И бобина, и бобУнаааа....
Моите случки преди време:
Тръгвам аз сътрин да паля - не пали
Врът-врът-врът-връъъъъттт... почти свърши акумулатора и... ХОП! Запалиии...
Да, ама карам си, не дай си боже мина през някоя локва и излезна от нея - давам газ, а то все едно нищо не съм му казал
Ама нищо! 50-60м си ги кара на поразбъркан празен ход!
После си тръгне! До следващата локва!
По едно време почна и без локви вече да го прави...
Да е жив и здрав В първи - вика 'Погледни си бобината!'
Е к'о да й гледам? Преди 2 години я бях сменил с най-хубавата HUCO, дето имаше в Ауто+
Ама я свалих - де ша ходя! Даже я и избърсах.
И видях хуууубавата 4-5см цепка на корпуса
Залях я с лак, пробвах я 1 седмица - работеше, но през това време си взех бобинка за Самара и си я пригодих за мен

Сега пукната си ми се вози в багажника
(добре, че съм с комби!) за резерва

Единствения начин, по който си обяснявам нещата специално с паленето - нато въртя и падне акумулатора - пада напрежението до много. В резултат на вторичната също пада напрежението и идва момент, в който толкова пада, че не успява да прехвърли утечка през цепнатото. Като загрее бобината - празнината се позапуши заради разширението на материала
С локвата нещата са ясни
