пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
колеги мито поло е 1.3 моно 1993 нз какув е буквения код на двигателя тва при мене ще стане ли щото и моито замря с вървенето а аз не разбирам много :0
- БЕГЛЕЦО
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:18
- Автомобил: VW POLO 6N 1995
- Двигател: 1.4 AEX
- Местоположение: София
Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
а животу на двигателу не скъсяваме ли така 

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
БЕГЛЕЦО написа:а животу на двигателу не скъсяваме ли така
Ако не пипат антидетонационния датчик - не. Променят се само режимите на компа - ще ускорява повече, но ще бяга /развива по - голяма скорост на върба.

Илюзии.
- БЕГЛЕЦО
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:18
- Автомобил: VW POLO 6N 1995
- Двигател: 1.4 AEX
- Местоположение: София
Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
а разхода.....намалявал?!!?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
Мисля че към 1 литър да, но след около година компа почва да прави големи мизерии с аварийните режими. Абе, не си заслужава - изпитал съм го, вервай ми. 

- БЕГЛЕЦО
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:18
- Автомобил: VW POLO 6N 1995
- Двигател: 1.4 AEX
- Местоположение: София
Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
поздрави за Сливен 

-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
boxaaa написа:колеги мито поло е 1.3 моно 1993 нз какув е буквения код на двигателя тва при мене ще стане ли щото и моито замря с вървенето а аз не разбирам много :0
Кода е AAV, ама ако е замряло ей тъй без да си пипнотил по предварението , няма да го съживиш само със връткане на дистрибутора!
Първо си уточни какво го е убило, и после предварение. В същност,започни от предварението и ако няма положителен напредък търси причината другаде. Аз залагам че причината не е в АВАНСА!

- miitaka
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
- Автомобил: POLO 1.0 i
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: София
Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване
googoо написа:Anbuch написа:Иначе на делкото има 2 болта (глави за ключ 10) , развиваш ги лекичко ,колкото да може да се завърти делкото и го врътваш лекичко. Каквото и да правиш сложи един белег за да можеш да се върнеш при необходимост към старото си положение. Имаш впред ,че когато 1мм се разминат белезите са ти някъде към 3 градуса предварене
На AER има ли смисъл да се прави ? И на къде се върти след като се развият болтовете ?
edit: разтърси се и открих, че посоката е по часовниковата стрелка!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта