2 дни по-късно коляновия вал се въртеше нормално на ръка
Свалихме горивната помпа да проверим дали не е от нея.. Всичко й е наред (на стенд някъде я гледали)
Качихме я обратно, събрахме всичко...
Запали, тръгна, стигна до София без никакъв проблем в охлаждането
В крайна сметка проблема си е бил, както повечето казахте, гарнитура на главата (пак по-добре, че няма пукнатини де).
Междувременно сега пали по-трудно, в смисъл преди палеше от четвърт оборот (с кривозавъртяната свещ) а сега си върти 1-2 секунди и тогава... Преди да забележа тоя проблем те не са могли да я запалят със горивния филтър, та сложиха нафта в една туба, от нея проблем няма. Ще сменя филтъра и ще докладвам
Другото, което е - оборотите на свободен ход се вдигнаха със 100-на.. Преди бяха 1000 (знам, че са много), сега са 1100
