Карах моя пасатор (1.9 ТДИ, 1998, АФН-мотор) с Ravenol VSI 5w 40 и ми остана 1 л от него! (Наложи се да долея 0,3 л до смяната).
След това му сложих Castrol Magnatec Diesel 5W 40 и от него ми остана 1,3 л! (Не съм доливал до смяната.)
Сега съм с Motul Spesific 5W 40 и то него имам 1,3 л и едва ли ще се наложи да доливам,
тъй като това, което ми гори до смяна е минимално и не се налага да доливам!
Тоест от тези три масла общо ми се събират тъкмо достатъчно за следващата смяна - като първото мясло е произведено февруари 2010г.,
второто - октомври 2010г., а третото - април 2011г.?
Всичките масла са пълна синтетика, един и същ вискозитет и покриват почти едни и същи норми!!!
КАК МИСЛИТЕ АКО ГИ СМЕСЯ И ГИ НАЛЕЯ или ПРОСТО ГИ НАЛЕЯ ЕДНО СЛЕД ДРУГО - ПРОБЛЕМ ЛИ ЩЕ Е???
КОЛКО КМ ДА КАРАМ С ТАКАВА СМЕС - 10000 км, както досега или по-малко???
