
Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Оп, май съм се объркал нещо с широчината, ще ми се да са 7-ци...За тези иде реч


- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Хубави са Sebring-а, но мисля че всички са 6J и с ЕТ 35.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет 29 юли 2010 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Да,съгласен съм с теб и аз имам такива с точно този размер или бяха 6.5??! Трябва да проверя,но ето как стоят.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Колега zaharievnz, гумите на тези джанти 195/55 или 205/50 са? Защото май на капачката на резервоара ми пише 185/65/14 и 195/50/15 - което е малко странно, тъй като 15-ките са с 2,25 см по ниски и за да се запази обиколката на 14-ките би трябвало да бъдат 195/55/15 май. Иначе са доста приятни джанти
, особено ако им намеря капачките а и като са били поставяни оригинални предполагам, че са доста здрави. 


- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Изключително здрави са тия джанти. Това лято минах през дълбока 15 см дупка с приблизително 90 км/ч, изпадна ми големия плафон от удара, джантите от дясната страна са леко криви, но все още карам с тях без да съм ги изправял, но аз карам и с малко по - големи гуми 195/60/15
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
и що се самозаблуждавате че това е някаква джанта. дали ще си с тасчетата или с тия джанти, аз много разлика във визията не намирам.
тая джанта е просто нещо, на което да се сложат гуми и невиждам какво толкова се превземате.
ако ще се говори за джанти, в смисъл да се гони визия, тогава вече се обръща внимание какво точно се слага.
а поне 50% от стойката на една кола я правят точно джантите. (другата голяма част е окачването, оттам нататък са дреболии)...
тая джанта е просто нещо, на което да се сложат гуми и невиждам какво толкова се превземате.
ако ще се говори за джанти, в смисъл да се гони визия, тогава вече се обръща внимание какво точно се слага.
а поне 50% от стойката на една кола я правят точно джантите. (другата голяма част е окачването, оттам нататък са дреболии)...
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет 29 юли 2010 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
pe6kata написа:и що се самозаблуждавате че това е някаква джанта. дали ще си с тасчетата или с тия джанти, аз много разлика във визията не намирам.
тая джанта е просто нещо, на което да се сложат гуми и невиждам какво толкова се превземате.
ако ще се говори за джанти, в смисъл да се гони визия, тогава вече се обръща внимание какво точно се слага.
а поне 50% от стойката на една кола я правят точно джантите. (другата голяма част е окачването, оттам нататък са дреболии)...

- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Карам с същите джанти зимата.Джантата си има и + и -
В + е че са евтини и здрави за около 150-200 в прилично състояние може да се купи такава джанта.
В - поне за мен е че са доста тежки.
Не са красиви не са и грозни.
В + е че са евтини и здрави за около 150-200 в прилично състояние може да се купи такава джанта.
В - поне за мен е че са доста тежки.
Не са красиви не са и грозни.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
pe6kata написа:и що се самозаблуждавате че това е някаква джанта. дали ще си с тасчетата или с тия джанти, аз много разлика във визията не намирам.
тая джанта е просто нещо, на което да се сложат гуми и невиждам какво толкова се превземате.
Никой не се превзема или припада колега. Нито аз съм казал, че е най-бруталната джанта/тас, нито пък някой от колегите по-горе. Има си време за всичко, а за визията и окачването - естествено, че е така...

Namesata написа:Не са красиви не са и грозни.

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
и аз съм на мнение , че е безумие да се дават 200лв за тези джанти. Тях бих си ги взел за 80-100лв вместо железни. Но при повече желание и търсене из форума изпадат страхотни джанти на супер цени.
А относно презавиването, не се състезавам с колата, но за 50 хил км все се е случвало да я пришпорвам в завоите. Всеки ден дори си тръгвам от работа по пътен възел детелина и всичко си е както с служебната кола. Само , че по стабилен, защото е по-разкрачен пасата.
п.с. направих най-после и решетката между фаровете, допадна ми как стана, резулататите ще видите на снимка и ще споделите според Вас как е.
Слагам зимните гуми и джанти може би тази седмица и ще Ви постна и снимки как са джантите които показах на предните страници с et45 , че и на мен ми е интересно как ще седят.
п.с.1. доста сте се разписали за километражите не се включих , защото не съм наясно, и аз искам километраж с показания за среден разход, температура на масло и т.н. но ми се струва доста сложно осъществимо. За което желание Ви поздравявам
А относно презавиването, не се състезавам с колата, но за 50 хил км все се е случвало да я пришпорвам в завоите. Всеки ден дори си тръгвам от работа по пътен възел детелина и всичко си е както с служебната кола. Само , че по стабилен, защото е по-разкрачен пасата.
п.с. направих най-после и решетката между фаровете, допадна ми как стана, резулататите ще видите на снимка и ще споделите според Вас как е.
Слагам зимните гуми и джанти може би тази седмица и ще Ви постна и снимки как са джантите които показах на предните страници с et45 , че и на мен ми е интересно как ще седят.
п.с.1. доста сте се разписали за километражите не се включих , защото не съм наясно, и аз искам километраж с показания за среден разход, температура на масло и т.н. но ми се струва доста сложно осъществимо. За което желание Ви поздравявам

- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
DoH_KuXoT написа: п.с.1. доста сте се разписали за километражите не се включих , защото не съм наясно, и аз искам километраж с показания за среден разход, температура на масло и т.н. но ми се струва доста сложно осъществимо. За което желание Ви поздравявам
Аз съм с монтиран километраж до 260 с два дисплея и борд комп и мога да кажа,че не е никак сложно да се осъществи


Ето снимка на всички необходими части за да се монтира табло с два дисплея и борд в Passat B3

Аналогично са потчти същите части и за Passat B4,с тази ралика,че при него таблото смята разхода,като взема сигнал от ECU-то(компа),а при Passat B3 разхода се смята по тръбичка която е свъзана с вакума на смукателния колектор.Надявам се да съм бил полезен с инфото

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
По въпроса с презавиването аз лично не съм съгласен, че с фланци отзад колата презавива ...
Преди карах Пасат Г60 синхро без фланци, след това си взех и В4 пак синхро като го карах 3г без фланци и имам наблюдения върху тези коли как се държат без фланци.
От пролетта съм с фланци отзад 20мм, а отпред не и колата е по-устойчива от преди, дори от Г60то което е с по-твърдичко окачване.
Проблема на пасата принципно е известното недозавиване, но в момента отпред съм с по-меко окачване, отзад е твърдичка+фланци и е доста добре балансирана.
Сега за зимата явно няма да е много добре да разминавам следите по обясними причини и се чудя дали да не ги махна фланците, но най-вероятно ще пробвам и с тях как е, все пак без тестове не става нищо
За джантите Сребринг си стоят много добре особено на В3 , но с ниски гуми, иначе ефекта е нулев , плюс това джантите да са в перфектно състояние, а не някакви грозни раздрани и скапани, пак лично мнение!
Г60та беше точно с такива джанти и гуми 205 50 15 и колата стоеше доста добре, но на Пешката както направи неговия е в пъти по-добре естествено и по-рейсинг му стои колата, за това спор няма
Между другото на аватара снимката, Пасата ми е с такава джанта отпред с гума 205 50 15 и ако се свали малко колата пак ще се получи добре, имах идея да си купя такива запазени джанти и да ги направя бели .... ще ми е интересно как ще стои колата с тях
Преди карах Пасат Г60 синхро без фланци, след това си взех и В4 пак синхро като го карах 3г без фланци и имам наблюдения върху тези коли как се държат без фланци.
От пролетта съм с фланци отзад 20мм, а отпред не и колата е по-устойчива от преди, дори от Г60то което е с по-твърдичко окачване.
Проблема на пасата принципно е известното недозавиване, но в момента отпред съм с по-меко окачване, отзад е твърдичка+фланци и е доста добре балансирана.
Сега за зимата явно няма да е много добре да разминавам следите по обясними причини и се чудя дали да не ги махна фланците, но най-вероятно ще пробвам и с тях как е, все пак без тестове не става нищо

За джантите Сребринг си стоят много добре особено на В3 , но с ниски гуми, иначе ефекта е нулев , плюс това джантите да са в перфектно състояние, а не някакви грозни раздрани и скапани, пак лично мнение!
Г60та беше точно с такива джанти и гуми 205 50 15 и колата стоеше доста добре, но на Пешката както направи неговия е в пъти по-добре естествено и по-рейсинг му стои колата, за това спор няма

Между другото на аватара снимката, Пасата ми е с такава джанта отпред с гума 205 50 15 и ако се свали малко колата пак ще се получи добре, имах идея да си купя такива запазени джанти и да ги направя бели .... ще ми е интересно как ще стои колата с тях

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
JC, направи една пълна година,демек и зимата,и ще усетиш разликата. Това за задницата е измама, по-трудно и късно поднася, но и по-трудно се изправя и влиза в пътя. Другото е, че при синхро задната следа е различна от обикновен Пасат, предните са еднакви.
От скоро съм с МФА. Тая сутрин с паленето удари 35/100. Само на БМВ съм виждал такъв моментен разход. Нормално ли е при студ да вдига толкова? Миналата седмица отиваше до 12-13.
От скоро съм с МФА. Тая сутрин с паленето удари 35/100. Само на БМВ съм виждал такъв моментен разход. Нормално ли е при студ да вдига толкова? Миналата седмица отиваше до 12-13.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Аз съм карал с джанти с различен офсет 10мм, карал съм и с 5мм фланци отзад и винаги колата е недозавивала. Сега съм с фланци отпред и отзад, като предните са с 5мм по тесни и джантите са с различни широчина и ЕТ и презавива 

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Твърдостта на предно/задно окачване играе много съществена роля относно презавиването или недозавиване.
Пасата като ми беше мек отпред и отзад недозавиваше, в момента е мек отпред и твърд отзад и е по-склонен към презавиване(особено без фланците),но го усещам като по-добре балансиран, играта с окачването е много важна.
А винаги съм мислил, че е точно обратното, мека отпред/твърда отзад недозавива, но е обратното ....Това са лични впечатления.
Също Анегел е прав, че дължината на колата предразполага към недозавиване.
Пасата като ми беше мек отпред и отзад недозавиваше, в момента е мек отпред и твърд отзад и е по-склонен към презавиване(особено без фланците),но го усещам като по-добре балансиран, играта с окачването е много важна.
А винаги съм мислил, че е точно обратното, мека отпред/твърда отзад недозавива, но е обратното ....Това са лични впечатления.
Също Анегел е прав, че дължината на колата предразполага към недозавиване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта