Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Чет 15 сеп 2011 0:48


Колко трябва да е широка линията на която клапана ляга в гнездото при този мотор :| ?




Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Калоян Крумов » Чет 15 сеп 2011 0:56


Имаш ЛС.


Потребителски аватар
tibia_83
Мнения: 90
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 22:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот tibia_83 » Чет 22 сеп 2011 22:25


:beer


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот rufkata » Сря 05 окт 2011 0:09


Подочух нещо за VR6 мотор scare scare ,и като знам с PL-а как ме дънеше,меко казано завиждам(благородно разбира се).Очакам включване.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Bobby_ » Чет 06 окт 2011 1:57


[quote="kokobraiz"]Имаш ЛС.[/quote

Е.... браво бре..... егоисти....


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Чет 06 окт 2011 22:21


Bobby_ написа:
kokobraiz написа:Имаш ЛС.[/quote

Е.... браво бре..... егоисти....

Paco знае ама си трайка :D ПП. И аз незнам!


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Калоян Крумов » Нед 09 окт 2011 0:53


Bobby_ написа:
kokobraiz написа:Имаш ЛС.[/quote

Е.... браво бре..... егоисти....

Чак пък егоисти. Боби на еб ти е доста по шсно от на мен примерно :beer


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Нед 23 окт 2011 5:50


:beat_butt2


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Нед 23 окт 2011 5:51


:beat_butt2
Прикачени файлове
K4.jpg
K5.jpg


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Нед 23 окт 2011 5:55


VR6 няма шанс :олелеее


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот mupk0 » Нед 23 окт 2011 12:23


Я дай да видим де :) Не се крий.Тея повдигачи ми изглеждат като тея на ИНА дето са една идея по-леки?


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Вто 25 окт 2011 1:11


Монтирах главата първо със старата гарнитура,на пробата с пластелин по буталата ми излезе 4 мм - 4.5мм клиренс клапан-бутало което мисля че е добре!

1 Когато правя центровката незнам кой точно от белезите на маховика (през отвора на кожуха на скоростите) да гледам,казаха ми правоъгълната издатина,че се гледа но когато гледам по нея 1 и 4 цилиндър не са точно в ГМТ. а са малко след нея.

2 Когато 1 и 4 са точно в ГМТ. в центъра на отвора се вижда една белязка която наподобява мака дупчица,все едно някой я е чукнал с център! И точно това си мисля,че е истинския белег за центровка.

3 Има още една Резка наподобяваща белег за центровка,само че при нея буталата пак бягат от ГМТ,защото когато обтягам от ролката,коляновия вал се измества половин-един зъб..

Та въпроса ми е кои от всички подобия на белези да гледам за да си направя центровката.

ПП.винаги съм гледал правоъгълната издатина на маховика но чак сега забелязах,че когато е фиксирана тя ГМТ. ми бяга... :No


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Bobby_ » Сря 26 окт 2011 2:10


miro_hack написа:Монтирах главата първо със старата гарнитура,на пробата с пластелин по буталата ми излезе 4 мм - 4.5мм клиренс клапан-бутало което мисля че е добре!

1 Когато правя центровката незнам кой точно от белезите на маховика (през отвора на кожуха на скоростите) да гледам,казаха ми правоъгълната издатина,че се гледа но когато гледам по нея 1 и 4 цилиндър не са точно в ГМТ. а са малко след нея.

2 Когато 1 и 4 са точно в ГМТ. в центъра на отвора се вижда една белязка която наподобява мака дупчица,все едно някой я е чукнал с център! И точно това си мисля,че е истинския белег за центровка.

3 Има още една Резка наподобяваща белег за центровка,само че при нея буталата пак бягат от ГМТ,защото когато обтягам от ролката,коляновия вал се измества половин-един зъб..

Та въпроса ми е кои от всички подобия на белези да гледам за да си направя центровката.

ПП.винаги съм гледал правоъгълната издатина на маховика но чак сега забелязах,че когато е фиксирана тя ГМТ. ми бяга... :No


........ на валовете отвън знаеш къде ти е белега..... гледаш ТОЧКАТА на маховика!!!! резката е 6градуса предварение!!!!!!

ок?

ако си рязал много от блока или главата ще ти трябва раздвижно колело!!!! иначе НИКОГА на белег!!!! или в предварение или в закъснение с няколко градуса....


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Сря 26 окт 2011 16:37


Като я зацепих по квадратния белег даде 4.5мм просвет клапан-бутало но по точката незнам колко ще намалее просвета :|


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Mapoka » Сря 26 окт 2011 17:59


Bobby_ написа:
miro_hack написа:Монтирах главата първо със старата гарнитура,на пробата с пластелин по буталата ми излезе 4 мм - 4.5мм клиренс клапан-бутало което мисля че е добре!

1 Когато правя центровката незнам кой точно от белезите на маховика (през отвора на кожуха на скоростите) да гледам,казаха ми правоъгълната издатина,че се гледа но когато гледам по нея 1 и 4 цилиндър не са точно в ГМТ. а са малко след нея.

2 Когато 1 и 4 са точно в ГМТ. в центъра на отвора се вижда една белязка която наподобява мака дупчица,все едно някой я е чукнал с център! И точно това си мисля,че е истинския белег за центровка.

3 Има още една Резка наподобяваща белег за центровка,само че при нея буталата пак бягат от ГМТ,защото когато обтягам от ролката,коляновия вал се измества половин-един зъб..

Та въпроса ми е кои от всички подобия на белези да гледам за да си направя центровката.

ПП.винаги съм гледал правоъгълната издатина на маховика но чак сега забелязах,че когато е фиксирана тя ГМТ. ми бяга... :No


........ на валовете отвън знаеш къде ти е белега..... гледаш ТОЧКАТА на маховика!!!! резката е 6градуса предварение!!!!!!

ок?

ако си рязал много от блока или главата ще ти трябва раздвижно колело!!!! иначе НИКОГА на белег!!!! или в предварение или в закъснение с няколко градуса....


А повдигачите не трябва ли да са обрали луфта (да са пълни с масло) преди да се правят този тип измервания или няма значение?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта