


Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бял пушек при палене
Колега, нещо забелязвам, че не ме отразяваш, ама ще направя последен опит да ти помогна. Дюзите няма лошо да си ги видиш, налягането на отваряне може да ти е паднало на 180-170 бара ама вероятността да пикаят щом не ти пуши черно колата клони към нула. Ако ги дигнеш на 190 бара както има износване е възможно да почне да препиква някоя нали знаеш като се разбута нещо дето работи и е старо... отделно проблема ще се задълбочи. Проблема ти може да се реши с настройване на помпата и правилна центровка. Преди бая години съм се "борил" с тоя проблем с един форд и го реших. Като взех аудито преди 4 години същия проблем. Пак го реших с настройка на гориовото и някой пинизи и правилна центровка установена опитно как е най-добре.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене
Zinoto написа:Колега, нещо забелязвам, че не ме отразяваш, ама ще направя последен опит да ти помогна. Дюзите няма лошо да си ги видиш, налягането на отваряне може да ти е паднало на 180-170 бара ама вероятността да пикаят щом не ти пуши черно колата клони към нула. Ако ги дигнеш на 190 бара както има износване е възможно да почне да препиква някоя нали знаеш като се разбута нещо дето работи и е старо... отделно проблема ще се задълбочи. Проблема ти може да се реши с настройване на помпата и правилна центровка. Преди бая години съм се "борил" с тоя проблем с един форд и го реших. Като взех аудито преди 4 години същия проблем. Пак го реших с настройка на гориовото и някой пинизи и правилна центровка установена опитно как е най-добре.
Разбира се ,че те отразявам.Всяко мнение за мен е важно.
Обясни по конкретно за настроика на помпата-как и колко?
Под правилна центровка повечко предварение ли да разбирам?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бял пушек при палене
Без ваг-ком не можеш да я настроиш, предварението трябва да го установиш опитно къде ще е най-добре. За твоя мотор около или малко под средната линия на графиката ще пали без прекъсване при настроена помпа и е важна и центровката на разпределителния вал, не само на помпата!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 14:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чирпан
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
Моя проблем с претрисането/при мен нямаше бял пушек/го реших, като си смених обтегача на пистовия ремък и шайбата на алтернатора.Колата ми е Голф 3, 90 к.с. двигател 1Z-1996г.Аз също я купих преди две години.Проблема изчезна веднага/поне до сега/.Не притриса нито през зимата, нито през другите годишни времена.Дано съм ти помогнал,защото ако бях послушал двама "майстори" от моя град-трябваше да цепя двигателя. Между впрочем за това, какво трябва да сменя го прочетох тук някъде във форума.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
Radev842170 написа:Моя проблем с претрисането/при мен нямаше бял пушек/го реших, като си смених обтегача на пистовия ремък и шайбата на алтернатора.Колата ми е Голф 3, 90 к.с. двигател 1Z-1996г.Аз също я купих преди две години.Проблема изчезна веднага/поне до сега/.Не притриса нито през зимата, нито през другите годишни времена.Дано съм ти помогнал,защото ако бях послушал двама "майстори" от моя град-трябваше да цепя двигателя. Между впрочем за това, какво трябва да сменя го прочетох тук някъде във форума.
Ако говориш за вибрациите в обтегача на пистовия ремък и аз ги оправих с фрайлайфна ролка на алтернатора.
Аз визирам пушека като бял,вие нали се сещате за какъв пушек става на въпрос. Много тди-та съм виждал да пушат студени точно като моята.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
Испарена нафта, недобро изгаряне, бедна смес и спаднала компресия са причините.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
Zinoto написа:Испарена нафта, недобро изгаряне, бедна смес и спаднала компресия са причините.
Такаа колеги днес се здобих с ВАГ КОМ и закачих колата.Новобранец съм с ВАГ КОМ-а затова помагайте.
Като запалих колата забелязах ,че милиграмите на ниски обороти варират междо 2,8 и 3,1 , но като загря колата на 85 градоса паднаха на 1,8. На колко да ги направя?
Също така центровката ми е на закъснение.
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
според мен трябва да се бутне помпата щом е на закъснение милиграмите не трябва да са под 3
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
tdi fen написа:според мен трябва да се бутне помпата щом е на закъснение милиграмите не трябва да са под 3
Помпата лесно ще я путна на предварение просто досега работех "на сляпо" без ВАГ КОМ.
Милиграмите на топъл двигател ли да ги гледам?
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
и центровката и милиграмите задължително се правят на загрял двгsamo ra4na na zavoite написа:tdi fen написа:според мен трябва да се бутне помпата щом е на закъснение милиграмите не трябва да са под 3
Помпата лесно ще я путна на предварение просто досега работех "на сляпо" без ВАГ КОМ.
Милиграмите на топъл двигател ли да ги гледам?
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
Дюзите можеш да ги хванеш по обратната нафта.На всяка дюза на излишното гориво по едно бурканче и после мериш дали са еднакви по върнато гориво.Мисля че и във форума го беше правил някой.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
tdi fen написа:и центровката и милиграмите задължително се правят на загрял двгsamo ra4na na zavoite написа:tdi fen написа:според мен трябва да се бутне помпата щом е на закъснение милиграмите не трябва да са под 3
Помпата лесно ще я путна на предварение просто досега работех "на сляпо" без ВАГ КОМ.
Милиграмите на топъл двигател ли да ги гледам?
Така ще направя. Колега ,а след като съм затапил ЕГР-а каквото и да показва ВАГ КОМ не е от значение.Така ли е или съм в грешка?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
didopoli написа:Дюзите можеш да ги хванеш по обратната нафта.На всяка дюза на излишното гориво по едно бурканче и после мериш дали са еднакви по върнато гориво.Мисля че и във форума го беше правил някой.
И този метод ще пробвам и ще пиша

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
Ако центровката ти е била под най-долната линия на графиката на центровката е нормално да изпушва бяло. Като я оправиш пак я поглеждай от време на време, защото това бягане към закъснение е симптом на разбита зъбчатка на коляновия вал.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z
Zinoto написа:Ако центровката ти е била под най-долната линия на графиката на центровката е нормално да изпушва бяло. Като я оправиш пак я поглеждай от време на време, защото това бягане към закъснение е симптом на разбита зъбчатка на коляновия вал.
Центровката ми не е добре защото свалях помпата за смяна на уплътнения ,но прибързах и не направих белези

А за милиграмите си направих белези,но толкова финно се регулира с почукване,че без ВАГ ЦОМ е просто не възможно да се настрои.
На 1Z само с преместване блока на помпата ли се регулират милиграмите? Може ли и софтуерно?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта