Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене

Мнениеот Zinoto » Пон 03 окт 2011 23:15


Колега, нещо забелязвам, че не ме отразяваш, ама ще направя последен опит да ти помогна. Дюзите няма лошо да си ги видиш, налягането на отваряне може да ти е паднало на 180-170 бара ама вероятността да пикаят щом не ти пуши черно колата клони към нула. Ако ги дигнеш на 190 бара както има износване е възможно да почне да препиква някоя нали знаеш като се разбута нещо дето работи и е старо... отделно проблема ще се задълбочи. Проблема ти може да се реши с настройване на помпата и правилна центровка. Преди бая години съм се "борил" с тоя проблем с един форд и го реших. Като взех аудито преди 4 години същия проблем. Пак го реших с настройка на гориовото и някой пинизи и правилна центровка установена опитно как е най-добре.




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 03 окт 2011 23:25


Zinoto написа:Колега, нещо забелязвам, че не ме отразяваш, ама ще направя последен опит да ти помогна. Дюзите няма лошо да си ги видиш, налягането на отваряне може да ти е паднало на 180-170 бара ама вероятността да пикаят щом не ти пуши черно колата клони към нула. Ако ги дигнеш на 190 бара както има износване е възможно да почне да препиква някоя нали знаеш като се разбута нещо дето работи и е старо... отделно проблема ще се задълбочи. Проблема ти може да се реши с настройване на помпата и правилна центровка. Преди бая години съм се "борил" с тоя проблем с един форд и го реших. Като взех аудито преди 4 години същия проблем. Пак го реших с настройка на гориовото и някой пинизи и правилна центровка установена опитно как е най-добре.


Разбира се ,че те отразявам.Всяко мнение за мен е важно.
Обясни по конкретно за настроика на помпата-как и колко?
Под правилна центровка повечко предварение ли да разбирам?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене

Мнениеот Zinoto » Пон 03 окт 2011 23:41


Без ваг-ком не можеш да я настроиш, предварението трябва да го установиш опитно къде ще е най-добре. За твоя мотор около или малко под средната линия на графиката ще пали без прекъсване при настроена помпа и е важна и центровката на разпределителния вал, не само на помпата!


Radev842170
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 14:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот Radev842170 » Вто 04 окт 2011 17:50


Моя проблем с претрисането/при мен нямаше бял пушек/го реших, като си смених обтегача на пистовия ремък и шайбата на алтернатора.Колата ми е Голф 3, 90 к.с. двигател 1Z-1996г.Аз също я купих преди две години.Проблема изчезна веднага/поне до сега/.Не притриса нито през зимата, нито през другите годишни времена.Дано съм ти помогнал,защото ако бях послушал двама "майстори" от моя град-трябваше да цепя двигателя. Между впрочем за това, какво трябва да сменя го прочетох тук някъде във форума.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 04 окт 2011 18:01


Radev842170 написа:Моя проблем с претрисането/при мен нямаше бял пушек/го реших, като си смених обтегача на пистовия ремък и шайбата на алтернатора.Колата ми е Голф 3, 90 к.с. двигател 1Z-1996г.Аз също я купих преди две години.Проблема изчезна веднага/поне до сега/.Не притриса нито през зимата, нито през другите годишни времена.Дано съм ти помогнал,защото ако бях послушал двама "майстори" от моя град-трябваше да цепя двигателя. Между впрочем за това, какво трябва да сменя го прочетох тук някъде във форума.


Ако говориш за вибрациите в обтегача на пистовия ремък и аз ги оправих с фрайлайфна ролка на алтернатора.
Аз визирам пушека като бял,вие нали се сещате за какъв пушек става на въпрос. Много тди-та съм виждал да пушат студени точно като моята.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот Zinoto » Вто 04 окт 2011 18:54


Испарена нафта, недобро изгаряне, бедна смес и спаднала компресия са причините.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 04 окт 2011 19:39


Zinoto написа:Испарена нафта, недобро изгаряне, бедна смес и спаднала компресия са причините.


Такаа колеги днес се здобих с ВАГ КОМ и закачих колата.Новобранец съм с ВАГ КОМ-а затова помагайте.
Като запалих колата забелязах ,че милиграмите на ниски обороти варират междо 2,8 и 3,1 , но като загря колата на 85 градоса паднаха на 1,8. На колко да ги направя?

Също така центровката ми е на закъснение.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот tdi fen » Вто 04 окт 2011 19:47


според мен трябва да се бутне помпата щом е на закъснение милиграмите не трябва да са под 3


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 04 окт 2011 19:49


tdi fen написа:според мен трябва да се бутне помпата щом е на закъснение милиграмите не трябва да са под 3


Помпата лесно ще я путна на предварение просто досега работех "на сляпо" без ВАГ КОМ.
Милиграмите на топъл двигател ли да ги гледам?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот tdi fen » Вто 04 окт 2011 19:52


samo ra4na na zavoite написа:
tdi fen написа:според мен трябва да се бутне помпата щом е на закъснение милиграмите не трябва да са под 3


Помпата лесно ще я путна на предварение просто досега работех "на сляпо" без ВАГ КОМ.
Милиграмите на топъл двигател ли да ги гледам?
и центровката и милиграмите задължително се правят на загрял двг


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот didopoli » Вто 04 окт 2011 19:54


Дюзите можеш да ги хванеш по обратната нафта.На всяка дюза на излишното гориво по едно бурканче и после мериш дали са еднакви по върнато гориво.Мисля че и във форума го беше правил някой.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 04 окт 2011 19:58


tdi fen написа:
samo ra4na na zavoite написа:
tdi fen написа:според мен трябва да се бутне помпата щом е на закъснение милиграмите не трябва да са под 3


Помпата лесно ще я путна на предварение просто досега работех "на сляпо" без ВАГ КОМ.
Милиграмите на топъл двигател ли да ги гледам?
и центровката и милиграмите задължително се правят на загрял двг


Така ще направя. Колега ,а след като съм затапил ЕГР-а каквото и да показва ВАГ КОМ не е от значение.Така ли е или съм в грешка?


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 04 окт 2011 19:59


didopoli написа:Дюзите можеш да ги хванеш по обратната нафта.На всяка дюза на излишното гориво по едно бурканче и после мериш дали са еднакви по върнато гориво.Мисля че и във форума го беше правил някой.


И този метод ще пробвам и ще пиша :mrgreen:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот Zinoto » Вто 04 окт 2011 21:33


Ако центровката ти е била под най-долната линия на графиката на центровката е нормално да изпушва бяло. Като я оправиш пак я поглеждай от време на време, защото това бягане към закъснение е симптом на разбита зъбчатка на коляновия вал.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 04 окт 2011 21:45


Zinoto написа:Ако центровката ти е била под най-долната линия на графиката на центровката е нормално да изпушва бяло. Като я оправиш пак я поглеждай от време на време, защото това бягане към закъснение е симптом на разбита зъбчатка на коляновия вал.


Центровката ми не е добре защото свалях помпата за смяна на уплътнения ,но прибързах и не направих белези :oops:
А за милиграмите си направих белези,но толкова финно се регулира с почукване,че без ВАГ ЦОМ е просто не възможно да се настрои.

На 1Z само с преместване блока на помпата ли се регулират милиграмите? Може ли и софтуерно?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта