поразтребих ви цитатите... айде да се цитираме само когато има наистина нужда а не след всяко мнение?!?
а и като гледам сме за дизела май-май...
местиме се!



Турбо с променлива геометрия
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами момчета, така или иначе в сервизите на турбини искат да им закараш турбината размонтирана, та ще ходя при един приятел да ми я размонтира и ще я огледаме хубаво(той не се занимава с турбини но може да разпознае ако се е скапала) и според находката ще преценя на почистване ли да отида или на нещо по-сериозно.Мерси Пако, катализатора вече е в небитието.
Цялата тая манипулация обаче ще се осъществи след 20.09 щото заминавам на море в Турция.То малко взривоопасно ама нейсе.
Цялата тая манипулация обаче ще се осъществи след 20.09 щото заминавам на море в Турция.То малко взривоопасно ама нейсе.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Що все пак до тогава не идеш на един преглед при дизелджия-10ина лева.Много ме самнява а като гледам и не само мен някои клапан я на геита я на рециркулацията на газовете да е заял.Едно че ще ходиш на Турция с здрава кола ,а и няма да размонтираш турбината за нищо.А ако е запушена турбината с нагар що не пробваш някои път на дълго да и дадеш малко газ или да правиш ластици да се отпуши-има колеги в форума на които им е помогнало.
P.S.Кога махна катализатора?
P.S.Кога махна катализатора?
Здрасти.Турбината може да я провериш и без да я сваляш.Махаш вакум клапана тои е на две болтчета малко са нагорели но като ги почукнеш се развиват.На турбото където е закачен клапана има едно лостче ако то се движи лесно без да задържа значи геометрията е чиста и няма да я пипаш.Клапана се проверява като се натисне по стеблото и запушиш тръбичката от другата страна ако задържи значи е ок.Надявам се да съм го обяснил добре.Ако искаш мога да ти дам телефон.Успех
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
колега на бас се хваштам 4е забиването става между2300-2500оборота ;с тоя прословут клапан на турбото утре ми става поредния поправен ФВ излязъл от фирмен сервиз с диагноза смяна на турбина и с признаци като твоите;зака4и колата на вагком и напиши номера на грешката оште по ясно ште стане всеки е написал по нешто което върши работа и няма смисъл да сваляш турбото като цяло не е от него
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тервел
Re: Турбо с променлива геометрия
Колеги имах същия проблем на 110 кс. При мен се оказа, че са ми бутали лостчето на турбото с щел принудително повишаване на налягането и като надуе турбината над един бар мап сензора изкллучва с цел да предпази турбината и маркучите от пръсване, но след като го върнаха в базовото му положение забравих за този проблем вече 40 000км не ми е забивало никога.(и при мен като я угася и запаля отново се оправяше).
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Турбо с променлива геометрия
За 5 години все са си решили проблема хората
.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74 и 43 госта