Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
uniqaudio
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот uniqaudio » Чет 29 сеп 2011 22:33


R32Dream написа:По принцип като дам на контакт н75 не трябва ли да цъка ? :?:

Тва не е показател за работещ N75 :wink:




masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот masterixx » Пет 30 сеп 2011 7:58


Здравейте,

Искам да сменя всички маркуче(ако така се наричат), вакуми и т.н. около двигателя. Въпроса ми е, дали има някъде записани точни размери, диаметър и т.н. или нямат никакво значение (което ме съмнява) ?
Колата е Golf 4 1.8T AGU.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Пон 03 окт 2011 8:07


Колега, какво стана? Има ли резултати?


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 03 окт 2011 17:09


Нямам мерак за каквото и да е било.Днеска реших еи така между другото да проверя стойностите на на Н75.Оказа се че всичко е наред с него.Съпротивлението му трябва да варира от 25-35 ома...моя показа 30 ома.Напрежението в буксата при запален мотор беще 10.5волта,а при ключ даден на контакт 4 волта някаде майче беше.Незнам колко точно трабва да е при ключ на контакт и въобще трябва ли да има такова.Наи интересното ми е че като навивам/развивам гайката на актуатора налягането не се променя :shock .Утре съм на работа и няма да мога да я погледна но във сряда мисля да измъкна и маркучетата на н75 да вида какво ще покаже.Ако се окаже че турбото надува както трябва ще извадя целия мотор и ще има цялостен преглед.

П.С.Между другото днес се возих в астра бертоне 2.0 турбо(сток) и да ви кажа разликата от моята и неговата беще от земята до небето :shock


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Пон 03 окт 2011 17:52


Човек, говорихме си за твоя проблем с приятели и всички сме на мнение, че няма кой да ти я оправи в Стара Загора. Да ме извиняват майсторите от твоя град, ама... :banghead:
Кофти е че се отчайваш! Знам какво е чувството да искаш колата да върви, а тя да не ще! Измъквай маркуча и я тествай! За 2 минути работа е, можеш да го свършиш по-всяко време. Можеш да я караш и така постоянно, стига да не даваш газ много много.
Аз ако съм на теб веднага слизам.. :lol:

Хвани някои да ти направи клип как набира колата от място примерно.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 окт 2011 18:49


R32Dream написа:Наи интересното ми е че като навивам/развивам гайката на актуатора налягането не се променя :shock .

Няма нищо интересно - ти си с Motronic 7.5 ,а не като АГУ с 3.5.3 и компа ти следи налягането чрез мап сензор и гони зададените стойности.С барането на гайката не можеш да направиш нищо друго освен да си набочиш сервизен режим :banghead: и да си омажеш колата двойно повече.Да беше с АГУ без МАП да експериментираш - ама при тебе не знам що зорлем си я разваляш.Качваш я на ВАГ в движение и на 2ра/3та с газта до долу гледаш искано спрямо реално налягане.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 03 окт 2011 22:35


Надявам се в края на месеца да имам път към София.Там поне има хора които разбират :wink: .Допълнително ще се свържа с някои от вас и да се разберем нещо стига да имате интерес да ми помогнете :beer .В сряда както казах ще пробвам този номер с маркучите на н75 и ще пиша какъв е бил резултата.Хубавото е че имам достъп до Ваг-ком,лошото е че много много не му разбирам :?


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот golf777 » Пон 03 окт 2011 22:41


този маркуч се откача с поглед,и си мисля ,че като го откачиш ще има осезаема разлика пробай.Ти днес утре вдруги ден,какво си навел глава :banghead:


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 03 окт 2011 23:03


То че ще има разлика 2 мнения няма лошото е че колата неможе да се кара така перманентно.Пък и не се чудя по цял ден к'во да правя...имам си работа имам си и други задължения...предполагам повечето от вас знаят какво е :wink:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Вто 04 окт 2011 7:58


Можеш да я караш така ;) Аз съм я карал моята дори с откачен Н75 и пак се предвижваш от точка А до точка Б, но набива грешки. Откачи маркуча на връщане от работа и си го закачи пред вас. :)
Ако не си открил къде е проблема, като идваш в София 100% ще се намери, кой да го открие, но едва ли ще стане за един ден. След като от толкова време я мъчиш и не се получава, явно ще е нещо или супер малко и забутано или и аз нз... :D


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 31 окт 2011 21:53


Такааа....в неделя измъкнах маркучите на н75 и реших да направя едно пробно кръгче.Като подам газ на 3-та предавка бууст-а стига до 1.0-1.1 бар пик и още от 2200 оборота почват да пищят гумите,холд-а обаче пада отново на 0.6 и след 3000 оборота пада на 0.3 бара :? .Закачих маркучетата отново понеже се чуваше един странен шум при подаване на газта...все едно буркаш с няква клечва във вентилатора...нещо като стъжене :?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Пон 31 окт 2011 23:08


Един глас за топла част (turbine housing). Предполагам за твоята турбина ще се намери лесно. Все пак трябва да се погледне от майстор, но 90% имаш пукнатина на топлата част (чугуна) на турбината. Когато е спукан не държи налягане. Прави пик и започва да губи налягане с покачването на оборотите. При малка пукнатина, губи налягането съвсем леко, но при голяма пукнатина стрелката на буустметъра пада като камък.

Отделно, че като падне до 0,3 сигурно е влезнала в авариен режим заради електрониката.

Звукът, които казваш също може да е на зле :|

Ако идваш към София, пиши едно ЛС, ще говоря с мой познат, с който оправяхме точно такъв проблем на моята кола.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 31 окт 2011 23:29


Интересното е че като са си закачени всички маркучета няма спад в налягането и тоя звук не се чува,освен че работи на 0.6 а не както би траало да е на 0.8 заводско.Когато си карам като дам газ си качва до 0.6 и не спада...държи го...чат пак влиза в авариен режим ама като загася и запаля отново всичко се оправя :idea:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 ное 2011 9:38


Твърде вероятно е да е топлата част - стара болка на бензиновите коли.То общо взето с времето всички се нацепват - ама ако застане на лошо място и почва изпускането :( .Най-лесно(то реално си е мъка де) сваляй топлата част и гледай какво е положението.На съседа турбото така се търкаля из гаража с пукнатина точно при клпата на уейстгейта.Впрочем някой има ли на идея дали се продават само топли части и какви цифри са? Иначе 0,3 след 3000 оборота може да пада и от авариен режим чрез дросела/горивото-изплюва ли някаква грешка?


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Вто 01 ное 2011 15:53


Със сигурност влиза в авариен режим след 3000 оборота щото пренадува,все пак 1.1 бар си е доста :twisted: .Между другото и на мен ми е интересно дали се продава само топлата част и ако има къде и колко кинти.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта