Здравейте колеги,
Карам Голф 2, 1.6 От 2-3 дни колата ми върви само на газ. На бензин дори не мога да запаля. Отначало при форсиране, двигателя работи, но при ниски обороти колата гасне. Сега само препали и веднага гасне. В движение също не пали на бензин. Гасне веднага.
На газ трудно паля.
Бихте ли ме ориентирали какъв е проблема и колко би струвала поправката.
Поздрави на всички.
mod edit: vaskoto1



На газ върви, на бензин не-решено!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 28 авг 2006 15:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: На газ върви, на бензин не
скоро сменял ли си въздушния филтър, ако не си направи го, след това отиди и на центровка, ако това не помогне търси проблема в карбуратора/помпи и тн
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 28 авг 2006 15:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На газ върви, на бензин не
andro_v написа:Бензинова помпа,провери карбуратора,ако си с такъв.На мой приятел с Джета 1.8 точно от карбуратора й идваха проблемите,решиха се с един ремонтен комплект за 20 лева.Неговата кола е с всеизвестния Пиербърг карбуратор.
Не знам кога е сменяна бензиновата помпа. Карбуратора смених наскоро. Нещо му стана и уж оправиха всичко. Смених го точно със стария модел който имах Пиербърг 2Е. От месец карам с новия. Ходих дори до Варна. Наред си беше.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 28 авг 2006 15:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: На газ върви, на бензин не
VWGT написа:скоро сменял ли си въздушния филтър, ако не си направи го, след това отиди и на центровка, ако това не помогне търси проблема в карбуратора/помпи и тн
Въздушният филтър и карбуратора са от месец сменени. Ходих дори до Варна. Вървеше добре.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 28 авг 2006 15:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
лично мое мнение:
забрави за тоя боклук и го смени или с 2Е2 или с 2Е3. 2Е3 е по безболезнено но с по
резултати на бенза. с 2Е2 ще си е супер но колекторите (смукателните) на 2ЕЕ не позволяват чист монтаж-трябва да се сменят и става малко кофтажжж...
ти си прецени но с 2ЕЕ-само лед на челото и главата у фризера...
забрави за тоя боклук и го смени или с 2Е2 или с 2Е3. 2Е3 е по безболезнено но с по

ти си прецени но с 2ЕЕ-само лед на челото и главата у фризера...

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Стефан Панайотов написа:Благодаря на тези които изказаха мнение по темата.
Работата се реши по следният начин:
И аз както повечето от вас мислех, че причината е в карбуратора. Както ви писах преди месец го смених. При газаджия смених и капачката на карбуратора. Човека искаше да ми я смени, че мойта била стара. Дизайна и бил овехтял. Потока на въздуха не бил оптимален. Дадох си 25 лева за новата с надеждата, че ще стане по-добр. Мисля, че няма разлика от старата и новата капачнка.
Лошото, че човека като ми слагал капачката за да я уплътни я намазал със СИЛИКОН.
Вчера ходих при един майстор в Костинброд, този който ми смени карбуратора и му казах за проблема. Той отвори карбуратора и видя че е мазан със силикон. Започна да го чисти и след два часа чистене и продухвания изкара от една малка втулка (не знам как се казва и къде стои) с 0.5мм тел малко парченце колкото глава на топлийка силикон. Сглоби всичко. СЛОЖИ ГУМЕНО УПЛЪТНЕНИЕ НА КАПАЧКАТА. Колата си запали от раз и сега работи като часовник.
НА МАЙСТОРИТЕ НА ДАВАЙТЕ ДА ВИ СЛАГАТ СИЛИКОН ЗА УПЛЪТНЯВАНЕ!!! ЩЕ СИ ИМАТЕ МОЙТЕ ПРОБЛЕМИ. Само гарнитури.
Поздрави на всички.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта