Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 19 окт 2011 21:55


Zinoto написа:Пак ти казвам най-вероятно не е от дюза, а от слаб цилиндър ама дали е точно втория... със сигурност двигателя ти се е поизносил, ако искаш премери компресия на студен мотор.


Искам да премеря ,но къде да ида.




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 19 окт 2011 21:58


Zinoto написа: на 13-ти канал няма как да ти покаже, дали дюзата пикае. Там показва корекцията, с която се опитва да осигури равномерна работа.


Какво означава,ако е на - корекцията и какво ,ако е на + ???


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 24 окт 2011 15:52


Zinoto написа: най-вероятно не е от дюза, а от слаб цилиндър


Колега оказа се прав.
Измерих компресията и нещата са зле :cry:

1-ви цилиндър 23 бара
2-ри цилиндър 23 бара
3-ти цилиндър 25 бара
4-ти цилиндър 19 бара

:bishop :bishop :bishop

Нещата отиват на ремонт :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот Zinoto » Пон 24 окт 2011 20:09


Затова е бил белия пушек като е студена, ако 4-ти беше на 23-24 с бутане на помпата можеше да се закрепи положението, ама така няма да има полза. При 19 наистина нещата ... :banghead:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 24 окт 2011 20:40


Zinoto написа:Затова е бил белия пушек като е студена, ако 4-ти беше на 23-24 с бутане на помпата можеше да се закрепи положението, ама така няма да има полза. При 19 наистина нещата ... :banghead:


Аз мисля ,че може да е клапан.Докато да кажа на майстора да сипе малко масло и той разкачи системите :beat_butt2
не знам дали ще мина със смяна на сегменти и напасване на клапаните + нови водачи.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот the_tupan » Пет 04 ное 2011 11:20


Извинявам се предварително, че ползвам темата на колегата...
Днес докато разглеждах различните канали на ВАГ-КОМ-а, видях нещо което си милсля, че не е нормално. На 13-ти канал показанията на дюзите нещо се побъркват. :banghead: Варират от +2.5 до -3.01. Това и на трите цилиндъра. scare Всичко друго изглежда перфектно (центровката е на зелената линия, cold start valve е на 2.8 %, милиграмите са 3.4, ЕГР-а е затапен и го ограничих софтуерно чрез увеличване на стойността на 3-ти канал, дебитомера прави около 1000 единици) колата пали и върви повече от добре. Няма грам пушеци и други подобни. Някакви идеи...? :shock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта