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
- Автомобил: GOLF MK4 TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: Поморие
Re: трудно палене на тоуран
rosario08 написа:здравейте колеги имам един въпрос за трудно палене на vw touran 2000 кубика 140 коня когато е студена колата после пали нормално благодаря предварително
Колега когато варти да пали пуши ли ? При мен само,че на голф 3 афн сутрин палеще трудно и пушеше бял пушек докато запали и проблема беше в центровката на помпата


- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: трудно палене на тоуран
SPL написа:rosario08 написа:здравейте колеги имам един въпрос за трудно палене на vw touran 2000 кубика 140 коня когато е студена колата после пали нормално благодаря предварително
Колега когато варти да пали пуши ли ? При мен само,че на голф 3 афн сутрин палеще трудно и пушеше бял пушек докато запали и проблема беше в центровката на помпатаако имаш под ръка ВАГ ком провери я
Градски,тоя Туран е помпа-дюза,на него помпата само прави налягане на нафтата и няма каква центровка да и направи


-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: трудно палене на тоуран
и моята е така колега ако разбереш проблема пиши успех 

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: трудно палене на тоуран
Не съм много запознат с този мотор,но при оглед на една Октавия 2 и Тоуран със същия мотор,ми направи впечатление че бързо им заминават стартерите на тези коли и въртят малко повече до достигане на обороти за запалване . Другото което ми идва на ум е че може да гълта въздух отнякъде.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: italy
Re: трудно палене на тоуран
колеги свалих горивния филтър и видях че полвината е празен и затова не иска да пали като е студена исках да попитам ако сложа филтърче преди горивния филтър да не връща нафтата към резервоара ще стане ли
Re: трудно палене на тоуран
тоест искаш да кажеш - възвратен клапан. Принципно е решение, но по скоро провери мъркучите или има пукнат или от някоя свръска не уплътнява хубаво.
Имало е случаи в които колата пали и гасне, всичко е ОК по мъркучи, но горивния или е бил ментак или е бил задръстен доста... на 3000км, след смяната му всичко се оправи.
Огледай мъркучите, смени филтъра, и ако не стане тогава пробвай с възвратен клапан
Имало е случаи в които колата пали и гасне, всичко е ОК по мъркучи, но горивния или е бил ментак или е бил задръстен доста... на 3000км, след смяната му всичко се оправи.
Огледай мъркучите, смени филтъра, и ако не стане тогава пробвай с възвратен клапан

-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: italy
Re: трудно палене на тоуран
мъркучите от горивния филтър до резервоара имаш предвид нали
Re: трудно палене на тоуран
rosario08 написа:мъркучите от горивния филтър до резервоара имаш предвид нали
да. Снадки и т.н.т. Има едно клапанче на горивния филтър с уплътнения, прегледайте ги и тях и него.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: трудно палене на тоуран
kire_tdi написа:и моята е така колега ако разбереш проблема пиши успех
само аз ли незнам

след смяна уплътненията на дюзите вече пали

-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: italy
Re: трудно палене на тоуран
скъпи ли са тези уплътнения на дюзите
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: italy
Re: трудно палене на тоуран
може ли проблема да е в дроселовата клапа като е студена да не пали а топла пали
Re: трудно палене на тоуран
rosario08 написа:колеги свалих горивния филтър и видях че полвината е празен и затова не иска да пали като е студена исках да попитам ако сложа филтърче преди горивния филтър да не връща нафтата към резервоара ще стане ли
Определено проблема ти е с горивото
И все пак с vag com не показва ли нищо
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 55 госта