Абе аз чесно дати кажа това с маисторите може и да е въртел.
Как го измериха това налягане.Уж всичко добре пък наи скъпото
зле има и друг номер да са свалили старото което е било добре
ида са сложили друго.Компа е ОК?
Турбина на 4ка 1.9 ТДИ проблем
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
италиански минет ли е бягай от него.
ами от вътре колата изглежда доста запазена, но ме съмнява, че е сменяна кожата на волана ако това е въобще възможно. От италия е вкарана преди около 10на дни по думи на продавача. Ами аз толко много гледах ама нещо нищо свястно не изпада
... Май ще мина на варианта да отида до германия да си отбера нещо от там....Незнам и аз вече...
Иначе в сервиза казаха, че има проблем около турбината или в самата турбина....не успяха да разберат къде точно.
Благодаря на всички за помоща. Като има някакво развитие ще пиша

Иначе в сервиза казаха, че има проблем около турбината или в самата турбина....не успяха да разберат къде точно.
Благодаря на всички за помоща. Като има някакво развитие ще пиша

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
nedjin написа:ами от вътре колата изглежда доста запазена, но ме съмнява, че е сменяна кожата на волана ако това е въобще възможно:)
Този човек изглежда да е магьосник по интериора, тъй че напълно е възможно.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 008#308008
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
не ти трябва комшиата много запален и не мой да чака и така се нагърби 2001 година е 4 ката - няма ти кажа за 10.000 км кво става лампита по таблото светят като елха по време на движение - семерингите по мотора където е агренажа избиха - олято е сичко в масло сега ше го отваряме да видим ко става. чудо - бягай от такива коли мще побелейп после -
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Такаааа, дето не можели само турбото да е заминало, без двигателя и дето на се сменяло на 30000 км.
Абе хора, турбото е слабото място на ТДИ двигателите на VW, AUDI, SKODA и т.н. Колко хора тук имахме проблени с турбото, не е истина. Аз смених на 120000км., ама на другата Г4 на 60000
. Знам и за една октавия на под 70000 км. за проблеми на служебния пасат на около 30000 км. и т.н., да продължавам или .....
След смяната или ремонта на турбото, колите си продалжиха да са в перфектно състояние, доказано при мен от 6 тест-а, а при останалите поне от 1-2 диагностики в различни сервизи.

Абе хора, турбото е слабото място на ТДИ двигателите на VW, AUDI, SKODA и т.н. Колко хора тук имахме проблени с турбото, не е истина. Аз смених на 120000км., ама на другата Г4 на 60000

След смяната или ремонта на турбото, колите си продалжиха да са в перфектно състояние, доказано при мен от 6 тест-а, а при останалите поне от 1-2 диагностики в различни сервизи.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
mladvampirTDI написа:Такаааа, дето не можели само турбото да е заминало, без двигателя и дето на се сменяло на 30000 км.![]()
Абе хора, турбото е слабото място на ТДИ двигателите на VW, AUDI, SKODA и т.н. Колко хора тук имахме проблени с турбото, не е истина. Аз смених на 120000км., ама на другата Г4 на 60000. Знам и за една октавия на под 70000 км. за проблеми на служебния пасат на около 30000 км. и т.н., да продължавам или .....
След смяната или ремонта на турбото, колите си продалжиха да са в перфектно състояние, доказано при мен от 6 тест-а, а при останалите поне от 1-2 диагностики в различни сервизи.
Което навежда на мисълта че може би е доста важно как се експлоатира двигателя за да се стигне до проблем,или бъркам ??
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
mladvampirTDI написа:Такаааа, дето не можели само турбото да е заминало, без двигателя и дето на се сменяло на 30000 км.![]()
Абе хора, турбото е слабото място на ТДИ двигателите на VW, AUDI, SKODA и т.н. Колко хора тук имахме проблени с турбото, не е истина. Аз смених на 120000км., ама на другата Г4 на 60000. Знам и за една октавия на под 70000 км. за проблеми на служебния пасат на около 30000 км. и т.н., да продължавам или .....
След смяната или ремонта на турбото, колите си продалжиха да са в перфектно състояние, доказано при мен от 6 тест-а, а при останалите поне от 1-2 диагностики в различни сервизи.
По твоита логика аз и баща ми за последните 3-4 години трябва да сме сменили кам 7-8 турбини поне.Много хора в тоя форум имат проблем с турбото,ама аз до сега сам прочел че нещата се оправят с смяна на клапан N75,или маркучи към колекторите или на самите клапани.А за двигателя казах че щом турбината е умряла че двигателя няма как да е тип-топ и тои лека полека е потеглил,а не че е издъхнал.
P.S.Кола с проблем в турбо,кутия,протрит и сменен волан(сигурно и некви малки километри и дават)2002+внесена от италия.Ако имаш познат дето ходи по Германия за коли зимаи пари и бегом с него на пазар.

- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Турбото при правилна експлоатация-демек смяна на масло е изчислено на живот колкото мотора.Ако не я юркаш преди да е загряла като нищо и на повече.Друг е въпроса че то е с сериозно компютарно оправление свързано с датчици и т.н.,но това се отнася и за помпата и изобщо за всички коли с комп та дори и бензиновите.А тези неща с натрупването на годинките +немарлива поддръжка и лошото гориво в БГ почват да дават грешки.Лошото е че както преди така и сега маисторите не отбират много от диагностика и викат смяна.
- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Моя голф е от италия, верно -3-ка е,много ,ама много съм доволен! Имаше козметични дефекти,несъществени,но и не малко наброй. Но само козметични. Не е истина,че всяка , буквално всяка кола от италия е бричка.Както знаем-всяко правило си има изключение,и да-то потвърждава правилото.Така че-ако си оправиш по-съществените проблеми,по съвета ан форумците,не се колебай.
Има и още една истина за италианските коли-всички екстри,пък са по-евтини. Вземи се някой УЖ по-запазен модел от другаде,и вкарай още толков апари,да има поне елементарни неща,м?Същата работа.
Има и още една истина за италианските коли-всички екстри,пък са по-евтини. Вземи се някой УЖ по-запазен модел от другаде,и вкарай още толков апари,да има поне елементарни неща,м?Същата работа.
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
от италия колело няма си купия пък незнам който иска да му побелява косичката да си купува - опира и до късмет но се пак.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта