Проблем с бушон - гори

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Проблем с бушон - гори

Мнениеот Съмнителният » Пон 17 окт 2011 17:57


Здравейте,
Колата е Г4 115 коня.Върху акумулатора има платка с бушони, на която трети път гори предпазителя за подгряване на антифриза - 50А. Може ли някой да ме помогне със съвет за евентуалната причина за това? Благодаря на отзовалите се !




Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с бушон - гори

Мнениеот Ivelin » Пон 17 окт 2011 18:10


Ами ето няколко варианта :)
1. Кофти партида на бушоните и въпреки че са нови горят (не пробвай с по дебели да не стане беля - поне не преди да провериш другите неща)
2. След като е изгорял първия прави кофти контакт(заради нагар да речем) между бушона и там където се завинтва при което се нагрява допълнително и затова гори.
3. Някои от свещите или кабелите към тях дава късо и затова гори. Може да се провери с мултимер като се мерне съпротивлението на свещите - тук не мога да помогна защото не знам колко трябва да е нормалното съпротивление на 1 свещ. Може да ги мериш 1 по 1 и да видиш дали всичките дават подобни стойности. Ако свещите са ОК може да замериш съпротивлението между началото на кабелите и маса като очакваш да получиш стойности като при свещите (ако е както до моя пасат 1-та свещ е свързана сама и другите 2 са заедно следователно на 1-та свещ съпротивлението трябва да е същото като на това измерено директно на свещта а на 2-те трябва да е по формулата 1/Р1 + 1/Р2 = 1/Р - Р1 = съпротивлението на 1та свещ Р2 съпр. на 2-рата Р = общото. Понеже се очаква при работещи свещи Р1 и Р2 да са равни излиза че Р = Р1/2


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с бушон - гори

Мнениеот веселин » Пон 17 окт 2011 20:34


Опитай с предпазители TESLA - чешки
http://www.tesla-blatna.cz/en/products-fuses


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с бушон - гори

Мнениеот mili 75 » Вто 18 окт 2011 10:55


Щом гори бушона, значи най-вероятно дава на късо, огледай си добре свещите и жиците към тях за късо съединение.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с бушон - гори

Мнениеот mladeja » Вто 18 окт 2011 19:14


Едва ли тия свещи за подгряване на антифриза са проектирани да бачкат постоянно-всичките.Провери термостат - че ако не ти загрява те/свещите/ едва ли ще помогнат.Иначе предпазители - квалитетен производител, че много станаха Китайските ментета.


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Проблем с бушон - гори

Мнениеот Съмнителният » Сря 19 окт 2011 8:15


Термостатът е сменен с чисто нов и проблем със загряването нямам. Имам още едно питане, защото не знам как да намеря информация - на този бушон само тези свещи ли са вързани или има и накачени и други консуматори?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 35 госта