


Разликата между 1,6д и 1,6тд.
- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Кофти, некофти, няма начин, дано се окажат само гумички на клапаните...
- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Доста, на 200-300 километра му доливам един литър
.Мислех че е старо, смених го, и след 60-70 километра пробег на един завой светна пак лампичката за маслото, от тогава съм минал още 100тина километра и не се е обаждала.

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
моя е с JP двигател и той си бара яко. Ама аз с 1 литър поне успявам да мина около 1000 км. При тебе нещата са доста по-сериозни
Мен лично ме съмнява да е от гумичките на клапаните, но ако си решил да ги сменяш пиши да кажеш как е след смяната 


- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Само с гумички на клапани не вярвам да се оправи работата.Дори и сегментите да смениш най-вероятно да падне разхода на масло, но пак ще си го имаш.
- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Одеве взех гумички за клапаните, в най-скоро време ще гледам да ги сменя, пък по-натам каквото сабя покаже...Но една част от мен иска да му направи основен ремонт
.Като знам сега как върви, си представям след разработка какво ще прави
.


- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Защо се вкармаш в приключения.Отърви се от него,това което пишеш е малко в сравнение с това което те чака като разходи.Подобен голф със сходни проблеми и инат да го направя перфектен, стъпих на 3000 лв.Защо не си извикал човек който разбира от коли когато си го вземал.Моя беше с код JR и имаше турбо.
- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Обичам си колата, не бих я продал, не бих и карал нищо друго.Колко селяния и простотия видя от моя страна, а никога никъде не ме остави, и аз няма да я оставя...
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Е тогава успех с Голфи.
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
kristian91pk написа:Обичам си колата, не бих я продал, не бих и карал нищо друго.Колко селяния и простотия видя от моя страна, а никога никъде не ме остави, и аз няма да я оставя...
е на такива хора им се прави евала



- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Колеги поставен съм пред дилема и се надявам на малко мнения.Значи другата седмица ще отваряме двигателя, ако е само за сегменти и гумички добре.Но ако е за пълен основен ремонт както си пише по дебелите книги, ще отнеме много финанси.Но не в тях е проблема, проблема е че ако се стигне до пълен ремонт имам два вариянта.Първия е да правя този двигател, втория е да го сменя, а ако се сменя ще е 1z мотор.Ако избера да правя моя си, ще имам нов, ревизиран двигател...но морално остарял куц кон.Ако избера да сложа 1z пък ще имам по-нов, по мощен ТУРБО двигател, но няма гаранция че и той не е на преклонни километри, и че пак няма да ми гори масло, или че турбото ще е читаво.Та това ми е дилемата, ще се радвам на малко акъл от по здравомислещи хора
.

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Същото упражнение, но с бензинов мотор. Ако си сигурен, че това 1.9ТДИ ще си "избие парите"(ще го караш без да пипаш нищо по него поне 3 години) дето се казва слагай го. Ако имаш възможност вземи го от кола в движение, поне да може да се пробва, иначе може да изтеглиш късата клечка от лотарията
Плюс това там имаш и електроника и още куп други неща, които трябва да се вземат предвид, за да няма финансови изненади. Според мен ако си се решил да умираш с тая кола вземи й ремонтирай мотора. Не знам какъв е таванът на финансите ти, можеш да хвърлиш око на темата на Лъвчо, той е с такава трансплантация на голфа си.
Сондирай възможно най-много мнения и прецени, не бързай да вземаш решение на момента и на минутата. Пресметни си добре парите, сложи и някой лев за непредвидени неща, в случай, че излязат и тогава решавай как да действаш. Да не стане така, след 2 години да се плеснеш по челото с думите "абе да се @@ в будалата, какво ми трябваше да давам пари по ремонти и/или смяна на мотор"
Всеки по някакъв начин мисли колата си за единствена и неповторима, но ако трябва да сме честни все пак колата е на първо място необходимост. И когато приоритетите след време се променят излиза, че някои неща са правени на вятъра.
Ако ремонтът е много сериозен аз лично бих я продал и бих взел друга кола ако щеш пак Мк2 с дизелов мотор.

Сондирай възможно най-много мнения и прецени, не бързай да вземаш решение на момента и на минутата. Пресметни си добре парите, сложи и някой лев за непредвидени неща, в случай, че излязат и тогава решавай как да действаш. Да не стане така, след 2 години да се плеснеш по челото с думите "абе да се @@ в будалата, какво ми трябваше да давам пари по ремонти и/или смяна на мотор"


- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Бензинов мотор няма да слагам...Защото там имам грешни мисли за едни АБФ-и за едни Г-60, а като си знам шофьорския опит ще се търкалям в някое дере
.То и 1z ми е много де но все пак...За електрониката знам че е в повече, незнам обаче ако има имобилайзер как ще се справям, и дали трябва да се сменява и таблото с уредите.Гимнастиката със смяна на мотора е вариянта за сега, обаче незнам дали моите полуоски ще паснат на скоростите на новия мотор, ако не паснат ще се сменява цялата предница от-до(без амортесьорите може би).Таван нямам, краен срок също, изпадне ли някой лев ще се налива в колата.Година-две колкото трябва толкова те хубавите неща стават бавно, а при мен ще е още по-бавно защото и външния вид си плаче за нова боя и джанти...и решетка без емблема с единичния фар... и нови стопове... и bad look...и още доста неща
.


-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 22 яну 2011 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник-Ярджиловци
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Здравейте колеги.И аз имам ядове.Джета 1 1.6д 1982.Гори масло започна да пали по трудно и мисля че е време да правя ремонт на мотора.Препоръчайте накой изпечен майстор от Перник който да реши проблема.Чух за Боби и Вальо над Механа Кукери.Давай те съвети
- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.
Мога да те свържа с майстора който прави моя, но не ти го препоръчвам особено, в краен вариянт ще намеря телефона.Намира се в Дивотино.Но ако имаш някакви познания можеш и сам да си го направиш, не е сложен двигател, мен сега ме е яд че друг ми я прави
.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта