


смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 03 окт 2011 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.
здавейте,имам пасат Б4 1,9 TDI 110 кс.1996 г.Днес реших да си смене термостата,защото пада температурата при спускане на доло.Закарах я на майстор,който купил термостата и ми се обажда и ми показва че зада ми го смени,трябва да свали хидравликата,разни носещи планки и така на татък.Чак там ли е наврян термостата и толкова ли е трудна смяната му.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: смяна на термостата
t.toshev написа:Чак там ли е наврян термостата и ...
Там, там!

Че и още по-навътре!
А между впрочем, пассата ти не е 'з'

viewtopic.php?f=6&t=38785
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.
Абсолютно
, там си е гадината , свалят се хидравлики , едно-друго ...

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.
velinsl написа:На 90-то коня пак ли е там?
Мхм пак там е гадината половината двигател се разглабя за работа която продължава само 5 мин и после обратно.А за хидравликата се има предвид да се откачи само помпата от стойката и даже може да не се откача съвсем.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.
Има вариант да се свали цялата водна помпа,май ще е с повече болтове за развиване-маха се генератора,но пък не се лежи под колата.Аз поне така го правих последния път,защото предния опит доказа неприятният вкус на антифриза(изля ми се в лицето,като махнах пластмасовия фланец с елемента).Пък и така няма компромис с монтажа на елемента и уплътнителният пръстен.При тази процедура е добре да се смени и "о" пръстена между помпа-блок,същият като на термостата е-50х4мм.
Не знам дали е удачен варианта,ако има климатик!
Не знам дали е удачен варианта,ако има климатик!
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.
За да смениш термостата най-добре отдолу на канал или подемник.Откачаш само хидравликата от стойката.Климатика НЕ пречи. И да източиш антифриза, този дето остава в блока ще го изтървеш като махнеш термостата
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: смяна на термостата Б4 1,9 TDI 110 к.с. 1996 г.
за 10лв не си струва да са цапате
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта