


волтаж на подгревни свещи
- mario91
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
волтаж на подгревни свещи
Колеги интересува ме, когато меря на подгревните свещи при първи старт на колата волтажа трябва ли да е колкото на акомулатора, защото на мойте подава 8 волта само, дали релето не ми подава хубаво че не идва 12 волта и на подгревните.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: волтаж на подгревни свещи
По принцип са 11 волта свещите, а колко ще дойде, зависи от някои неща като например състояние на акумулатора, в момента на въртенето волтажа пада, но не би трябвало по-ниско от 10.5 волта.
- mario91
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: волтаж на подгревни свещи
то и акомулатора принципно ти е на 11 и 4,5. когато я запалиш докато подгрева няколко минути, но интересно защо ми е на 8, и чак като поработи и загрее качва на повече. Явно релето не работи както трябва
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: волтаж на подгревни свещи
Не трябва да пада толкова замери като върти стартера какво напрежение има на клемите на акумулатора не трябва да е под 10,5 волта.Ако е добре релето може би е нагоряло макар че силно ме съмнява и не на последно място пробвай и със друг мултицет да измериш.
- mario91
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: волтаж на подгревни свещи
Пробвах колега меря с 2 мултицета, на акомулатора когато запаля, работи на 11.4-5, докато подгрева, след няколко минути като запаля колата си минава както трябва. Но когато меря на подгревната свещ колко волта подава кара на 8 волта. И това ме кара да мисля че релето не работи както трябва. Давайте идеи дали е то или нещо друго може да ме бъзика. Ако е релето да го сменям с ново и да се решават проблемите.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: волтаж на подгревни свещи
mario91 написа:Пробвах колега меря с 2 мултицета, на акомулатора когато запаля, работи на 11.4-5, докато подгрева, след няколко минути като запаля колата си минава както трябва. Но когато меря на подгревната свещ колко волта подава кара на 8 волта. И това ме кара да мисля че релето не работи както трябва. Давайте идеи дали е то или нещо друго може да ме бъзика. Ако е релето да го сменям с ново и да се решават проблемите.
Преди да ровиш по релета и да търсиш евентуално лоши/кородирали връзки,най-лесно е като вземеш един хубав кабел и пуснеш нова "маса"-от дв. до "-"акумулатора и от купе до "-"акумулатора.Говориме със съответните хубави кабелни клеми.Ако не се промени нищо-тогава търси другаде.
п.п. Една нова хубава "маса" на старите ни коли никога не е излишна

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: волтаж на подгревни свещи
gancho написа:mario91 написа:Пробвах колега меря с 2 мултицета, на акомулатора когато запаля, работи на 11.4-5, докато подгрева, след няколко минути като запаля колата си минава както трябва. Но когато меря на подгревната свещ колко волта подава кара на 8 волта. И това ме кара да мисля че релето не работи както трябва. Давайте идеи дали е то или нещо друго може да ме бъзика. Ако е релето да го сменям с ново и да се решават проблемите.
Преди да ровиш по релета и да търсиш евентуално лоши/кородирали връзки,най-лесно е като вземеш един хубав кабел и пуснеш нова "маса"-от дв. до "-"акумулатора и от купе до "-"акумулатора.Говориме със съответните хубави кабелни клеми.Ако не се промени нищо-тогава търси другаде.
п.п. Една нова хубава "маса" на старите ни коли никога не е излишна
А най-най - напред може да смениш акумулатора от някой приятел за проба

-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: волтаж на подгревни свещи
А най-лесно е докато подгрява измери на самия акумулатор колко е напрежението. Ако е и там 8в, значи е акумулатора.
- mario91
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: волтаж на подгревни свещи
Колеги мерил съм го, акумулатор взех нов 95 ампера, на акумулатора си дава волтаж както си трябва, 11.5 е когато запалиш и колата доподгрева, просто на свещите идва 8 волта, и най вероятно е релето няма какво да е друго.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: волтаж на подгревни свещи
mario91 написа:Колеги мерил съм го, акумулатор взех нов 95 ампера, на акумулатора си дава волтаж както си трябва, 11.5 е когато запалиш и колата доподгрева, просто на свещите идва 8 волта, и най вероятно е релето няма какво да е друго.
Първо : имай предвид , че токът е доста голям и има спад по инсталацията , задължително ! При 11.5V на акумулатора при подгрев (нормално е напрежението) , няма как на свещите да е пак толкова .
Второ : капризните места са много , освен контактната система на релето има и разни връзки - куплунг на самото реле , предпазител , контакти на предпазителя в основата (леглото) , множество болтови кабелни връзки .... Всичко трябва обстойно да се прегледа , почисти , смаже и наново да се притегне .
- mario91
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: волтаж на подгревни свещи
при 11.5 на доподгреване , при запалване е нормално, това е за 2-3 мин. после си минава както си трябва зареждането, но на свещите трябва да даде 11, или в най лошия случаи 10,5 волта. Все пак и на самите свещи пише че работят на 11 волта. А инсталацията на 1.6 тди е супер проста, скоро ще напиша решението на проблема, ще сменя релето другата седмица и ще си каже, или ще взема за проба само друго, но съм почти 100 % сигурен че е от него. Нека някои ако е имал подобен проблем и знае да напише, такива дето гадаят няма смисъл да се трупат само спам мнения.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: волтаж на подгревни свещи
mario91 написа:.... но съм почти 100 % сигурен че е от него. Нека някои ако е имал подобен проблем и знае да напише, такива дето гадаят няма смисъл да се трупат само спам мнения.
Жив и здрав бъди , щом си 100% сигурен

Написах доста какво да провериш , имаше какво още да кажа , ама оценката ти ми стига

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: волтаж на подгревни свещи
mario91 написа:при 11.5 на доподгреване , при запалване е нормално, това е за 2-3 мин. после си минава както си трябва зареждането, но на свещите трябва да даде 11, или в най лошия случаи 10,5 волта. Все пак и на самите свещи пише че работят на 11 волта. А инсталацията на 1.6 тди е супер проста, скоро ще напиша решението на проблема, ще сменя релето другата седмица и ще си каже, или ще взема за проба само друго, но съм почти 100 % сигурен че е от него. Нека някои ако е имал подобен проблем и знае да напише, такива дето гадаят няма смисъл да се трупат само спам мнения.
Колега не говори така ,че накрая мнение което считаш за спам може да се окаже решението на проблема ти.
- mario91
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: волтаж на подгревни свещи
Хайде споделете какво мислите че е и какво да проверя, преди да взема друго реле. Който мисли нещо да каже, и накрая ще напиша какво е било когато от понеделник го видя, че няма време от работа сега 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: волтаж на подгревни свещи
mario91 написа: А инсталацията на 1.6 тди е супер проста,.
Нали ? А са земи един кабел от електрожен, вържи го на плюсовата клема и го ръгай по всички точки на веригата за подгряването. Където ти се дигне волтажа там търси проблема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта