Турбо с променлива геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 31 авг 2006 20:47


поразтребих ви цитатите... айде да се цитираме само когато има наистина нужда а не след всяко мнение?!?
а и като гледам сме за дизела май-май...
местиме се!




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 02 сеп 2006 23:03


на самото турбо имаш клапан от него е!


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Пон 04 сеп 2006 21:52


Здрасти.Наи вероятно се е зацапала геометрията на турбината.Като я почистват нека да ти почистат и всмукателните тръби там обикновено е страшно.Ако имаш катализатор го махни защото ако е позапушен след 3-4000км ще я запуши пак.Успех


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Вто 05 сеп 2006 16:14


Ами момчета, така или иначе в сервизите на турбини искат да им закараш турбината размонтирана, та ще ходя при един приятел да ми я размонтира и ще я огледаме хубаво(той не се занимава с турбини но може да разпознае ако се е скапала) и според находката ще преценя на почистване ли да отида или на нещо по-сериозно.Мерси Пако, катализатора вече е в небитието.
Цялата тая манипулация обаче ще се осъществи след 20.09 щото заминавам на море в Турция.То малко взривоопасно ама нейсе. 8)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 05 сеп 2006 16:22


Що все пак до тогава не идеш на един преглед при дизелджия-10ина лева.Много ме самнява а като гледам и не само мен някои клапан я на геита я на рециркулацията на газовете да е заял.Едно че ще ходиш на Турция с здрава кола ,а и няма да размонтираш турбината за нищо.А ако е запушена турбината с нагар що не пробваш някои път на дълго да и дадеш малко газ или да правиш ластици да се отпуши-има колеги в форума на които им е помогнало.
P.S.Кога махна катализатора?


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Вто 05 сеп 2006 17:34


Здрасти.Турбината може да я провериш и без да я сваляш.Махаш вакум клапана тои е на две болтчета малко са нагорели но като ги почукнеш се развиват.На турбото където е закачен клапана има едно лостче ако то се движи лесно без да задържа значи геометрията е чиста и няма да я пипаш.Клапана се проверява като се натисне по стеблото и запушиш тръбичката от другата страна ако задържи значи е ок.Надявам се да съм го обяснил добре.Ако искаш мога да ти дам телефон.Успех


Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот moutful » Вто 05 сеп 2006 22:12


RABBIT би ли ми дал тел на този Дизелжия от Карлово за които споменаваш по темата ще ти бада благодарен.....


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 05 сеп 2006 22:27


колега на бас се хваштам 4е забиването става между2300-2500оборота ;с тоя прословут клапан на турбото утре ми става поредния поправен ФВ излязъл от фирмен сервиз с диагноза смяна на турбина и с признаци като твоите;зака4и колата на вагком и напиши номера на грешката оште по ясно ште стане всеки е написал по нешто което върши работа и няма смисъл да сваляш турбото като цяло не е от него


malchiki
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тервел

Re: Турбо с променлива геометрия

Мнениеот malchiki » Пон 19 дек 2011 12:57


Колеги имах същия проблем на 110 кс. При мен се оказа, че са ми бутали лостчето на турбото с щел принудително повишаване на налягането и като надуе турбината над един бар мап сензора изкллучва с цел да предпази турбината и маркучите от пръсване, но след като го върнаха в базовото му положение забравих за този проблем вече 40 000км не ми е забивало никога.(и при мен като я угася и запаля отново се оправяше).


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Турбо с променлива геометрия

Мнениеот brum » Вто 20 дек 2011 9:52


За 5 години все са си решили проблема хората :) .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта