Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Пет 14 окт 2011 12:48


Оп, май съм се объркал нещо с широчината, ще ми се да са 7-ци...За тези иде реч

Изображение




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 14 окт 2011 18:25


Хубави са Sebring-а, но мисля че всички са 6J и с ЕТ 35.


zaharievnz
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот zaharievnz » Пет 14 окт 2011 22:08


Да,съгласен съм с теб и аз имам такива с точно този размер или бяха 6.5??! Трябва да проверя,но ето как стоят.
Прикачени файлове
Изображ.013.jpg
Изображ.012.jpg


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Пет 14 окт 2011 22:59


Колега zaharievnz, гумите на тези джанти 195/55 или 205/50 са? Защото май на капачката на резервоара ми пише 185/65/14 и 195/50/15 - което е малко странно, тъй като 15-ките са с 2,25 см по ниски и за да се запази обиколката на 14-ките би трябвало да бъдат 195/55/15 май. Иначе са доста приятни джанти :да: , особено ако им намеря капачките а и като са били поставяни оригинални предполагам, че са доста здрави. :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 15 окт 2011 8:34


Изключително здрави са тия джанти. Това лято минах през дълбока 15 см дупка с приблизително 90 км/ч, изпадна ми големия плафон от удара, джантите от дясната страна са леко криви, но все още карам с тях без да съм ги изправял, но аз карам и с малко по - големи гуми 195/60/15


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Съб 15 окт 2011 9:40


и що се самозаблуждавате че това е някаква джанта. дали ще си с тасчетата или с тия джанти, аз много разлика във визията не намирам.
тая джанта е просто нещо, на което да се сложат гуми и невиждам какво толкова се превземате.

ако ще се говори за джанти, в смисъл да се гони визия, тогава вече се обръща внимание какво точно се слага.
а поне 50% от стойката на една кола я правят точно джантите. (другата голяма част е окачването, оттам нататък са дреболии)...


zaharievnz
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот zaharievnz » Съб 15 окт 2011 17:31


pe6kata написа:и що се самозаблуждавате че това е някаква джанта. дали ще си с тасчетата или с тия джанти, аз много разлика във визията не намирам.
тая джанта е просто нещо, на което да се сложат гуми и невиждам какво толкова се превземате.

ако ще се говори за джанти, в смисъл да се гони визия, тогава вече се обръща внимание какво точно се слага.
а поне 50% от стойката на една кола я правят точно джантите. (другата голяма част е окачването, оттам нататък са дреболии)...




:да:


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Namesata » Съб 15 окт 2011 20:41


Карам с същите джанти зимата.Джантата си има и + и -

В + е че са евтини и здрави за около 150-200 в прилично състояние може да се купи такава джанта.
В - поне за мен е че са доста тежки.
Не са красиви не са и грозни.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Съб 15 окт 2011 20:58


pe6kata написа:и що се самозаблуждавате че това е някаква джанта. дали ще си с тасчетата или с тия джанти, аз много разлика във визията не намирам.
тая джанта е просто нещо, на което да се сложат гуми и невиждам какво толкова се превземате.

Никой не се превзема или припада колега. Нито аз съм казал, че е най-бруталната джанта/тас, нито пък някой от колегите по-горе. Има си време за всичко, а за визията и окачването - естествено, че е така... :beer

Namesata написа:Не са красиви не са и грозни.

:да: и със сигурност ще ми седят по-добре от сегашните, така че на този етап мен ще ме устройват. Поздрави и благодаря още веднъж на колегите, споделили мнения.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 16 окт 2011 13:29


и аз съм на мнение , че е безумие да се дават 200лв за тези джанти. Тях бих си ги взел за 80-100лв вместо железни. Но при повече желание и търсене из форума изпадат страхотни джанти на супер цени.
А относно презавиването, не се състезавам с колата, но за 50 хил км все се е случвало да я пришпорвам в завоите. Всеки ден дори си тръгвам от работа по пътен възел детелина и всичко си е както с служебната кола. Само , че по стабилен, защото е по-разкрачен пасата.
п.с. направих най-после и решетката между фаровете, допадна ми как стана, резулататите ще видите на снимка и ще споделите според Вас как е.
Слагам зимните гуми и джанти може би тази седмица и ще Ви постна и снимки как са джантите които показах на предните страници с et45 , че и на мен ми е интересно как ще седят.

п.с.1. доста сте се разписали за километражите не се включих , защото не съм наясно, и аз искам километраж с показания за среден разход, температура на масло и т.н. но ми се струва доста сложно осъществимо. За което желание Ви поздравявам :beer


Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот ivchoforever » Нед 16 окт 2011 18:11


DoH_KuXoT написа: п.с.1. доста сте се разписали за километражите не се включих , защото не съм наясно, и аз искам километраж с показания за среден разход, температура на масло и т.н. но ми се струва доста сложно осъществимо. За което желание Ви поздравявам :beer


Аз съм с монтиран километраж до 260 с два дисплея и борд комп и мога да кажа,че не е никак сложно да се осъществи :)Просто трябва да се съберат всики необходими части за трансплантацията и инсталациите им без да са рязани и потчти всико е Plug and play :lol:
Ето снимка на всички необходими части за да се монтира табло с два дисплея и борд в Passat B3 ;)

Изображение

Аналогично са потчти същите части и за Passat B4,с тази ралика,че при него таблото смята разхода,като взема сигнал от ECU-то(компа),а при Passat B3 разхода се смята по тръбичка която е свъзана с вакума на смукателния колектор.Надявам се да съм бил полезен с инфото :drunk


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Пон 17 окт 2011 18:51


По въпроса с презавиването аз лично не съм съгласен, че с фланци отзад колата презавива ...
Преди карах Пасат Г60 синхро без фланци, след това си взех и В4 пак синхро като го карах 3г без фланци и имам наблюдения върху тези коли как се държат без фланци.
От пролетта съм с фланци отзад 20мм, а отпред не и колата е по-устойчива от преди, дори от Г60то което е с по-твърдичко окачване.
Проблема на пасата принципно е известното недозавиване, но в момента отпред съм с по-меко окачване, отзад е твърдичка+фланци и е доста добре балансирана.
Сега за зимата явно няма да е много добре да разминавам следите по обясними причини и се чудя дали да не ги махна фланците, но най-вероятно ще пробвам и с тях как е, все пак без тестове не става нищо :Mr Green Fun

За джантите Сребринг си стоят много добре особено на В3 , но с ниски гуми, иначе ефекта е нулев , плюс това джантите да са в перфектно състояние, а не някакви грозни раздрани и скапани, пак лично мнение!
Г60та беше точно с такива джанти и гуми 205 50 15 и колата стоеше доста добре, но на Пешката както направи неговия е в пъти по-добре естествено и по-рейсинг му стои колата, за това спор няма :D

Между другото на аватара снимката, Пасата ми е с такава джанта отпред с гума 205 50 15 и ако се свали малко колата пак ще се получи добре, имах идея да си купя такива запазени джанти и да ги направя бели .... ще ми е интересно как ще стои колата с тях :roll:


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот 110afn » Пон 17 окт 2011 20:04


JC, направи една пълна година,демек и зимата,и ще усетиш разликата. Това за задницата е измама, по-трудно и късно поднася, но и по-трудно се изправя и влиза в пътя. Другото е, че при синхро задната следа е различна от обикновен Пасат, предните са еднакви.
От скоро съм с МФА. Тая сутрин с паленето удари 35/100. Само на БМВ съм виждал такъв моментен разход. Нормално ли е при студ да вдига толкова? Миналата седмица отиваше до 12-13.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Сря 19 окт 2011 20:09


Аз съм карал с джанти с различен офсет 10мм, карал съм и с 5мм фланци отзад и винаги колата е недозавивала. Сега съм с фланци отпред и отзад, като предните са с 5мм по тесни и джантите са с различни широчина и ЕТ и презавива :roll:


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Сря 19 окт 2011 20:31


Твърдостта на предно/задно окачване играе много съществена роля относно презавиването или недозавиване.
Пасата като ми беше мек отпред и отзад недозавиваше, в момента е мек отпред и твърд отзад и е по-склонен към презавиване(особено без фланците),но го усещам като по-добре балансиран, играта с окачването е много важна.
А винаги съм мислил, че е точно обратното, мека отпред/твърда отзад недозавива, но е обратното ....Това са лични впечатления.
Също Анегел е прав, че дължината на колата предразполага към недозавиване.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта