Занималня с Passat B3 1990, GT Look, Hella Lippstadt, Borbet

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот nokiangage » Съб 22 окт 2011 16:50


pe6kata написа:иначе щом оставаш с оригиналните джанти и окачване, просто не виждам какъв оптичен тунинг правиш. въобще колата е от сток по сток. Какво мислиш да промениш, така че колата да не изглежда като нормален пасат(под нормален включвам и гт модификацията, че всеки 5-ти пасат е гт) ?


За окачването не съм казал, че няма да слагам, просто няма да е сега, а за джантите нали под оставам не приемаш "вечно" - защото занапред тези ще минат зимни, а летни ще бъдат мааалко по-големи. Дори като го сложа окачването, не виждам защо пак да не ми зададеш въпроса, че изглеждал като всеки 3-ти Пасат с изпуснали амортисьори :idea: Иначе сега ще уговарям една черна Хела, ама пък тъпото е, че нали пак ще бъде като всеки 10-ти или 15-ти Пасат :banghead: (зависи как се смята процента - или на обща бройка или локално на глава на население във всеки град) :roll: . Ама по-странното е, че ако някой Голф мине от тесни на широки брони е у-а-у(нищо лично към колегите с Г2, много ми харесват колите), но тук явно не е така :gruebel. Откъм промени, предвид сезона, който иде ще "пострада" предимно интериора :Mr Green Fun

ПС. Ако може да те помоля да ми пуснеш на ЛъСъ теми от тук на Б3-ки с наистина оптичен тунинг по твоите критерии(естествено освен твоята де) за да видя дали само аз имам честта на тази твоя градивна критика... Поздрави и приятен уикенд :beer




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот pe6kata » Съб 22 окт 2011 21:26


дано подобно мнение е плод на възрастта ти, щото говори много лошо за теб, според мен де.

неможе толкова да се въртиш... веднъж казваш че колата се ползва за ежедневна и няма как да стане ниска и голям цолаж джанта, за да си ходиш на вилата ... и после да пееш друга песен и то след две три мнения. просто не става
А и в крайна сметка те попитах как смяташ да я развиваш, в предвид това че си пуснал тема в тунинг раздела.

Много рядко влизам в оптичен тунинг, още по-рядко пък пиша. Нещо ме бъркаш с някой явно... влкючил съм се в темата, щото теми за пасати почти няма, а на тема пасати имам какво кажа, т.е. да ти помогна, не да те ебавам.

М/у другото на две бях дали това да го напиша, но смятах да ти дам, след като видях тунинга с фолиото, тъмната хела. Да ги разменим срещу обикновените ти, напълно безвъзмездно. Имам един Б3 седан, който го ползвам за ежедневка, и не ме бърка с какво е(а е много добре изглеждащо ГТ), а и щях да се радвам да имам принос в мераклийски и стойностен проект. Нито щеше да си първия, нито последния на който помагам по някакъв начин(м/у другото ми е чак леко тъпо да го пиша). Няма обаче никой насреща... Както и да е.

Не виждам някъде да е ставало въпрос за моята кола, че да я намесваш. Да не говорим че приоритет ми е силовото му развитие, не оптиката.
Като искаш тунинговани пасати, айде пак погледни ето тая тема viewtopic.php?f=77&t=76892: , щото явно си я забравил. А тук има много стойностни автомобили.

И кажи коя кола се доближава до представите ти как да изглежда твоята, да разберем какво аджеба си намислил. Всъщност за мен е без значение, понеже спирам влизам в темата ти, щом по такъв начин тълкуваш думите ми и ще се държиш като ощипана ученичка.

Успех в тунинговането на пасата.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот Stenly » Съб 22 окт 2011 22:00


Ако колата ще е ежедневна - окачване не ти трябва аз вмомента ползвам моя пасат за ежедневен,понеже си сглобявам интериора и т.н на новия ежедневен голф дето купих. Пасата принципно се ползва само за пътуване извънградско и равен път и някое любителско на писта,защото е твърд на релса...Вярвай ми в града е ужас толкова псувни съм изял сигурно ,че не мога да ги изброя ... докато си изляза от квартала по едната павирана улица с 5 км/ч зад мен се събират 30-40 коли , аз не мога по-бързо обаче.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот nokiangage » Съб 22 окт 2011 23:18


pe6kata написа:...

Аз съм се държал като ощипана ученичка... :lol:
Кое било плод на кое коментара, няма какво да ти кажа, предпочитам да си замълча.
Та писал си доста други неща колега и наистина го оценявам и с цялото ми уважение бих желал да отговоря и да попитам пак(защото не си отговорил), тъй като дебата уж би трябвало да е градивен...
Кое не разбра от "на този етап" за окачването от по-предишното ми мнение?
Щом пусна този линк, а не някой "нашенски" Пасат това какво значи - че няма един оптично пипнат Пасат в целия форум ли? А относно стоповете ти, никога и не бих ги приел, но благодаря все пак - подаръци приемам от най-близките ми 2-ма човека.
Аз помощ не отказвам и дори търся - говорили сме по телефона с теб, но пък след всяка снимка да ми тръскаш "Е ся к'во на тая стоковица тунинг ли викаш" и после на това да му викаш помощ...някакси не ми се връзва. :screwy

@Stenly - благодаря колега за информацията.


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот Namesata » Нед 23 окт 2011 8:44


nokiangage написа:
pe6kata написа:...


Щом пусна този линк, а не някой "нашенски" Пасат това какво значи - че няма един оптично пипнат Пасат в целия форум ли?



Не. Просто трябва да си сложи снимка на неговия пасат.
Освен неговия има още един червен пасат, за други не знам.



download/file.php?id=121533&mode=view


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот tupalka » Нед 23 окт 2011 17:22


Развивай си количката както ти харесва и не се разстроивай от критични мнения. Винаги ще ги има, пък и това са си различни гледни точки. Няма правилно и грешно, важното е на теб да ти харесва!!!!


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот altanivan » Нед 23 окт 2011 18:08


Ето една снимка на мойта кола,когато си я харесвах най-много.Запълнена маска,черна хела,широки лайсни,нож голф 3 гти и едни джанти ..

Изображение


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот nokiangage » Пон 24 окт 2011 9:47


Наистина много ми харесват колите на колегите tupalka,altanivan и venckata и леко полеко ще се стремя към по-агресивна визия по един или друг начин. Имам още идеи, но нямам възможността за 2 дена да направя всичко... Поздрави :beer

ПС. Вече имам и поставен филтър на купето и малко проблеми с ауспуха... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот pe6kata » Пон 24 окт 2011 17:00


Сега нещата ше ти ги напиша много просто и отковено,за да ме разбереш, щото нямам думи...

първо: критика към колата ти нямам! За да критикувам нещо, би трябвало да има нещо, а то няма нищо- има най-нормален пасат в оригиналния си вид, в което лошо няма естествено. Това означава да кажа че Пасат Б3 не ми харесва. Отделно никога не съм си позволявал да критикувам визия при оптиката- колата е такава, каквото е виждането на собственика и. Все пак е правена да харесва на него, не на мен.

второ: темата дотук ти е пълен ташак. И докато половината форум се изреди да те бъзика за нея, аз през цялото време съм ти писал напълно сериозно, без каквато ида е нотка на подигравка. Имаш 15 страници чат- бири и събори смени на масла и кви ли не глупости... някой като ти я похвали и се разтапяш, почваш едно мазнене дето... Това ли очакваш- като в темите за голф- браво и а...у?! За това ли си пуснал тема? М/у другото толкова наистина стойностни голфове има във форума, на много високо ниво са, много над пасатите ни...


трето: зашо съм ти задавал толкова пъти въпроса " Каква е концепцията за развитие?" Очевидно не можеш да схванеш идеята. А тя не е - "какъв е този тунинг на тази стокица" И ще ти я обясня да не стоиш в неведение: като си решил какво искаш и го кажеш/покажеш(щото въобще ни си наясно с това, искаш нещо ама кво точно..) много хора ще се включат, вкл и аз щях. Как мислиш се намират части за тия коли, в раздел продава ли? Като кажеш че търсиш нещо, всеки оттук оттам подочува. Аз лично две коли съм разглобил за донори, няма да ти казвам каква част от тях просто се подари, друга мина на доста символични цени... да оставим мен...
Идея ли ти е колко хора пък на мен са съдействали- било то с части или с идеи. Да не мислиш че съм преоткривал топлата вода?!

четвърто- включил съм се в темата ти за да съм полезен и аз доколкото мога. Все пак пасатаджиите сме малко, но идея си нямаш колко се държим. Има доста гледани пасати в БГ- само ще изброя част от Б3-ките- на Вацо, на Галин и Малин, на Петко, на Венката, Ивчо, на тупалката, никиту... намесата, стенли... предполагам пропускам немалко, да не ми се сърдят. Та с тия хора поддържаме мога да кажа постоянен контактм предимно на лични, по скайп, по телефони... и сме си доста полезни. Нима се отнесох несериозно на скайп, нима не ти обърнах необходимото внимание по телефона макар че ставаше въпрос за нещо съвсем елементарно като монтажа на лайсните, даже ти предложих ако не се лъжа да ти пратя елементите за закрепяне на праговеете...(то така както го казвам все едно съм направил кой знае какво...) И после ...

Б3-ките и Б4 ките ги познавам в детайли, както и съвместимост в части и т.н. и т.н. Почти няма място дето да не съм пипнал. Питах те за височината на колата, мислил съм по варианти за това как да се смъкне и със стоковото окачване, така че да не се дават илизшни пари за спортно. Има начини... Преработки, раздувки по купе, изнасяне на джантите... мисля че стоят калъпите за маски... така ли неможа да изкараш една снимка от цяла една тема и да кажеш: "гоня тази визия" и да се включим по някакъв адекватен, градивен начин с части съвети... Нееее, натяквал съм му бил с тоя въпрос... За какъв чеп мислиш че съм се включил, а?

Дотук има едно голямо няма нищо. Непомня на кой писах, но нещата са като с "новите дрехи на царя", има някакви там дето се превъзнасят колко са хубави... от някакво лицемерие, или сбъркано колегиално разбиране, знам ли, но истината е че на този етап няма нищо, пасата е гол... Истината е че ти е много рано за оптичния раздел, но това не го решавам аз, просто споделям мнение.


М/у временно ГТ модификацията външно се отличава с това че освен широката лайсна, и броните са небоядисани-черни. Оригинално е с малко по-твърди и ниски пружини, мисля че идваше с 20мм по-ниска. Спойлерът е ясен. По отнешение на филтъра за купето, който при б3 липсва, най-добре е цяла стойка с филтър, но ако няма работа върши и женски чоропогащник на няколко пласта, филтрира доста добре.

п.п. писаха ми няколко човека за тъмната хела. айде спрете с тия цигании, стана на въпрос че съм щял да ги врътна без пари за обикновени и ... Идеята е била съвсем друга за даването им, и на моята кола си стоят достатъчно доббре...

сега ще отнеса едно предупреждение, но поне си казах каквото имах...

Последна промяна от dobrin на Пон 31 окт 2011 12:54, променено общо 1 път.
Причина: Мнението е редактирано, моля спазвай приличен тон!


Потребителски аватар
Y.J
Мнения: 580
Регистриран на: Чет 14 окт 2010 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот Y.J » Пон 24 окт 2011 17:19


Пешка ти го уби колегата напрао ....


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот nokiangage » Пон 24 окт 2011 17:29


През центъра на удоволствието ми е дали ще пишеш или не, какво мислиш за мен, дали ще отнесеш предупреждение или не eusa (Дори ако трябва да бъдат честен, помолих към доклада тогава за "културните ти изразни средства" да НЕ получаваш предупреждение, ' щото ме кефиш :да: )
А за другото с Иво, Галин и други колеги се чуваме/виждаме/комуникираме и им благодаря много за помощта, която са ми оказали, но явно на теб подхода ти куца, доказвайки го с този си пост :no-no Дано подобно мнение не е плод на културата ти, щото говори много лошо за теб, според мен де.

ПС. Филтъра е оригинален и с поставка от Б4, купен от форума и поставен, просто снимките ще дойдат малко по-късно с други... Поздрави :beer

Последна промяна от nokiangage на Сря 21 дек 2011 10:47, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот Ivan_GT » Пон 24 окт 2011 17:36


Абе вие тука на голфаджий и пасатаджий ли се делите ве :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
yurisv
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 30 май 2011 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот yurisv » Пон 24 окт 2011 19:38


nokiangage написа:През центъра на удоволствието ми е дали ще пишеш или не, какво мислиш за мен, дали ще отнесеш предупреждение или не eusa
А за другото с Иво, Галин и други колеги се чуваме/виждаме/комуникираме и им благодаря много за помощта, която са ми оказали, но явно на теб подхода ти куца, доказвайки го с този си пост :no-no Дано подобно мнение не е плод на културата ти, щото говори много лошо за теб, според мен де.

ПС. Филтъра е оригинален и с поставка от Б4, купен от форума и поставен, просто снимките ще дойдат малко по-късно с други... Поздрави :beer


Колега, недей така. Знаеш с теб си пишем, споделяме неща за колите ни, но този път не мога да се съглся с теб. До колкото съм се ровил из форума и съм чел, кой какво пише съм си изграждал мнение, кой наистина знае какво говори и кой е лаладжия. Със сигурност pe6kata не е от 2-рия тип. Мисля, че трябва да поне малко, да уважиш това което ти казва, а и лично моя преценка е, че не ти казва нищо лошо а се опитва да ти помогне. Аз като доста непросветен, си бях решил напролет когато започна със сериозните неща по колата, да се консултирам с него, кое как и по какъв начин. А ти да я имаш тая възможност и да се държиш по тоя начин не мога да го разбера.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот nokiangage » Вто 25 окт 2011 9:50


Значи проблема е бил в това, че не съм показал конкретна снимка към която да се стремя, а??? Айде ще вида какво мога да напиша набързо и да видя дали ще има някаква разлика в каквото и да е...
Ами...все още не намирам такава, която да представя всичко, което искам - всмисъл да ти споделя грешната ти трактовка за "мазненето" - та примерно от 3-мата колеги, които бях споменал и колите им по-горе. И трите коли много ми харесват, макар, че са различни, коя с по-съвременен външен вид, коя доста по-агресивна и освен от тях наистина има и от онази прословута тема доста добри идеи, но това, че ти искаш да има план-конспект на първа страница, не означава, че и при мен нещата са така. Като отвориш книга, не пише на първа страница как ще свърши историята нали? Но както и да е, надявам се било то скоро или по-нататък да се видим на живо да проведем разговор ей така, не само да се забавляваме тук и да гледаме кой, колко по-просташки може да се държи и пише... Та за помощта, която си искал да ми окажеш благодаря и го оценявам, в тези времена е хубаво да има такива хора, но на този етап не търся нещо конкретно и специфично за Пасат като част - засилил съм се предимно аз да ги правя нужните неща по един или друг начин, не да ги купувам напълно готови, защото това е най-лесно. А другата част от развитието е да си набавям неща, които моя Пасат няма, но съществуват такива фабрично - благодаря на
HukuTyY
за информацията за кората под двигателя, скоро ще бъде купена и монтирана. Но пък това не означава, че трябва да ти се кланям по една или друга причина и не мился, че тона ти и последните ти изразни средства са удачни, при положение, че не се познаваме... Но пък всеки си има глава на раменете(умствен багаж) и си решава за себе си, аз няма да падам на това ниско ниво. Ще нахвърлям няколко идеи на това, което ми се върти в главата и ще си покаже дали пак ще си противоречиш, но нека не навлизаме в излишни спорове.

Широкия нож задължително съм си го "откраднал" и от тях като идея, в момента работя по "сутиен" за предницата(яд ме е, че не си домъкнах един цялостен от Щатите :banghead: ), набавям си частите за оригинален пластмасов капак над двигателя и метална конструкция с кожа или боя, която да покрие по-широката(празна) част от двигателния отсек, фаровете на този етап май ще си останат тези, но с черен мат около рефлекторите, "сенник" на задното стъкло - ясно, че ще е поръчков и съм се свързал с един колега, който се занимава с такива неща от смола и пособни, но пък за конкретната форма още се чудя - дори писах в темата за сенника, но не получих съвет за съжаление от никой...както и да е, искам да махна дръжките на вратите изцяло, монтиране на MFA и VDO уредите и още ей такива глупости. Това са ми основните линии на този етап и до няколко месеца с това ще се занимавам, включително и малко по интериора и музиката. Не съм споменавал преди, но ще ми трябва към сегашния музикален инвентар и задна линия в задните врати. Ще бъде като предната линия пак DLS, но пък вече място за трети усилвател няма май :Mr Green Fun Та да видя сега какво няма да съм направил както трябва с този ми пост mhihi

ПС. А иначе темата съм я пуснал за да бъде полезна някому някой ден ако реши да се занимава с такава кола и ако мога да бъда полезен поне с малко, в такъв смисъл, че помня как се запалих доста след като прочетох темата на Галин. В никакъв случай не твърдя, че разбирам много - дори елементарни неща научавам благодарение на форума, които не съм знаел за колата ми - не претендирам да е нещо невероятно, аз си я харесвам, но определено имам идеи за да стане както аз искам.

Ето снимките на кутията на филтъра поставена, но имах малко проблеми с кабелите, до комутатора има място, но кабелите опират и са малко нагънати сега... Махат се щипките от старата кутия на болтовете първо за да може да се премахне и след което по обратния начин с новата поставка - един плъзгач я фиксира от шофьорската страна. Нов филтър е поръчан и предстои да бъде подменен, този за мостра ми трябваше а и да не седи празно - благодаря още веднъж на S_h_e_f_a за коректността.

Изображение

Изображение

А иначе проблемите с гърнето в 2 снимки :Mr Green Fun , външно е идеално и лъскаво още, но газта го е изяла отвътре и вървя към ново... Първата снимка показва какво изплю при палене преди 2 дена и вечерта какво изкарах от него. Но пък си звучи хубаво, което е най-странното - не ручи грам :screwy (Фасовете не паднаха от там за моя радост)

Изображение

Изображение

Ivan_GT написа:Абе вие тука на голфаджий и пасатаджий ли се делите ве :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun

Не колега, няма делене, просто масовата част от темите в оптичен са за Голф затова направих този паралел... :beer

И забравих да добавя още едно нещо, което на този етап ползвам. От Нокиа-та ми Н8 трансмитер, вече 24 Гиги музика :banana , но пък имам и един iPod Classic 30GB, който искам да набия в подлакътника с кабел, но май за съжаление няма да може да го вържа към сегашното ми CD... :roll:
Изображение


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Моят Б3 1990, вече и GT Look

Мнениеот Gigabyte » Вто 25 окт 2011 18:06


Какво всички в един тон скочихте на момчето ? Сигурно чакахте един да почне и другите след него. Това драги ,са качества достъпни за едни същества ,с друг отеннък на кожата живеещи в България. Точно те чакат един да почне и след този един всички останали се нахвърлят. :)
Иначе за колата бавно ,ама в някаква положителна посока напредва. Не всеки е червив с пари и да направи всичко за един месец. Не всеки знае точни план по колата му ,всичко се гради с времето :)
Иначе доколкото знам плеърчето си е бая старичък модел (поне имах подобно преди 5 или 6 години) ,но ако има АУХ не мисля ,че ще имаш проблем с IPod-а ,пробвай ;)



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта