Здравейте,
Колата е Г4 115 коня.Върху акумулатора има платка с бушони, на която трети път гори предпазителя за подгряване на антифриза - 50А. Може ли някой да ме помогне със съвет за евентуалната причина за това? Благодаря на отзовалите се !



Проблем с бушон - гори
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с бушон - гори
Ами ето няколко варианта 
1. Кофти партида на бушоните и въпреки че са нови горят (не пробвай с по дебели да не стане беля - поне не преди да провериш другите неща)
2. След като е изгорял първия прави кофти контакт(заради нагар да речем) между бушона и там където се завинтва при което се нагрява допълнително и затова гори.
3. Някои от свещите или кабелите към тях дава късо и затова гори. Може да се провери с мултимер като се мерне съпротивлението на свещите - тук не мога да помогна защото не знам колко трябва да е нормалното съпротивление на 1 свещ. Може да ги мериш 1 по 1 и да видиш дали всичките дават подобни стойности. Ако свещите са ОК може да замериш съпротивлението между началото на кабелите и маса като очакваш да получиш стойности като при свещите (ако е както до моя пасат 1-та свещ е свързана сама и другите 2 са заедно следователно на 1-та свещ съпротивлението трябва да е същото като на това измерено директно на свещта а на 2-те трябва да е по формулата 1/Р1 + 1/Р2 = 1/Р - Р1 = съпротивлението на 1та свещ Р2 съпр. на 2-рата Р = общото. Понеже се очаква при работещи свещи Р1 и Р2 да са равни излиза че Р = Р1/2

1. Кофти партида на бушоните и въпреки че са нови горят (не пробвай с по дебели да не стане беля - поне не преди да провериш другите неща)
2. След като е изгорял първия прави кофти контакт(заради нагар да речем) между бушона и там където се завинтва при което се нагрява допълнително и затова гори.
3. Някои от свещите или кабелите към тях дава късо и затова гори. Може да се провери с мултимер като се мерне съпротивлението на свещите - тук не мога да помогна защото не знам колко трябва да е нормалното съпротивление на 1 свещ. Може да ги мериш 1 по 1 и да видиш дали всичките дават подобни стойности. Ако свещите са ОК може да замериш съпротивлението между началото на кабелите и маса като очакваш да получиш стойности като при свещите (ако е както до моя пасат 1-та свещ е свързана сама и другите 2 са заедно следователно на 1-та свещ съпротивлението трябва да е същото като на това измерено директно на свещта а на 2-те трябва да е по формулата 1/Р1 + 1/Р2 = 1/Р - Р1 = съпротивлението на 1та свещ Р2 съпр. на 2-рата Р = общото. Понеже се очаква при работещи свещи Р1 и Р2 да са равни излиза че Р = Р1/2
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с бушон - гори
Опитай с предпазители TESLA - чешки
http://www.tesla-blatna.cz/en/products-fuses
http://www.tesla-blatna.cz/en/products-fuses
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с бушон - гори
Щом гори бушона, значи най-вероятно дава на късо, огледай си добре свещите и жиците към тях за късо съединение.
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с бушон - гори
Едва ли тия свещи за подгряване на антифриза са проектирани да бачкат постоянно-всичките.Провери термостат - че ако не ти загрява те/свещите/ едва ли ще помогнат.Иначе предпазители - квалитетен производител, че много станаха Китайските ментета.
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Проблем с бушон - гори
Термостатът е сменен с чисто нов и проблем със загряването нямам. Имам още едно питане, защото не знам как да намеря информация - на този бушон само тези свещи ли са вързани или има и накачени и други консуматори?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 42 госта