Изпарителя е студен и тече вода по малко от единия щуцер.
Колата не прегрява , даржи си 80 градуса и си вкл. перката.
Маркучите на радиатора - Горния е горещ а долния като отвори термостата и тои се затопля.
Какво става сега не мога да разбера


low_creep написа:колеги и аз имам същия проблем сега. изпарителя ми е студен и ми изчезна парното . и другото е , вчера видях че единия щуцер на изпарителя ми е просълзил и от там тече антифризкакво да правя не знам
провери наистина тънкото маркуче към разширителния съд...
. Но по-интересно е, че не се обезвъздуши системата с едно достигане на оптимална работна температура, а поне на моята кола ми трябваше едно извънградско около 100 км и нещата се оправиха. Ти предимно в града ли я караш колата, в такъв смисъл дали е имала възможност да поработи и на обороти и на дълъг път повечко време за да се обезвъздуши и да изкара ако е имало въздух в самия изпарител или някъде в системата?



Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта