смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
t.toshev
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 окт 2011 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.

Мнениеот t.toshev » Пон 03 окт 2011 17:36


здавейте,имам пасат Б4 1,9 TDI 110 кс.1996 г.Днес реших да си смене термостата,защото пада температурата при спускане на доло.Закарах я на майстор,който купил термостата и ми се обажда и ми показва че зада ми го смени,трябва да свали хидравликата,разни носещи планки и така на татък.Чак там ли е наврян термостата и толкова ли е трудна смяната му.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: смяна на термостата

Мнениеот radotom » Пон 03 окт 2011 20:10


t.toshev написа:Чак там ли е наврян термостата и ...

Там, там! :banghead:
Че и още по-навътре!

А между впрочем, пассата ти не е 'з' mhihi
viewtopic.php?f=6&t=38785


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.

Мнениеот milmar » Пон 03 окт 2011 20:58


Абсолютно :( , там си е гадината , свалят се хидравлики , едно-друго ...


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.

Мнениеот velinsl » Пон 03 окт 2011 22:15


На 90-то коня пак ли е там?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.

Мнениеот fox_vt » Пон 03 окт 2011 22:45


velinsl написа:На 90-то коня пак ли е там?

Мхм пак там е гадината половината двигател се разглабя за работа която продължава само 5 мин и после обратно.А за хидравликата се има предвид да се откачи само помпата от стойката и даже може да не се откача съвсем.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.

Мнениеот emo-gar » Съб 08 окт 2011 8:26


Има вариант да се свали цялата водна помпа,май ще е с повече болтове за развиване-маха се генератора,но пък не се лежи под колата.Аз поне така го правих последния път,защото предния опит доказа неприятният вкус на антифриза(изля ми се в лицето,като махнах пластмасовия фланец с елемента).Пък и така няма компромис с монтажа на елемента и уплътнителният пръстен.При тази процедура е добре да се смени и "о" пръстена между помпа-блок,същият като на термостата е-50х4мм.
Не знам дали е удачен варианта,ако има климатик!


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.

Мнениеот 110afn » Съб 08 окт 2011 16:56


За да смениш термостата най-добре отдолу на канал или подемник.Откачаш само хидравликата от стойката.Климатика НЕ пречи. И да източиш антифриза, този дето остава в блока ще го изтървеш като махнеш термостата


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.

Мнениеот vinixxx » Съб 08 окт 2011 20:19


за 10лв не си струва да са цапате



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта