Значи проблема е бил в това, че не съм показал конкретна снимка към която да се стремя, а??? Айде ще вида какво мога да напиша набързо и да видя дали ще има някаква разлика в каквото и да е...
Ами...все още не намирам такава, която да представя всичко, което искам - всмисъл да ти споделя грешната ти трактовка за "мазненето" - та примерно от 3-мата колеги, които бях споменал и колите им по-горе. И трите коли много ми харесват, макар, че са различни, коя с по-съвременен външен вид, коя доста по-агресивна и освен от тях наистина има и от онази прословута тема доста добри идеи, но това, че ти искаш да има план-конспект на първа страница, не означава, че и при мен нещата са така. Като отвориш книга, не пише на първа страница как ще свърши историята
нали? Но както и да е, надявам се било то скоро или по-нататък да се видим на живо да проведем разговор ей така, не само да се забавляваме тук и да гледаме кой, колко по-просташки може да се държи и пише... Та за помощта, която си искал да ми окажеш благодаря и го оценявам, в тези времена е хубаво да има такива хора, но на този етап не търся нещо конкретно и специфично за Пасат като част - засилил съм се предимно аз да ги правя нужните неща по един или друг начин, не да ги купувам напълно готови, защото това е най-лесно. А другата част от развитието е да си набавям неща, които моя Пасат няма, но съществуват такива фабрично - благодаря на
HukuTyY за информацията за кората под двигателя, скоро ще бъде купена и монтирана. Но пък това не означава, че трябва да ти се кланям по една или друга причина и не мился, че тона ти и последните ти изразни средства са удачни, при положение, че
не се познаваме... Но пък всеки си има глава на раменете(умствен багаж) и си решава за себе си, аз няма да падам на това ниско ниво. Ще нахвърлям няколко идеи на това, което ми се върти в главата и ще си покаже дали пак ще си противоречиш, но нека не навлизаме в излишни спорове.
Широкия нож задължително съм си го "откраднал" и от тях като идея, в момента работя по "сутиен" за предницата(яд ме е, че не си домъкнах един цялостен от Щатите

), набавям си частите за оригинален пластмасов капак над двигателя и метална конструкция с кожа или боя, която да покрие по-широката(празна) част от двигателния отсек, фаровете на този етап май ще си останат тези, но с черен мат около рефлекторите, "сенник" на задното стъкло - ясно, че ще е поръчков и съм се свързал с един колега, който се занимава с такива неща от смола и пособни, но пък за конкретната форма още се чудя - дори писах в темата за сенника, но не получих съвет за съжаление от никой...както и да е, искам да махна дръжките на вратите изцяло, монтиране на MFA и VDO уредите и още ей такива глупости. Това са ми основните линии на този етап и до няколко месеца с това ще се занимавам, включително и малко по интериора и музиката. Не съм споменавал преди, но ще ми трябва към сегашния музикален инвентар и задна линия в задните врати. Ще бъде като предната линия пак DLS, но пък вече място за трети усилвател няма май

Та да видя сега какво няма да съм направил както трябва с този ми пост
ПС. А иначе темата съм я пуснал за да бъде полезна някому някой ден ако реши да се занимава с такава кола и ако мога да бъда полезен поне с малко, в такъв смисъл, че помня как се запалих доста след като прочетох темата на Галин. В никакъв случай не твърдя, че разбирам много - дори елементарни неща научавам благодарение на форума, които не съм знаел за колата ми - не претендирам да е нещо невероятно, аз си я харесвам, но определено имам идеи за да стане както аз искам.
Ето снимките на кутията на филтъра поставена, но имах малко проблеми с кабелите, до комутатора има място, но кабелите опират и са малко нагънати сега... Махат се щипките от старата кутия на болтовете първо за да може да се премахне и след което по обратния начин с новата поставка - един плъзгач я фиксира от шофьорската страна. Нов филтър е поръчан и предстои да бъде подменен, този за мостра ми трябваше а и да не седи празно - благодаря още веднъж на
S_h_e_f_a за коректността.

А иначе проблемите с гърнето в 2 снимки

, външно е идеално и лъскаво още, но газта го е изяла отвътре и вървя към ново... Първата снимка показва какво изплю при палене преди 2 дена и вечерта какво изкарах от него. Но пък си звучи хубаво, което е най-странното - не ручи грам

(Фасовете не паднаха от там за моя радост)


Не колега, няма делене, просто масовата част от темите в оптичен са за Голф затова направих този паралел...

И забравих да добавя още едно нещо, което на този етап ползвам. От Нокиа-та ми Н8 трансмитер, вече 24 Гиги музика

, но пък имам и един iPod Classic 30GB, който искам да набия в подлакътника с кабел, но май за съжаление няма да може да го вържа към сегашното ми CD...
