пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
boxaaa
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 29 апр 2010 10:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот boxaaa » Пет 07 окт 2011 14:24


колеги мито поло е 1.3 моно 1993 нз какув е буквения код на двигателя тва при мене ще стане ли щото и моито замря с вървенето а аз не разбирам много :0




Потребителски аватар
БЕГЛЕЦО
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:18
Автомобил: VW POLO 6N 1995
Двигател: 1.4 AEX
Местоположение: София

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот БЕГЛЕЦО » Съб 08 окт 2011 19:10


а животу на двигателу не скъсяваме ли така scare


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот maslinkov » Съб 08 окт 2011 19:57


БЕГЛЕЦО написа:а животу на двигателу не скъсяваме ли така scare

Ако не пипат антидетонационния датчик - не. Променят се само режимите на компа - ще ускорява повече, но ще бяга /развива по - голяма скорост на върба. :D
Илюзии.


Потребителски аватар
БЕГЛЕЦО
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:18
Автомобил: VW POLO 6N 1995
Двигател: 1.4 AEX
Местоположение: София

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот БЕГЛЕЦО » Съб 08 окт 2011 20:06


а разхода.....намалявал?!!?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот maslinkov » Съб 08 окт 2011 20:42


Мисля че към 1 литър да, но след около година компа почва да прави големи мизерии с аварийните режими. Абе, не си заслужава - изпитал съм го, вервай ми. :D


Потребителски аватар
БЕГЛЕЦО
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:18
Автомобил: VW POLO 6N 1995
Двигател: 1.4 AEX
Местоположение: София

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот БЕГЛЕЦО » Съб 08 окт 2011 21:11


поздрави за Сливен :applause:


exalibur
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот exalibur » Нед 09 окт 2011 8:25


boxaaa написа:колеги мито поло е 1.3 моно 1993 нз какув е буквения код на двигателя тва при мене ще стане ли щото и моито замря с вървенето а аз не разбирам много :0

Кода е AAV, ама ако е замряло ей тъй без да си пипнотил по предварението , няма да го съживиш само със връткане на дистрибутора!
Първо си уточни какво го е убило, и после предварение. В същност,започни от предварението и ако няма положителен напредък търси причината другаде. Аз залагам че причината не е в АВАНСА! :012:


Потребителски аватар
miitaka
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
Автомобил: POLO 1.0 i
Двигател: AER 1998
Местоположение: София

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот miitaka » Сря 30 май 2012 8:53


googoо написа:
Anbuch написа:Иначе на делкото има 2 болта (глави за ключ 10) , развиваш ги лекичко ,колкото да може да се завърти делкото и го врътваш лекичко. Каквото и да правиш сложи един белег за да можеш да се върнеш при необходимост към старото си положение. Имаш впред ,че когато 1мм се разминат белезите са ти някъде към 3 градуса предварене


На AER има ли смисъл да се прави ? И на къде се върти след като се развият болтовете ?

:beer

edit: разтърси се и открих, че посоката е по часовниковата стрелка!

:?: Нека,ако може ,малко информация и за AER



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта