Турбина на 4ка 1.9 ТДИ проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 06 сеп 2006 10:29


Абе аз чесно дати кажа това с маисторите може и да е въртел.
Как го измериха това налягане.Уж всичко добре пък наи скъпото
зле има и друг номер да са свалили старото което е било добре
ида са сложили друго.Компа е ОК?




jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Сря 06 сеп 2006 11:15


италиански минет ли е бягай от него.


nedjin
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nedjin » Сря 06 сеп 2006 14:59


ами от вътре колата изглежда доста запазена, но ме съмнява, че е сменяна кожата на волана ако това е въобще възможно. От италия е вкарана преди около 10на дни по думи на продавача. Ами аз толко много гледах ама нещо нищо свястно не изпада :(... Май ще мина на варианта да отида до германия да си отбера нещо от там....Незнам и аз вече...

Иначе в сервиза казаха, че има проблем около турбината или в самата турбина....не успяха да разберат къде точно.

Благодаря на всички за помоща. Като има някакво развитие ще пиша :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 06 сеп 2006 15:09


nedjin написа:ами от вътре колата изглежда доста запазена, но ме съмнява, че е сменяна кожата на волана ако това е въобще възможно:)


Този човек изглежда да е магьосник по интериора, тъй че напълно е възможно.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 008#308008


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 06 сеп 2006 15:56


Уффф пак италянка...... :banghead:


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jeki » Сря 06 сеп 2006 16:31


не ти трябва комшиата много запален и не мой да чака и така се нагърби 2001 година е 4 ката - няма ти кажа за 10.000 км кво става лампита по таблото светят като елха по време на движение - семерингите по мотора където е агренажа избиха - олято е сичко в масло сега ше го отваряме да видим ко става. чудо - бягай от такива коли мще побелейп после -


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 06 сеп 2006 17:48


Такаааа, дето не можели само турбото да е заминало, без двигателя и дето на се сменяло на 30000 км. :D
Абе хора, турбото е слабото място на ТДИ двигателите на VW, AUDI, SKODA и т.н. Колко хора тук имахме проблени с турбото, не е истина. Аз смених на 120000км., ама на другата Г4 на 60000 :idea: . Знам и за една октавия на под 70000 км. за проблеми на служебния пасат на около 30000 км. и т.н., да продължавам или .....
След смяната или ремонта на турбото, колите си продалжиха да са в перфектно състояние, доказано при мен от 6 тест-а, а при останалите поне от 1-2 диагностики в различни сервизи.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 06 сеп 2006 18:29


mladvampirTDI написа:Такаааа, дето не можели само турбото да е заминало, без двигателя и дето на се сменяло на 30000 км. :D
Абе хора, турбото е слабото място на ТДИ двигателите на VW, AUDI, SKODA и т.н. Колко хора тук имахме проблени с турбото, не е истина. Аз смених на 120000км., ама на другата Г4 на 60000 :idea: . Знам и за една октавия на под 70000 км. за проблеми на служебния пасат на около 30000 км. и т.н., да продължавам или .....
След смяната или ремонта на турбото, колите си продалжиха да са в перфектно състояние, доказано при мен от 6 тест-а, а при останалите поне от 1-2 диагностики в различни сервизи.


Което навежда на мисълта че може би е доста важно как се експлоатира двигателя за да се стигне до проблем,или бъркам ??


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 06 сеп 2006 22:41


mladvampirTDI написа:Такаааа, дето не можели само турбото да е заминало, без двигателя и дето на се сменяло на 30000 км. :D
Абе хора, турбото е слабото място на ТДИ двигателите на VW, AUDI, SKODA и т.н. Колко хора тук имахме проблени с турбото, не е истина. Аз смених на 120000км., ама на другата Г4 на 60000 :idea: . Знам и за една октавия на под 70000 км. за проблеми на служебния пасат на около 30000 км. и т.н., да продължавам или .....
След смяната или ремонта на турбото, колите си продалжиха да са в перфектно състояние, доказано при мен от 6 тест-а, а при останалите поне от 1-2 диагностики в различни сервизи.

По твоита логика аз и баща ми за последните 3-4 години трябва да сме сменили кам 7-8 турбини поне.Много хора в тоя форум имат проблем с турбото,ама аз до сега сам прочел че нещата се оправят с смяна на клапан N75,или маркучи към колекторите или на самите клапани.А за двигателя казах че щом турбината е умряла че двигателя няма как да е тип-топ и тои лека полека е потеглил,а не че е издъхнал.
P.S.Кола с проблем в турбо,кутия,протрит и сменен волан(сигурно и некви малки километри и дават)2002+внесена от италия.Ако имаш познат дето ходи по Германия за коли зимаи пари и бегом с него на пазар. :lol:


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Чет 07 сеп 2006 7:43


Аз говорих за коли като Г4, А3-4 от по новите и т.н.
Факторите за това турбото да замине са доста по различни от това двигателя да започне да заминава ;-)
Абе дано на никой не му се налага смяна, щото при мен беше един цял ден смяната, добре че майстора знаеше какво прави.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 сеп 2006 8:46


А кой са тези фактори освен несмяна на масло?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Чет 07 сеп 2006 13:17


Няма логика в тея неща с турбото да заминават на 60хил. щото от WV
щяха да ги ревизират.Аз ви казах колите се пипат зад граница или тука
едно време беше модерно да се сменят вратите на голфовете с цялото
стъкло.Колата може да са я поограбили и да са я замаскирали.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 сеп 2006 14:20


Турбото при правилна експлоатация-демек смяна на масло е изчислено на живот колкото мотора.Ако не я юркаш преди да е загряла като нищо и на повече.Друг е въпроса че то е с сериозно компютарно оправление свързано с датчици и т.н.,но това се отнася и за помпата и изобщо за всички коли с комп та дори и бензиновите.А тези неща с натрупването на годинките +немарлива поддръжка и лошото гориво в БГ почват да дават грешки.Лошото е че както преди така и сега маисторите не отбират много от диагностика и викат смяна.


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Чет 07 сеп 2006 14:26


Моя голф е от италия, верно -3-ка е,много ,ама много съм доволен! Имаше козметични дефекти,несъществени,но и не малко наброй. Но само козметични. Не е истина,че всяка , буквално всяка кола от италия е бричка.Както знаем-всяко правило си има изключение,и да-то потвърждава правилото.Така че-ако си оправиш по-съществените проблеми,по съвета ан форумците,не се колебай.
Има и още една истина за италианските коли-всички екстри,пък са по-евтини. Вземи се някой УЖ по-запазен модел от другаде,и вкарай още толков апари,да има поне елементарни неща,м?Същата работа.


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Чет 07 сеп 2006 21:36


от италия колело няма си купия пък незнам който иска да му побелява косичката да си купува - опира и до късмет но се пак.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта