Zinoto написа:Пак ти казвам най-вероятно не е от дюза, а от слаб цилиндър ама дали е точно втория... със сигурност двигателя ти се е поизносил, ако искаш премери компресия на студен мотор.
Искам да премеря ,но къде да ида.
Zinoto написа:Пак ти казвам най-вероятно не е от дюза, а от слаб цилиндър ама дали е точно втория... със сигурност двигателя ти се е поизносил, ако искаш премери компресия на студен мотор.
Zinoto написа: на 13-ти канал няма как да ти покаже, дали дюзата пикае. Там показва корекцията, с която се опитва да осигури равномерна работа.
Zinoto написа: най-вероятно не е от дюза, а от слаб цилиндър


Zinoto написа:Затова е бил белия пушек като е студена, ако 4-ти беше на 23-24 с бутане на помпата можеше да се закрепи положението, ама така няма да има полза. При 19 наистина нещата ...
Варират от +2.5 до -3.01. Това и на трите цилиндъра.
Всичко друго изглежда перфектно (центровката е на зелената линия, cold start valve е на 2.8 %, милиграмите са 3.4, ЕГР-а е затапен и го ограничих софтуерно чрез увеличване на стойността на 3-ти канал, дебитомера прави около 1000 единици) колата пали и върви повече от добре. Няма грам пушеци и други подобни. Някакви идеи...? Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта