
Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Колко трябва да е широка линията на която клапана ляга в гнездото при този мотор
?

-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Имаш ЛС.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Подочух нещо за VR6 мотор
,и като знам с PL-а как ме дънеше,меко казано завиждам(благородно разбира се).Очакам включване.


Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
[quote="kokobraiz"]Имаш ЛС.[/quote
Е.... браво бре..... егоисти....
Е.... браво бре..... егоисти....
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Bobby_ написа:kokobraiz написа:Имаш ЛС.[/quote
Е.... браво бре..... егоисти....
Paco знае ама си трайка

-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Bobby_ написа:kokobraiz написа:Имаш ЛС.[/quote
Е.... браво бре..... егоисти....
Чак пък егоисти. Боби на еб ти е доста по шсно от на мен примерно

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
VR6 няма шанс 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Я дай да видим де
Не се крий.Тея повдигачи ми изглеждат като тея на ИНА дето са една идея по-леки?

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Монтирах главата първо със старата гарнитура,на пробата с пластелин по буталата ми излезе 4 мм - 4.5мм клиренс клапан-бутало което мисля че е добре!
1 Когато правя центровката незнам кой точно от белезите на маховика (през отвора на кожуха на скоростите) да гледам,казаха ми правоъгълната издатина,че се гледа но когато гледам по нея 1 и 4 цилиндър не са точно в ГМТ. а са малко след нея.
2 Когато 1 и 4 са точно в ГМТ. в центъра на отвора се вижда една белязка която наподобява мака дупчица,все едно някой я е чукнал с център! И точно това си мисля,че е истинския белег за центровка.
3 Има още една Резка наподобяваща белег за центровка,само че при нея буталата пак бягат от ГМТ,защото когато обтягам от ролката,коляновия вал се измества половин-един зъб..
Та въпроса ми е кои от всички подобия на белези да гледам за да си направя центровката.
ПП.винаги съм гледал правоъгълната издатина на маховика но чак сега забелязах,че когато е фиксирана тя ГМТ. ми бяга...
1 Когато правя центровката незнам кой точно от белезите на маховика (през отвора на кожуха на скоростите) да гледам,казаха ми правоъгълната издатина,че се гледа но когато гледам по нея 1 и 4 цилиндър не са точно в ГМТ. а са малко след нея.
2 Когато 1 и 4 са точно в ГМТ. в центъра на отвора се вижда една белязка която наподобява мака дупчица,все едно някой я е чукнал с център! И точно това си мисля,че е истинския белег за центровка.
3 Има още една Резка наподобяваща белег за центровка,само че при нея буталата пак бягат от ГМТ,защото когато обтягам от ролката,коляновия вал се измества половин-един зъб..
Та въпроса ми е кои от всички подобия на белези да гледам за да си направя центровката.
ПП.винаги съм гледал правоъгълната издатина на маховика но чак сега забелязах,че когато е фиксирана тя ГМТ. ми бяга...

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
miro_hack написа:Монтирах главата първо със старата гарнитура,на пробата с пластелин по буталата ми излезе 4 мм - 4.5мм клиренс клапан-бутало което мисля че е добре!
1 Когато правя центровката незнам кой точно от белезите на маховика (през отвора на кожуха на скоростите) да гледам,казаха ми правоъгълната издатина,че се гледа но когато гледам по нея 1 и 4 цилиндър не са точно в ГМТ. а са малко след нея.
2 Когато 1 и 4 са точно в ГМТ. в центъра на отвора се вижда една белязка която наподобява мака дупчица,все едно някой я е чукнал с център! И точно това си мисля,че е истинския белег за центровка.
3 Има още една Резка наподобяваща белег за центровка,само че при нея буталата пак бягат от ГМТ,защото когато обтягам от ролката,коляновия вал се измества половин-един зъб..
Та въпроса ми е кои от всички подобия на белези да гледам за да си направя центровката.
ПП.винаги съм гледал правоъгълната издатина на маховика но чак сега забелязах,че когато е фиксирана тя ГМТ. ми бяга...
........ на валовете отвън знаеш къде ти е белега..... гледаш ТОЧКАТА на маховика!!!! резката е 6градуса предварение!!!!!!
ок?
ако си рязал много от блока или главата ще ти трябва раздвижно колело!!!! иначе НИКОГА на белег!!!! или в предварение или в закъснение с няколко градуса....
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
Като я зацепих по квадратния белег даде 4.5мм просвет клапан-бутало но по точката незнам колко ще намалее просвета 

- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Bobby_ написа:miro_hack написа:Монтирах главата първо със старата гарнитура,на пробата с пластелин по буталата ми излезе 4 мм - 4.5мм клиренс клапан-бутало което мисля че е добре!
1 Когато правя центровката незнам кой точно от белезите на маховика (през отвора на кожуха на скоростите) да гледам,казаха ми правоъгълната издатина,че се гледа но когато гледам по нея 1 и 4 цилиндър не са точно в ГМТ. а са малко след нея.
2 Когато 1 и 4 са точно в ГМТ. в центъра на отвора се вижда една белязка която наподобява мака дупчица,все едно някой я е чукнал с център! И точно това си мисля,че е истинския белег за центровка.
3 Има още една Резка наподобяваща белег за центровка,само че при нея буталата пак бягат от ГМТ,защото когато обтягам от ролката,коляновия вал се измества половин-един зъб..
Та въпроса ми е кои от всички подобия на белези да гледам за да си направя центровката.
ПП.винаги съм гледал правоъгълната издатина на маховика но чак сега забелязах,че когато е фиксирана тя ГМТ. ми бяга...
........ на валовете отвън знаеш къде ти е белега..... гледаш ТОЧКАТА на маховика!!!! резката е 6градуса предварение!!!!!!
ок?
ако си рязал много от блока или главата ще ти трябва раздвижно колело!!!! иначе НИКОГА на белег!!!! или в предварение или в закъснение с няколко градуса....
А повдигачите не трябва ли да са обрали луфта (да са пълни с масло) преди да се правят този тип измервания или няма значение?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта