Историята да един syncro camper.....

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот galyaradeva » Вто 30 авг 2011 10:27


Абеее що му чупите мерака на човека. Той като е тръгнал на почивка за къде да бърза.. ?
Иии все кусури намирате.. :beat_butt2




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 30 авг 2011 11:01


Кротко ве братчед, кротко. :beer Нека човека направи информиран избор, а не да ревне после - отнеми казАфти .....


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот galyaradeva » Вто 30 авг 2011 16:05


Той обича да му е гадно :Mr Green Fun


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Пет 16 сеп 2011 23:29


Малко летни снимки за да си припомним че лятото още не е свършило...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от BUS1988 на Съб 19 апр 2014 9:43, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Вто 11 окт 2011 20:47


Благодарение на колегата PACH вече буса има нови джанти за летните гуми.
Зимните МТ продължават да са комплект с стоманените, но факта че вече имам два комплекта гуми с джанти ми позволява да ги сменям на воля :D
Още веднъж благодарности на Ванката.

Изображение


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот pepi3196 » Пон 07 ное 2011 23:52


Така от три помпи (1,6 TD, 1,9 TDI, IVECO) сглобихме една

Колега, можеш ли да ми кажеш от коя помпа какво си използвал,защото съм пред дилема M-TDI или TDI. :banghead: Лично аз предпочитам първият вариянт M-TDI.Мотора е 1Z TDI 90кс.Имам помпа от 1,9ТД.и оригиналната от 1Z.
Благодаря предварително :bowdown :bowdown :bowdown :обичам ви


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Вто 08 ное 2011 16:04


pepi3196 написа:Така от три помпи (1,6 TD, 1,9 TDI, IVECO) сглобихме една

Колега, можеш ли да ми кажеш от коя помпа какво си използвал,защото съм пред дилема M-TDI или TDI. :banghead: Лично аз предпочитам първият вариянт M-TDI.Мотора е 1Z TDI 90кс.Имам помпа от 1,9ТД.и оригиналната от 1Z.
Благодаря предварително :bowdown :bowdown :bowdown :обичам ви


Не мога да ти кажа точно, не съм го правил аз това сам.
Знам че се използва т.н. "camplate" от TDI помпата но не знам как се казва на Български.
Мога също да ти кажа че помпата от 1,9 TD няма да ти върши работа тъй като е със ос 17мм и налягането с което пръска не е достатъчно.
TDI помпата е със 20мм ос и трябва да намериш Bosch помпа която да е с такъв ос.
Също така те биват с глава 10мм, 11мм или 12мм.
TDI помпата е с 10мм глава, а някой слагат 12мм (от фиат крома).
Моята помпа е от фиат ивеко 2,5 и не съм доволен тъй като не пръска достатъчно гориво на високите обороти. Чел съм че с помпа от Land Rover TDI300 или от Fiat Croma може да се постигне по добър резултат, но не съм ги пробвал лично.
Виж този линк за да разбереш малко повече
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php ... 427.0;wap2
Надявам се да съм бил полезен


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот pepi3196 » Вто 08 ное 2011 16:54


BUS1988 написа:
pepi3196 написа:Така от три помпи (1,6 TD, 1,9 TDI, IVECO) сглобихме една

Колега, можеш ли да ми кажеш от коя помпа какво си използвал,защото съм пред дилема M-TDI или TDI. :banghead: Лично аз предпочитам първият вариянт M-TDI.Мотора е 1Z TDI 90кс.Имам помпа от 1,9ТД.и оригиналната от 1Z.
Благодаря предварително :bowdown :bowdown :bowdown :обичам ви


Не мога да ти кажа точно, не съм го правил аз това сам.
Знам че се използва т.н. "camplate" от TDI помпата но не знам как се казва на Български.
Мога също да ти кажа че помпата от 1,9 TD няма да ти върши работа тъй като е със ос 17мм и налягането с което пръска не е достатъчно.
TDI помпата е със 20мм ос и трябва да намериш Bosch помпа която да е с такъв ос.
Също така те биват с глава 10мм, 11мм или 12мм.
TDI помпата е с 10мм глава, а някой слагат 12мм (от фиат крома).
Моята помпа е от фиат ивеко 2,5 и не съм доволен тъй като не пръска достатъчно гориво на високите обороти. Чел съм че с помпа от Land Rover TDI300 или от Fiat Croma може да се постигне по добър резултат, но не съм ги пробвал лично.
Виж този линк за да разбереш малко повече
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php ... 427.0;wap2
Надявам се да съм бил полезен

Благодаря колега за подробното обяснение :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown
:обичам ви


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Пон 14 ное 2011 22:10


Последното във буса е допълнително вътрешно осветление с лампи с диоди (led)

Изображение

Лампите са купени от Lidl срещу 16 Евро двете, работят с ААА батерии и могат да се откачат от основата им (която е закрепена с винтове на буса) и да се използват навсякъде, дори и извън буса


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Съб 18 фев 2012 18:16


Последната новина е закупуването на тента Omnistor 2000 3 метра нова на половин цена, и съответно монтиране на буса.
Тентите са намерени нови в един склад в Германия който е бил наводнен, съответно хартиената опаковка е заминала (затова е на половин цена - 250 Евро), обаче на самата тента нищо й няма.
Монтирането се осъществи с специални адаптори които ми бяха подарени от приятел и бяха складирани при мене:

Изображение

Изображение

Тентата се отваря и се затваря буквално за секунди, много съм доволен от нея.

Последна промяна от BUS1988 на Пет 18 апр 2014 17:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот Antracid » Сря 29 фев 2012 12:43


:applause: :banana васе 90% от хората у форума са пред изгонване от жените си facepalm


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот predat0r » Сря 29 фев 2012 13:07


:beer евала за буса и за собственика му


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Нед 27 май 2012 14:10


Идеята започна когато сложих основа за въртяща се седалка на седалката на пътника до софъора което имаше като резултат седалката да се вдигне с 5 см (седалките който имат заводска основа за вътрене са по плитки).
Илзползвах каквото имах под ръка на двора и ето резултата:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Кутията за инструменти стана на три части за да е по ъглите на пода.
Резултатуте на операцията са две:
1. Седалката вече е на същото разстояние от пода както преди.
2. Инструментите са -буквално- пред краката ти когато ти потрябват.
Изпълнението не е най красивото възможно, но с материалите който разполагах толкова, аз все пак съм доволен.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот Pirogov » Нед 27 май 2012 14:29


За първи път виждам подобно изпълнение с инструментите.Уникално е! :D


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот Special mk3 » Нед 27 май 2012 15:57


Страхотен бус а именно syncro,свалям шапка на хора като теб за отношението и подръжката на буса който е уникален много ми харесва eusa :bowdown.
Дълги години да те слуша и много приятни моменти заедно.



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта